skotmen Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie wiem czy było kopiowanie muzyki z CD na HDD Działa sprawdzone Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez skotmen
maciek333 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Jak włączyć na fisie żeby pokazywało na którym biegu się jedzie na D lub S ?
zibi78 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Nie orientujecie się gdzie mogę w Opolu lub okolicach podjechać do kogoś kto ma komputer i mógłby coś po włączać i ogólnie co ma kompa i się na tym zna?
skotmen Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Jak włączyć na fisie żeby pokazywało na którym biegu się jedzie na D lub S ? w manualu jest tak wejdz w Car instrument cluster Gear recommrndation przestaw na On
fileo Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Panowie proszę o pomoc w ustawieniu czułości czujnika deszczu w polifcie. Polift ma inaczej kodowanie czujnika w mce09 - w kanałach nie ma wyboru tej opcji: W kanale 2 zamiast RLS pojawia się chyba rlsr g397. Po wejściu pojawiają się tylko bity bez możliwości zmiany Ktoś pomoże? Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez fileo
gymnocalycium Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Witam wszystkich. Korzystając z instrukcji z początku wątku i uprzejmości znajomego uruchomiłem test zegarów - działa. Przy uruchomieniu obniżania lusterka pasażera - działa na wstecznym, powraca przy ruszaniu do przodu, ale: - lusterko prawe nie zamyka się , a zamykało; - lusterko kierowcy nie otwiera się do momentu ruszenia. Jeżeli ktoś coś takiego miał to proszę o info. Generalnie nie przeszkadza ta nowa konfiguracja, ale może chociaż chowanie prawego lusterka da się przywrócić. pozdrawiam i dziękuję za pomoc Marek.
sowiq Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Sprawdź czy masz dobre kodowania, może kolega coś pomieszał. Tutaj masz wszystko opisane: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/245599-montaz-podgrzewanych-oraz-skladanych-lusterek/
gymnocalycium Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Dzięki za info; sprawdzimy dodam, że przed kodowaniem wszystko działało (składanie i podgrzewanie) Marek
bodas Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Udało mi się dezaktywować START/STOP zgodnie z tym kodowaniem: 09 MCE--->Adaptations 10---> chanel 34---> wartość 28 zmieniamy na 24 Auto to A4 B8 2.0 tdi caha 2011 Przycisk po odpaleniu od razu świeci się na czerwono, a kiedy chcemy go włączyć klikamy w guziczek i znowu mamy START/STOP
Kriss SierraFan Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Czy ktoś z kolegów ustawiał limiter obrotów silnika po wyłączeniu ASR/ESP? Normalnie limiter działa i można ruszyć jak z procedury startowej, ale po wyłączeniu ESP już nie...
czarek76 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Udało mi się dezaktywować START/STOP zgodnie z tym kodowaniem: 09 MCE--->Adaptations 10---> chanel 34---> wartość 28 zmieniamy na 24 Auto to A4 B8 2.0 tdi caha 2011 Przycisk po odpaleniu od razu świeci się na czerwono, a kiedy chcemy go włączyć klikamy w guziczek i znowu mamy START/STOP Również mogę potwierdzić dezaktywacje s&s silnik 2.0 tdi cjcb 2011r
andynl Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 09 MCE--->Adaptacja 10 ---. chanel 34 ---> wartośc 28 zmieniamy na 24 Zrobiłem dzis u siebie to kodowanie i działa, guzik od razu świeci na czerwono, 2.0 TFSI CDNB także potwierdzamy
edraven Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Jaki miałeś security co de do swojego tsi?
andynl Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) 20113 ale to jest security do MCE09 Inne kodowania które były wcześniej podane były do silnika i tam był mi potrzebny security silnika, niestety mój kabelek nie podrzuca mi kodu. Kodowanie w MCE09 powoduje że guzik jest od razu po odpaleniu podświetlony (wyłączony SS) a jak chcesz żeby SS chodził to wciskasz i dioda gaśnie i SS chodzi normalnie, ta opcja mnie zadowala Edytowane 20 Września 2015 przez andynl
Love-AUDI Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 U mnie ten sam zabieg działa na silniku 2,0 TDI CAGA rocznik 2010 , mi też ta opcja najbardziej odpowiada bo guzik działa tylko w odwrotny sposób
piotrekw23 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Czy jest możliwość zmiany działania systemu ESP w A4 Allroad tak aby była możliwość całkowitego jego wyłączenia, tak jak w standardowych A4. Teraz mogę tylko przejść w tryb "offroad" a kontrola trakcji w tym wypadku nie jest wyłączona w 100%
wesoly_ Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Czy jest możliwość zmiany działania systemu ESP w A4 Allroad tak aby była możliwość całkowitego jego wyłączenia, tak jak w standardowych A4. Teraz mogę tylko przejść w tryb "offroad" a kontrola trakcji w tym wypadku nie jest wyłączona w 100% Spróbuj dłużej przytrzymać guzik od ESP. Powinieneś w tedy wyłączyć całkowicie system
piotrekw23 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Czy jest możliwość zmiany działania systemu ESP w A4 Allroad tak aby była możliwość całkowitego jego wyłączenia, tak jak w standardowych A4. Teraz mogę tylko przejść w tryb "offroad" a kontrola trakcji w tym wypadku nie jest wyłączona w 100% Spróbuj dłużej przytrzymać guzik od ESP. Powinieneś w tedy wyłączyć całkowicie system Właśnie w Allroad nie da się całkowicie wyłączyć ESP przez dłuższe przytrzymacie przycisku. Może trzeba zmienić w którymś module kodowanie z Allroad np. na Avant. Tylko kompletnie nie wiem nawet gdzie tego szukać.
bodas Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Zmieniłem jasność ledów przy włączonych światłach mijania i od tej pory ledy nie przygasają przy włączonych kierunkowskazach. Nawet po włączeniu znowu tej opcji nie działa. Pomoże ktoś?
Muskel1 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 a zapisales sobie poprzednie kodowanie? Czy jest możliwość zmiany działania systemu ESP w A4 Allroad tak aby była możliwość całkowitego jego wyłączenia, tak jak w standardowych A4. Teraz mogę tylko przejść w tryb "offroad" a kontrola trakcji w tym wypadku nie jest wyłączona w 100% Spróbuj dłużej przytrzymać guzik od ESP. Powinieneś w tedy wyłączyć całkowicie system Właśnie w Allroad nie da się całkowicie wyłączyć ESP przez dłuższe przytrzymacie przycisku. Może trzeba zmienić w którymś module kodowanie z Allroad np. na Avant. Tylko kompletnie nie wiem nawet gdzie tego szukać. Musisz jeszcze dłużej przytrzymac. U mnie Przytrzymując dłużej ESC najpierw pojawia sie komunikat o ograniczeniu dzialania ESC, Przytrzymując jeszcze kilka sekund wyłącza go całkiem i pojawia sie drugi komunikat o całkowitym wyłaczeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się