Blachu Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 Trójka z przodu będzie docelowo, a ile dokładnie to zobaczymy, sporo pracy nas czeka jeszcze... "wiadra" są niezłe - gołym okiem otworki widoczne na dyszy Dawki 116mg
rrrudy25 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 O ku....a ,to będziesz nr1 na forum ja ebniesz trójkę z przodku,powodzonka
Blachu Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2016 Mały update: Licznik przeszedł małą konwersję Tarczki ala RS4 B7, wskazówki od A4 B7, obwódki tarcz w kolor czarny. Mod wykonany przez kolegę z forum: daniels Poduchy pod silnik oraz odbój na pas przedni oraz nowe, właściwe odboje do bilków - wszystko ori Przygotowania pod większą moc: wałek rozrządu sdi pd oraz nowe, większe turbo
rrrudy25 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 co to za suszarka gtd2060vz,dobrze przeczytałem
Blachu Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 Dokładnie, gtd2060vz. Turbo zostanie jeszcze poddane małemu modowi
staniek Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Tak z ciekawości spytam (bo ciężko o takie info na necie) co daje wałek od SDi? W tym przypadku jest tak samo jak w 1,9tdi na pompie? Jaki liczby powinny się pojawic po montażu tego turbo, okolice 300koni?
Blachu Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 Hmm jeśli chodzi o ten wałek w 1.9 tdi pd to jedni piszą że nic nie daje, inni odwrotnie jak szukałem wałka ori używkę to priorytetem był jego stan. Wałek sdi pd ma ostrzejsze, wyższe krzywki - co skutkuje lepszym napełnianiem cylindrów (wyższy skok zaworów ssących). Lepszy flow i coś pewnie poprawi się góra. To tak w skrócie co słyszałem... Co do wyniku to powinna być trójka z przodu, może deko więcej... Porting głowicy i z gtd mała hybryda, więc powinien być fajny wynik
KoJ@K Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Wydaje mi sie, ze jezeli reszta bedzie sprawna i dograna to powinno wyjsc ponad 300 ...
Blachu Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 Juby_p nie dawno stroił gtd i hf100, wynik 300/588... Bądź co bądź gtd ma potencjał. Koj@k kiedy temat z nowym autem?
KoJ@K Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ale cyferki. Hyhy właśnie chyba sobie zaraz założe "nowy" temat.
Penzo_ Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Dokładnie, gtd2060vz. Turbo zostanie jeszcze poddane małemu modowi siema no to czekam na 3 z jakiego auta turbo ? i chłodzone czy bez ;>
C4NC3R Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Trójki z przodu nie będzie bo Blachu ledwo na mandaty zarabia , a gdzie hajsy na montaż i strojenie GTD
rrrudy25 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Ja pier...e ty to jesteś wariat takie cyfry w starej 'babce' Mierzyłes wysokość krzywek tego wałka sdi?
Marek Łukasz Syrotnik Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Mody na + pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach
Blachu Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Trójki z przodu nie będzie bo Blachu ledwo na mandaty zarabia , a gdzie hajsy na montaż i strojenie GTD Śmiej się śmiej Chyba wrócę do serii to mandaty się skończą Dokładnie, gtd2060vz. Turbo zostanie jeszcze poddane małemu modowi siema no to czekam na 3 z jakiego auta turbo ? i chłodzone czy bez ;> Trochę jeszcze poczekamy na 3 z przodu - graty w sumie już mam wszystkie skompletowane, tylko Juby_p z Custom Garage ma sporo jeszcze pracy, także czekam na wolny termin w kolejce Turbo jest bez chłodzenia cieczą, prawdopodobnie pochodzi z nowego a6 c7 3.0 TDI 272 PS. Z tym że swoje kupiłem jako nowe. Ja pier...e ty to jesteś wariat takie cyfry w starej 'babce' Mierzyłes wysokość krzywek tego wałka sdi? Puki co jeszcze są stare kreski Krzywek nie mierzyłem, ale Juby_p oglądał go na żywca i decyzja: zakładamy Mody na + pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach Dzięki dzięki Dziś jak ogarnę się to wskoczy mały aktual bo babka trochę zmieniła się z zewnątrz i w środku... Edit: Ostatnio zaszło kilka małych zmian W środku: - tunel 2 din z b7 bez mocowania na telefon, - tempomat, - klimatronik z Seata Exeo, - radio Symphony 3, - kierownica multi z A4 B8 S-line, - przyciski oraz kubek w chromie, - popielniczka oraz ramka biegów 1NK Z zewnątrz: - wycieraczki Aero z ramionami z A4 B7 - body S4
KoJ@K Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Ryjek pieknie teraz wyglada ! ogolnie super body, teraz jeszcze dwie fajne, nie za daleko wypuszczone 90mm koncoweczki na tyleczek i bedzie malina !!
Blachu Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Jeszcze tylko brak grila S4 i właśnie tych końcówek, ale cały wydech wpadnie razem z resztą zmian pod maską końcówki będą Buzzer 102 mm właściwie to już leżą w pokoju , razem z tłumikami przelotowymi
KoJ@K Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Mowisz, ze 100mm koncowy dajesz Ile tlumikow dajesz i jakie?
Blachu Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Dokładnie 102mm, bo Buzzer ma takie w ofercie Będą trzy tłumiki przelotowe od Sporttig. Środkowego tłumika miało nie być, ale w trasie byłoby by to trochę uciążliwe...
Animal Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Ło matko jedyna ale się tu zadziało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się