sobi66 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Witam, proszę o analizę logów. Samochód nie ma mocy, na 4 biegu obroty nie wzrastają powyżej 3200/min. Odkurzyłem filtr powietrza (20 tys. ma przejechane), wyrzuciłem katalizator, i wymieniłem wąż silikonowy przed egr, ponieważ było zaolejone i powstał niewielki otwór. Na liczniku 207 tys, ale ma raczej więcej przejechane. Dymienia nie zauważyłem. Logi robione na 3 biegu, mam nadzieję, że dobrze, dzięki. Faults: 1) 18062-Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654-35-10 Intermittent 2) 17664_ Engine Coolant Temp Sensor (G62) Open or Short to plus P1256-35-10 Intermittent 3) 17978-Engine Start Blocked By immobilizer 4) 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556-35-10 Intermittent Statyczne: Log (0 - 003) Log (0 - 004,007,013) Log (0 - 014,018) BS: Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011)
IDUAL Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Z tego co widze to masz całkowity brak podciśnienia posprawdzaj wężyki czy któryś nie jest luźno lub przetarty. Turbo wogóle nie wstaje całkowity brak doładowania.
OLIVER Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Brak podciśnienia? jak turbo wogule nie dmucha..najpierw popatrz czy nie masz gdzieś strzelonego węża od turba do kol.ssącego .A nie majstrowałeś coś sam ? Logi robimy na nagrzanym silniku ok 90* a ty masz o wiele mniej...jeszcze kąt wtrysku jest za mały
vauxhall95 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 logi do d*py robione w trybie awaryjnym dlatego zero doladowania
sobi66 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 przy wyjmowaniu katalizatora wężyk od gruszki turbiny trochę się poobcierał, ale wygląda na cały, nie świeci się żadna kontrolka, że jest tryb awaryjny... sprawdze przewody jutro
IDUAL Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Brak podciśnienia? jak turbo wogule nie dmucha..najpierw popatrz czy nie masz gdzieś strzelonego węża od turba do kol.ssącego .A nie majstrowałeś coś sam ?Logi robimy na nagrzanym silniku ok 90* a ty masz o wiele mniej... Jakbyś był spostrzegawczy to zauważył byś że przepływka również pokazuje mały przepływ powietrza jakby była dziura w dolocie to przepływka pokazywała by zawyżone wartości a byłoby brak ciśnienia.
sobi66 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 czyli najprawdopodobniej przewód podciśnienia?
OLIVER Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 no tak ale podciśnienie jest potrzebne do zaciagania sztangi w górę co wiąże się z ujmowaniem i regulacją doładowania tak?a takiego nie ma wogule
sobi66 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 sprawdzając przewody podciśnienia zauważyłem, że przy jednym z trójników zsunął się przewód, teraz jedzie lepiej zamieszczam jeszcze raz dynamiczne i proszę o ocenę: Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) na kanale 49 pokazuje mi temperaturę 86-93 st.
Sztomel Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Olać temparaturę. 003 i 008 pokazują, że powinienieś ciągnąć 011 i 008 bez problemu ale jednak nie - powtórz logi z ww. grup i z grupy 008 i 010 i pilnuj by było w 010 wskazanie 100 % a będzie widać w 011 czy logowanie było prawidłowe. Jak masz wątpliwości czy 010 jest ok to loguj 003 z 011 i 008 z 010 a będzie dobrze. Nawet jeśli ktoś inny odczyta to będzie i tak OK. ---------- Post dopisany at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ---------- Tomek zluzuj się bo zarobisz WARNA...edit by Przemo
ciahciah Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 termostat na razie ok statyczny kąt wtrysku popraw przed zimą zęby dobrze zapalał, świece żarowe też sprawdź bo pewnie do wymiany poza tym wszystko gra, przebieg może być realny bo kondycja silnika wzorowa skasuj błędy i za jakiś czas sprawdź czy któryś wrócił Sztomel nie pal tego świństwa tyle:P
sobi66 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2012 wiedziałem, że kąt jest zły, ale zima przy -25 zapala bez problemu jak nawet postoi 3 dni. Dzieki
sobi66 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 stoi pod drzewem i gnije, fakt czasami trzeba akumulator podładować, bo pada do "0"
ciahciah Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 nie wolno dopuszczać do całkowitego rozładowania, nie dobrze dla auta jak stoi na trawie bo tam wilgoć choć nasze auta rdza nie tyka:]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się