ajezier Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Witam, co to może być że samoczynnie załącza mi się wiatrak od chłodnicy? Problem zauważyłem gdy któregoś razu podchodzę do auta i nie mogę odpalić - aku zdechło. Jakie licho myślę. Załączyłem inne (Nowe) kluczyki jeszcze w kieszeni a tu nagle załączył się wiatrak chłodnicy. No i aku całe zdechło od tego, ale czemu tak się dzieje. Dodatkowo nie było ładowania, zdechł też alternator - teraz jest już z nim OK ale wiatrak chłodnicy dalej się załącza. nie wiem jakie to licho, musze teraz za każdym razem wypiąć kostkę od wiatraka by nie stracić kolejnego akumulatora. moje podejrzenie jest że jest złe ustawienie kompa który steruje wiatrakiem - mam wycięty DPF i jest zrobione obejście w systemie, ale po osotaniej wizycie w ASO może miałem zrobiony reset i problem się pojawił... a może nie to... może czujnik? co Wy na to? Jaka radę możecie mi dać. ---------- Post dopisany 17-06-2012 at 00:16 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2012 at 23:48 ---------- ... a moze termostat?
bobikos Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 jeśli już to czujnik temperatury. Sprawdź błędy VAGiem.
danielo Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Rozumiem,że solarnego szyber dachu nie masz?
wrclaguna Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 jeśli już to czujnik temperatury. Sprawdź błędy VAGiem. Zgadza się pasuje kompa podpiąć i sprawdzić jakie są błedy
ajezier Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Witam, wczoraj miałem po raz kolejny problem gdyż wiatrak musiał się ząłączyć i wyładował mi całkowicie aku. nie wiem co jest... tak jak radziliście za pierwszym razem podjechałem na sprawdzenie VAGiem i po resecie wszystko było OK. .... do wczoraj. czy to może być czujnik od wiatraka/wentylatora ? a może walniety jest czujnik temperatury?
bobikos Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Właśnie na pytanie które zadajesz odpowiedzią jest sprawdzenie VAGiem błędów. Jeśli ich nie zapisałeś to skąd mamy wiedzieć co jest przyczyną?
biellun Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 miałem coś podobnego po ulewnych deszczach , zalało przekaźniki i wiatrak wariował , tylko nie powiem tobie który to jest bo miałem zalane wszystkie trzy.
jareek87 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam, Posiadam Audi A4 B6 2.0 ALT i mam podobny problem. W nocy padało, a dziś rano podchodzę do auta i słyszę jak wentylatory działają, po włączeniu zapłonu przestają, a kiedy wyłączę zapłon po ok 5 minutach załączają się ponownie. Byłem u elektromechanika i powiedział, że raczej będzie to sterownik wentylatora, ale nie dał mi 100% pewności. Czy może problem został u was zdiagnozowany? pozdrawiam
panszafran Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Mam ten sam problem u siebie w B6 czy możesz dokładnie określić gdzie te przekaźniki się znajdują??
piotrsob1 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 W B6 już chyba nie ma przekaźników , tylko elektroniczny sterownik PWM, uruchamiany przez sterownik silnika i to raczej w nim lub okablowaniu tkwi problem.
panszafran Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 U mnie jest prawie identyczny moduł : AUDI A4 B6 MODUŁ STEROWNIK WIATRAKÓW 2004 rok (2542723439) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Niewiem czy to w nim tkwi problem czy w czymś innym .. Dodam iż przez 2 tyg słonecznej pogody z autkiem nie było problemów dopiero po jednym deszczowym dniu problem powrucił.. moduł rozkreciłem ale nie widać tam śladu wilgoci .
ajezier Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 wracam na Waszą namową... sprawdziłem VAGiem. mam bład: Sterowanie wentylatora chłodnicy/zwarcie z masą kod: 05746 P1672 000 oraz mam inny (zakłądam ze związany z tą awarią): Napiecie zasilające nie osiagnieto granicy wartości sporadycznie kod: 00532 czy to jest moduł/czujnik sterowania wiatraków
wrclaguna Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Do sprawdzenia okablowanie (sterownik ) lub bezpiecznik .
ajezier Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 czy ktoś wie jak sprawdzić czy moduł sterownika wiatraka działa? gdzie?
rafal9119 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 a moze dla twojej audi w nocy goraco jest i sobie wiatrak włancza:grin:
thomas2605 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 na podszybiu po stronie kierowcy znajduje sie komputer a pod nim przekażniki od wiatraka i pompy paliwowej w zbiorniku,zarzyj tam spewnoscią powodem włanczania się wiatraka jest przeciek w obudowie komputera,miałem tak u siebie.(przynajmniej od tego bym zaczął)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się