Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów-brak mocy pow. 3200/min


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę logów. Samochód nie ma mocy, na 4 biegu obroty nie wzrastają powyżej 3200/min. Odkurzyłem filtr powietrza (20 tys. ma przejechane), wyrzuciłem katalizator, i wymieniłem wąż silikonowy przed egr, ponieważ było zaolejone i powstał niewielki otwór. Na liczniku 207 tys, ale ma raczej więcej przejechane. Dymienia nie zauważyłem. Logi robione na 3 biegu, mam nadzieję, że dobrze, dzięki.

Faults:

1) 18062-Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654-35-10 Intermittent

2) 17664_ Engine Coolant Temp Sensor (G62) Open or Short to plus P1256-35-10 Intermittent

3) 17978-Engine Start Blocked By immobilizer

4) 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556-35-10 Intermittent

Statyczne:

Log (0 - 003)

Log (0 - 004,007,013)

Log (0 - 014,018)

BS:

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Log (0 - 011)

Opublikowano

Z tego co widze to masz całkowity brak podciśnienia posprawdzaj wężyki czy któryś nie jest luźno lub przetarty. Turbo wogóle nie wstaje całkowity brak doładowania.

Opublikowano

Brak podciśnienia?:facepalm: jak turbo wogule nie dmucha..najpierw popatrz czy nie masz gdzieś strzelonego węża od turba do kol.ssącego .A nie majstrowałeś coś sam ?

Logi robimy na nagrzanym silniku ok 90* a ty masz o wiele mniej...jeszcze

kąt wtrysku jest za mały

Opublikowano

logi do d*py robione w trybie awaryjnym dlatego zero doladowania

Opublikowano

przy wyjmowaniu katalizatora wężyk od gruszki turbiny trochę się poobcierał, ale wygląda na cały, nie świeci się żadna kontrolka, że jest tryb awaryjny... sprawdze przewody jutro

Opublikowano
Brak podciśnienia?:facepalm: jak turbo wogule nie dmucha..najpierw popatrz czy nie masz gdzieś strzelonego węża od turba do kol.ssącego .A nie majstrowałeś coś sam ?

Logi robimy na nagrzanym silniku ok 90* a ty masz o wiele mniej...

Jakbyś był spostrzegawczy to zauważył byś że przepływka również pokazuje mały przepływ powietrza jakby była dziura w dolocie to przepływka pokazywała by zawyżone wartości a byłoby brak ciśnienia.

Opublikowano

no tak ale podciśnienie jest potrzebne do zaciagania sztangi w górę co wiąże się z ujmowaniem i regulacją doładowania tak?a takiego nie ma wogule

Opublikowano

Logi dynamiczne trzeba powtórzyć.

Opublikowano

Olać temparaturę. 003 i 008 pokazują, że powinienieś ciągnąć 011 i 008 bez problemu ale jednak nie - powtórz logi z ww. grup i z grupy 008 i 010 i pilnuj by było w 010 wskazanie 100 % a będzie widać w 011 czy logowanie było prawidłowe. Jak masz wątpliwości czy 010 jest ok to loguj 003 z 011 i 008 z 010 a będzie dobrze. Nawet jeśli ktoś inny odczyta to będzie i tak OK.

---------- Post dopisany at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ----------

Tomek zluzuj się bo zarobisz WARNA...edit by Przemo

Opublikowano

termostat na razie ok

statyczny kąt wtrysku popraw przed zimą zęby dobrze zapalał, świece żarowe też sprawdź bo pewnie do wymiany

poza tym wszystko gra, przebieg może być realny bo kondycja silnika wzorowa

skasuj błędy i za jakiś czas sprawdź czy któryś wrócił

Sztomel nie pal tego świństwa tyle:P

Opublikowano

jak stoi w garażu to nie dziwne:P

Opublikowano

nie wolno dopuszczać do całkowitego rozładowania, nie dobrze dla auta jak stoi na trawie bo tam wilgoć choć nasze auta rdza nie tyka:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...