MACIEKWIE Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Problem, wsiadam rano i nic, kręci jakby bez paliwa. VAG - zero błędów, paliwo jest, ciśnienie paliwa na pompie 4 bar, świece mokre(wysuszyłem, wyczyściłem), imo działa, odcięcia zapłonu wyłączone, dalej nic.Co Wy na to?
MACIEKWIE Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2012 Sprawdzę iskrę w poniedziałek, niestety Vagiem się nie do i trzeba tradycyjnie stroboskopem, kombinuję bardziej z czujnikami Halla, tylko jak je sprawdzić jak nie odpalam???
domjenick Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 kombinuję bardziej z czujnikami Halla, tylko jak je sprawdzić jak nie odpalam???wywaliło by błąd, nawet, jak silnik nie odpali, bo jeśli jakiś czujnik jest niesprawny- vag to pokaże...
tomasl91 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 jak masz iskre i czujniki sa ok to zobacz rozrzad bo koledze pekł pasek i tez krecił i nic sie nie dziło wszystko było sprawdzane na rozne sposoby a tu nic a tu rozrzad pekł i jeszcze jake szczescie ze nic sie nie pokrzywiło a był poł dnia krecony
spawacz1 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 do sprawdzenia bezpieczniki jak i przekaznik od pompy paliwa.
MACIEKWIE Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 Rozrząd cały, chyba że przeskoczył,ale ma dopiero jakieś 8-9tys., więc raczej nie. Bezpieczniki sprawdziłem oczywiście na samym początku. Są ok, zresztą pompa działa. Kupiłem książkę, napisali jak sprawdzić czujnik Halla omomierzem, jutro spróbuję. Dzięki za rady, czekam na więcej. ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ---------- Kiedyś mechanik z VW powiedział mi że diagnoza zawsze pokaże - czujnik Halla nie działa na zgaszonym silniku.I tak trochę wcześniej załatwił mi wymianę Halla w golfie inny domorosły mechanik z laptopem. Nie mam pojęcia jak jest w Audi, ale znalazłem książkę i można sprawdzić go omomierzem. Nie wiem jeszcze jak z czujnikiem połżenia wału, ale szukam.
mojeA4 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 przeczytaj mój wątek http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/b5-abc-zalalem-paliwem-swiece-175611/ u mnie był uszkodzony czujnik temperatury
MACIEKWIE Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 przeczytaj mój wątek http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/b5-abc-zalalem-paliwem-swiece-175611/u mnie był uszkodzony czujnik temperatury Dzięki za namiary,sprawdzę czujnik temperatury,tyle że Vag nic nie pokazał.Ale chyba w książce znajdę jak go sprawdzić miernikiem
electrofinger Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Miałem to samo. Nie odpali i koniec. Przyjechał znajomy z VAGiem i zero błędów, rozrząd na miejscu itd. itp. Odkręcił węża przed przepustnicą i odpalił na samostarcie. Od pół roku auto pali.
MACIEKWIE Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 Miałem to samo. Nie odpali i koniec. Przyjechał znajomy z VAGiem i zero błędów, rozrząd na miejscu itd. itp.Odkręcił węża przed przepustnicą i odpalił na samostarcie. Od pół roku auto pali. Dzięki ale spróbuję znależć przyczynę
Matek Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 kolego, według mnie szukaj winy w czujniku położenia wału korbowego daj cynk jak dojdziesz co tam w trawie piszczy.
MACIEKWIE Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 kolego, według mnie szukaj winy w czujniku położenia wału korbowegodaj cynk jak dojdziesz co tam w trawie piszczy. Dzięki za rady. ODPALIŁA!!! Chociaż nadal nie znam przyczyny dlaczego nie chciała rano od pierwszego. Do rzeczy: po kolei omomierz i wszystkie czujniki, OK. Pompa, ciśnienie na wyjściu, ciśnienie przed wtryskami (cięcie przewodu), OK. Przekażniki, bezpieczniki, OK.K...a musi działać. Wyprzedzenie zapłonu OK. Rozrząd sprawdony. K...a musi działać. Sciągamy świece, zmierzymy ciśnienie. Manometr i rozrusznik - mało nie wyrwało mi ręki. W cylindrach kupa paliwa. Sciągnęliśmy paliwo ze wszystkich garów, przewietrzyliśmy cylindry. I odpaliła!!! VAG pokazuje zablokowane wtrzyski. Kasujemy - adaptacja wtrysków, przepustki, 100 km wciskanie i chodzi jak ta lala. Rozumie że zalana nie odpalała i że komp zablokował wtryski jak zalałem próbójąc co rusz odpalić. Ale dlaczego nie odpalała na początku??? Tajemnica Audi. ---------- Post dopisany 08-03-2013 at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany 05-07-2012 at 22:36 ---------- Wracam po paru miesiącach do wątku. Miesiąc temu znów nie odpaliła. Wsiadam rano i kręci bez kompresji. DziEki pomocy znajomych dotarłem do gościa z serwisu VW. Sprawdził ciśnienie na garach : 3 do 4 barów. Zegar do ciśnienia oleju - 6 barów w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pompa oleju 1200 pln i działa jak ta lala. Blokował się zawór zwrotny na pompie, ciśnienie w hydraulice podnosilo zawory i wszystko w temacie.
pol22rr Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 kolego MACIEKWIE, mam podobny problem, nie mam ciśnienia na garach, i to od 2,5 na 1 i 4 do 6 na 2 i 4. Rozkręciłem cały silnik, okazały sie zapieczone pierścienie ale tylko na drugim cylindrze, po wymianie pierścieni kompletne "echo" jeszcze mniejsza kompresja. Czy to może być problem pompy oleju??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się