Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b7 BPG] 2.0 t fsi quattro Abt Recaro S-line Neon Led STAGE 4 Total Custom - 402.9Ps/518.1Nm "SUKCES DONE " !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A Tune-Up? Robert przecie ma swojego szczurana w 2.0tfsi

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, afroo. napisał:

A Tune-Up? Robert przecie ma swojego szczurana w 2.0tfsi

Rozmawiałem z Nim , wiesz co usłyszałem że czemu K04 064 , czemu nie jakiś Plug^Play bo mniej pracy, On strojenie samo to tak. Generalnie chyba miał gorszy dzień ale rozmową nie przekonał Mnie do siebie wręcz odwrotnie. Wrażenie z rozmowy takie jak by on był zarozumiały i tylko on wiedział najlepiej,  a  ty jako klient nie znasz się, i nie wiesz co dla ciebie dobre.

Słabo się dał poznać. 

Ps. Nic Mu nie ujmuje. Przedstawiam odczucie i pierwsze wrażenie jakie po sobie zostawił.

 

 

 

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano

Rozumiem. Ja podobne doświadczenia mam z CompSportem z BB. Bele czego nie robią bo im się nie chce i hajs mały.

Opublikowano (edytowane)

STAGE 3. Komplet.

1.K04 064 - jest  2.FMIC BIG centralny - jest   3.S3 wtryski 4x - jest    4.downpipe 2.75"  RM - jest   5.Autotech wkład pompy + popychacz - jest    6.rozrząd z pompą - jest   7.pasek dla klimy\alternator - jest   8.zawór R8 - jest  9.NGK BKR8EIX irydium 4x świece - jest   10.OLEJ ZF8HP 10L Tiptronic 09L (HKC) - jest  11.filtr 09L325429 + uszczelka 09L321371 - jest  12.Olej przód:  dyferencjał - 1.1L - ravenol MTF2-75W80 - jest  13.Olej G 055 145 A2 (1l) - ravenol AWD-TOR fluid Torsen G - jest  14.Olej tyny Dyferencjał - 0,9L - ravenol MTF2-75W80 - jest

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano (edytowane)

Dziś byłem sprawdzić jeszcze Turbo Elitę *Kolbudy ul.dworcowa 15 - nie robią już mechaniki *tunningu , a warsztat tragedia, pamięta czasy polonezów. NIE POLECAM !!!

 

 

 

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano (edytowane)

  STAGE 3
  KOLEJNOŚĆ PRAC

 
 . WYMIANA OLEJU - UKŁAD KIEROWNICZY OLEJ MINERALNY 
 . WYMIANA OLEJU - PRZÓD DYFERENCIAŁ - rawenol MTF2-75W80 (1.1L MA BYĆ *ETKA)
 . WYMIANA OLEJU - TYŁ DYFERNECIAŁ - rawenol MTF2-75W80 (0.9L MA BYĆ *ETKA)
 . WYMIANA OELJÓW - SKRZYNIA BIEGÓW - ZF8HP LITRÓW ORYGINAŁ ZIELONY ZF 9L MA BYĆ *ETKA
                                          SKRZYNIA BIEGÓW - G055145A2 - rawenol AWD-TOR fluid Torsen G 0,5L - trzeba sprawdzić *ETKA
 . WYMIANA FILTRA 09L325429 + USZCZELKA 09L321371 SKRZYNI BIEGÓW
 . ADAPTACJA SKRZYNI BIEGÓW TIPTRONIC 6HP19 HKC

 . SPRAWDZENIE KOMPRESI SILNIK
 . CZYSCZENIE NAGARU
 . WYMIANA ROZRZĄD - POMPA + PASEK
 . WYMIANA PASEK - ALTERNATOR / KLIMA
 . WYMIANA WKŁAD POMPY AUTOTECH + POPYCHACZ
 . WYMIANA ZAWORU R8
 . WYMIANA DOWNPIPE 3" RM
 . WYMIANA FMIC CENTRALNY 
 . WYMIANA TURBO K04 064
 . WYMIANA WTRYSKI S3 
 . WYMIANA ŚWIECE NGK BKR8EIX irydium
 . WYMIANA OLEJU ŚILNIK JEŻELI JEST POTRZEBA

 STROJENIE SETUP *STAGE 3

 . ADAPTACJA  + STROJENIE TIPTRONIC
 . STROJENIE ECU SILNIKA

Edytowane przez dRACoNIx
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Ja tam nie narzekam na turboelitę, ale oni stroili mi tylko auto

Ogólnie toć turboelita niedawno się przeniosła w to miejsce, więc wszystkiego nie mają na miejscu jeszcze

Nie wiem jak można wybrać tych pajaców jakimi są m4k garage... 

Edytowane przez niwet
Opublikowano
2 godziny temu, niwet napisał:

Ja tam nie narzekam na turboelitę, ale oni stroili mi tylko auto

Ogólnie toć turboelita niedawno się przeniosła w to miejsce, więc wszystkiego nie mają na miejscu jeszcze

Nie wiem jak można wybrać tych pajaców jakimi są m4k garage... 

Wypowiedziałem się o Elicie w sprawach mechanicznych, strojenie to inna sprawa.

 

M4K Garage  jednak  nie  wybrałem, znalazłem kogoś lepszego. 

Opublikowano

Czas pochwalić się wynikiem / kreskami :)

Opublikowano
14 minut temu, pksmlody napisał:

Czas pochwalić się wynikiem / kreskami :)

Na razie jeszcze za wcześnie dopiero od przyszłego tygodnia prace się zaczną.

 

Opublikowano

Czekam z niecierpliwością na efekty i jak tip się będzie zachowywał.. 

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, HOLMATRO napisał:

Czekam z niecierpliwością na efekty i jak tip się będzie zachowywał.. 

No i właśnie Tiptronic. APR STAGE 3 kręci Tiptronic 6HP19 na 458Nm.

Mam II opcje obie są OK 

1.nie ruszać softu skrzyni nie zmieniać fabrycznych ustawień poza resetem by się zaadaptowała do nowej mocy silnika -  i pozostanie seryjna wytrzymałość Tiptronic 6HP19 HKC

2. sposób który jutro potwierdzę w DIGITUNE - to możliwa aktualizacja softu jeżeli jest taka potrzeba - na pewno adaptacja -  i teraz najciekawsze jest to co powiedzieli tuner DYNO SET oraz NOSB PERFORMACE.

- chodzi o to że można skrzynie primo oszukać z poziomu ecu żeby nie cięła momentu generowanego przez silnik. czyli zmienić limitery w skrzyni.

- można zmienić obroty aby zmieniała np. wyżej  biegi  (bo przykładowo w tiptonic w C7 3.0 TFSI USA zmienia 6200 w górę gdzie mamy np. 405ps maksymalnie, podniesienie zmiany na 7k jak w np. S5 DSG generuje z obrotów kilkadziesiąt koni extra.

- można zmienić też szybkość przepinania biegów co widać to dość zauważalnie w 6HP właśnie.

Podobno jak opcje 2 się dobrze zrobi bardzo mądrze to nie powinno to mieć wpływu zbyt dużego na wytrzymałość. - Dlatego DIGITUNE i jego doświadczenie tutaj Mi bardzo pomoże. Bo jeszcze nie zdecydowałem, czy 1 czy 2 brać. 

PS. Co mi doradzicie ?

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano
44 minuty temu, dRACoNIx napisał:

można zmienić też szybkość przepinania biegów co widać to dość zauważalnie w 6HP właśnie

Mnie osobiście przekonuje ta opcja.

46 minut temu, dRACoNIx napisał:

można zmienić obroty aby zmieniała np. wyżej  biegi  (bo przykładowo w tiptonic w C7 3.0 TFSI USA zmienia 6200 w górę gdzie mamy np. 405ps maksymalnie, podniesienie zmiany na 7k jak w np. S5 DSG generuje z obrotów kilkadziesiąt koni extra

Zmiana biegu na wyższych obrotach i tak jest w trybie S więc to bym zostawił zarówno z poziomu D, jak i S. Byłoby bezpiecznie.

Opublikowano
21 minut temu, afroo. napisał:

Mnie osobiście przekonuje ta opcja.

Zmiana biegu na wyższych obrotach i tak jest w trybie S więc to bym zostawił zarówno z poziomu D, jak i S. Byłoby bezpiecznie.

Trafne spostrzeżenie. Dziękuję

Opublikowano (edytowane)

Ostatnie poprawki , bo jeszcze pompa paliwa dziś zawitała nowa oraz akumulator 78Ah 750.

zostaje kosmetyka pomalować fmic i kilka detali oraz już same strojenie + hamownia

wymienione zostało:

1.cewki nowe 2.wtryski s3 nowe 3. turbo k04-064 nowe 4. fmic 700/65/230 nowe 5. wszystkie filtry 6. wszystkie oleje kierowniczy układ silnik skrzynia dyferencjał płyn hamulcowy 7. zawór R8 nowe 8. wkładka pompy autotech nowe 9. popychacz nowy 10. tip 3" nowy custom 11. downpipe 3" nowy custom 12. wydech kompletny 2,5" custom  + środkowy cichy tłumik przeletowy custom nowy 13. K&N filtr nowy 14. świece NGK BKR8EIX nowe 15. wszystkie zawory nowe 16. flansze pod turbo nowe 17. wszystkie uszczelki nowe 18. czyszczenie nagaru cylindry stan jak nowy 19. rozrząd + pompa wody nowa 20. pasek alternatora + klimy nowy 21. rozrusznik nowy  22. regeneracja zimnych lutów ECU !!! 23. uszczelki wtrysków s3 nowe 24. ozonowanie klimy nowe 25.car detaling ceramika nowy  26.opony continetal premium contakt 6 nowe 235/40/r18 27.filtr + uszczelka skrzyni biegów 28. światła DRL power led nowe 29. światła kokpit led nowe 30. światła halogeny Power Led przód 

Pozostaje Stronienie ECU + strojenie skrzynie TIP 

A tu pierwsze uruchomienie bez jeszcze strojenia i bez wymiany DRL led.

 

Edytowane przez dRACoNIx
  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

To sie nazywa pełna profeska :) Możesz dać więcej info co do LEDów? Co, gdzie, jak? :) Zostawiam "+"

Opublikowano
22 minuty temu, Damianq napisał:

Możesz dać więcej info co do LEDów? Co, gdzie, jak? :) Zostawiam "+"

Jasne polecam -> 

WWW.SKLEPLEDOWY.PL

Lista produktów kategorii Audi A4 B7 / Audi / Produkty dedykowane / Oświetlenie Samochodowe

 

Opublikowano

Wrzucaj zdjęcia jak go poskladasz No i czekam na kreski !

Ciekaw jestem czemu przy okazji nie zakułeś dołu?

Opublikowano

Nie kułem bo miało być szybko ale wyszło ponad  2 miesiące . 
 

pewnie kiedyś to zrobie jak stwierdzę czy mi to potrzebne . 

Opublikowano (edytowane)

taki przedsmak .... oczywiście 4 końcówki oraz zaznaczam że wydech budowany pod ciszę. :)

 

Edytowane przez dRACoNIx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...