marek.cym Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 jak wyżej. moja a4 dzis mnie zawiodła wgl nie słychać turbiny tak jakby jej nie było. kompletnie brak w nim mocy, nie idzie wgl wyprzedzać. co to może być? proszę o jakieś diagnozy z góry dziękuję
Sztomel Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Albo powstała nieszczelność w układzie wężyków podciśnienia albo usterka obwodu czujnika ciśnienia doładowania albo przerwa w obwodzie zasilania elektrozaworu N75 itd. itp. Możliwości jest wiele. Podepniesz się pod Vag-Coma to przynajmniej będzie widać czy sterownik silnika przechowuje jakiś stały błąd bo jak auto teraz dynamiki nie ma wcale to należy zapomnieć o logowaniu dynamicznym.
marek.cym Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Opublikowano 4 Lipca 2012 na VAG pokazało mi takie błędy. 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy mógłby mi je ktoś zanalizować i powiedzieć co mam zrobić? z góry dziękuję
Sztomel Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Najpierw sprawdzić czy błąd 00519 i 00553 dadzą się skasować Vagiem - jeśli jeden z nich lub obydwa nie będą chciały się skasować to najpierw trzeba zacząć od sprawdzenia stanu wiązki do nich oraz spryskać piny czujnika i przepływki oraz wtyczek do nich spray'em do czyszczenia i konserwacji złącz elektrycznych. Jeśli błędy nadal nie dadzą się skasować to sprawdzić bezpieczniki (zwłaszcza te opisane jako odpowiedzialne za sterowanie silnikiem, nie wiem jakie podzespoły obsługuje konkretny bezpiecznik w tym modelu Audi bo sam jeżdżę Golfem) a jak będę sprawne to podmienić od znajomego lub kolegi z forum i czujnik i przepływkę na próbę. Jeśli dadzą się skasować to należy wykonać logi dynamiczne grup : 003 z 011 i 008 z 010 i wstawić tu na forum linki do tych logów bo zapewne Twoje turbo przeładowuje na maksa o czym świadczy błąd czujnika G71.
rookie Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 jak wyżej. moja a4 dzis mnie zawiodła wgl nie słychać turbiny tak jakby jej nie było. kompletnie brak w nim mocy, nie idzie wgl wyprzedzać. co to może być? proszę o jakieś diagnozyz góry dziękuję Turbina do czyszczenia, zawaliłeś ją PSJ-otem Miałem to samo.
Dev Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 :polew::polew::polew: niezłe, nie słyszałem ogólnie: turbo do czyszczenia, kata do wywalenia (powtarzam sie.... )
marek.cym Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 turbina czyszczona niespełna cztery miesiące temu i zrobione to było dobrze. błędy się skasowały po krótkiej przejażdżce ponownie nie wyskoczyły. spróbuje zrobić te logi. dzięki sztomel ---------- Post dopisany 09-07-2012 at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2012 at 19:21 ---------- podmieniłem zaworek N75 od podciśnienia turbiny. i wyskakuje mi tylko taki błąd "Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania" czy to nadal ten zaworek ma winę czy jest do wyregulowania na tej takiej gruszce co załącza turbo? dodam że po przejechaniu ok 60 km turbina raz działała a raz nie. ale w drodze powrotnej znowu ok 60 km była już całą drogę.
Sztomel Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Najprawdopodobniej jednak przycina się zmienna geometria wewnątrz turbosprężarki. Zdziwiłem się też ostatnio jak w samochodzie kolegi z innego forum sprawdzaliśmy regulację ciśnienia doładowania turbo i okazało się, że 4 sztuki N75 (jego oryginalny oraz 3 które przywiózł na podmiankę - pożyczone od kolegów) działały wadliwie. Dopiero kiedy włożyłem do jego auta swój N75 to turbo zaczęło pompować jak należy. Morał z tego taki, że czasami życie lubi zaskakiwać - nawet w przypadku tych podciśnieniowych N75.
Dev Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 N75 jest zaworem cisnieniowym a nie podciśnieniowym, z racji tego że w dolocie rzadko kiedy jest vacuum (chyba że turbo zarzniete na amen), zwykle jest zero a działanie kierownic oparte jest własnie na ciśnieniu
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 w tdi kierownice sa sterowane podcisnieniem, u nas klapka WG nadcisnieniem
Dev Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 aaaaaa... podciśnienie idzie z vacuum, zapomniołech...
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 aaaaaa... podciśnienie idzie z vacuum, zapomniołech...
Dev Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 je,,,bie mi sie już... beznyna, diesel, diesel, benzyna, dwusów.... :polew::polew:
Sztomel Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Ale nie ma problemu. Są TDI gdzie regulacja ciśnienia turbodoładowania jest sterowana podciśnieniem a są też i te z zaworem WG sterowane ciśnieniowo - wszystko zależy od konkretnego modelu silnika.
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgadza sie, ake tam gdzie sa kierownice zwykle jest podcisnienie jak w afnie, a tam gdzie zwykly wg na klapce, nadcienienie - 1z Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
marek.cym Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 czyli radzicie wymienić zaworek n75 na całkiem nowy czy jeszcze raz czyszczenie turbiny??
pioteros Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Zaworek kosztuje ok 100zl wiec nie majatek a na przyszlosc chociaz bedziesz pewien ze to nie on szwankuje, a stary na pewno tez juz nie dziala jak nowy, a turbo do przejrzenia poraz kolejny swoja droga Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
marek.cym Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 zaworek 250 zł z takim złączem jak jest u mnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się