Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Nie chce zapalić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem, wsiadam rano i nic, kręci jakby bez paliwa. VAG - zero błędów, paliwo jest, ciśnienie paliwa na pompie 4 bar, świece mokre(wysuszyłem, wyczyściłem), imo działa, odcięcia zapłonu wyłączone, dalej nic.Co Wy na to?

Opublikowano

Sprawdzę iskrę w poniedziałek, niestety Vagiem się nie do i trzeba tradycyjnie stroboskopem, kombinuję bardziej z czujnikami Halla, tylko jak je sprawdzić jak nie odpalam???

Opublikowano
kombinuję bardziej z czujnikami Halla, tylko jak je sprawdzić jak nie odpalam???
wywaliło by błąd, nawet, jak silnik nie odpali, bo jeśli jakiś czujnik jest niesprawny- vag to pokaże...
Opublikowano

jak masz iskre i czujniki sa ok to zobacz rozrzad bo koledze pekł pasek i tez krecił i nic sie nie dziło wszystko było sprawdzane na rozne sposoby a tu nic a tu rozrzad pekł i jeszcze jake szczescie ze nic sie nie pokrzywiło a był poł dnia krecony

Opublikowano

do sprawdzenia bezpieczniki jak i przekaznik od pompy paliwa.

Opublikowano

Rozrząd cały, chyba że przeskoczył,ale ma dopiero jakieś 8-9tys., więc raczej nie. Bezpieczniki sprawdziłem oczywiście na samym początku. Są ok, zresztą pompa działa. Kupiłem książkę, napisali jak sprawdzić czujnik Halla omomierzem, jutro spróbuję. Dzięki za rady, czekam na więcej.

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ----------

Kiedyś mechanik z VW powiedział mi że diagnoza zawsze pokaże - czujnik Halla nie działa na zgaszonym silniku.I tak trochę wcześniej załatwił mi wymianę Halla w golfie inny domorosły mechanik z laptopem. Nie mam pojęcia jak jest w Audi, ale znalazłem książkę i można sprawdzić go omomierzem. Nie wiem jeszcze jak z czujnikiem połżenia wału, ale szukam.

Opublikowano

Miałem to samo. Nie odpali i koniec. Przyjechał znajomy z VAGiem i zero błędów, rozrząd na miejscu itd. itp.

Odkręcił węża przed przepustnicą i odpalił na samostarcie. Od pół roku auto pali.

Opublikowano
Miałem to samo. Nie odpali i koniec. Przyjechał znajomy z VAGiem i zero błędów, rozrząd na miejscu itd. itp.

Odkręcił węża przed przepustnicą i odpalił na samostarcie. Od pół roku auto pali.

Dzięki ale spróbuję znależć przyczynę

Opublikowano

kolego, według mnie szukaj winy w czujniku położenia wału korbowego

daj cynk jak dojdziesz co tam w trawie piszczy.

Opublikowano
kolego, według mnie szukaj winy w czujniku położenia wału korbowego

daj cynk jak dojdziesz co tam w trawie piszczy.

Dzięki za rady.

ODPALIŁA!!!

Chociaż nadal nie znam przyczyny dlaczego nie chciała rano od pierwszego. Do rzeczy: po kolei omomierz i wszystkie czujniki, OK. Pompa, ciśnienie na wyjściu, ciśnienie przed wtryskami (cięcie przewodu), OK. Przekażniki, bezpieczniki, OK.K...a musi działać. Wyprzedzenie zapłonu OK. Rozrząd sprawdony. K...a musi działać. Sciągamy świece, zmierzymy ciśnienie. Manometr i rozrusznik - mało nie wyrwało mi ręki. W cylindrach kupa paliwa. Sciągnęliśmy paliwo ze wszystkich garów, przewietrzyliśmy cylindry. I odpaliła!!!

VAG pokazuje zablokowane wtrzyski. Kasujemy - adaptacja wtrysków, przepustki, 100 km wciskanie i chodzi jak ta lala.

Rozumie że zalana nie odpalała i że komp zablokował wtryski jak zalałem próbójąc co rusz odpalić. Ale dlaczego nie odpalała na początku??? Tajemnica Audi.

---------- Post dopisany 08-03-2013 at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany 05-07-2012 at 22:36 ----------

Wracam po paru miesiącach do wątku. Miesiąc temu znów nie odpaliła. Wsiadam rano i kręci bez kompresji. DziEki pomocy znajomych dotarłem do gościa z serwisu VW. Sprawdził ciśnienie na garach : 3 do 4 barów. Zegar do ciśnienia oleju - 6 barów w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pompa oleju 1200 pln i działa jak ta lala. Blokował się zawór zwrotny na pompie, ciśnienie w hydraulice podnosilo zawory i wszystko w temacie.

Opublikowano

kolego MACIEKWIE, mam podobny problem, nie mam ciśnienia na garach, i to od 2,5 na 1 i 4 do 6 na 2 i 4. Rozkręciłem cały silnik, okazały sie zapieczone pierścienie ale tylko na drugim cylindrze, po wymianie pierścieni kompletne "echo" jeszcze mniejsza kompresja. Czy to może być problem pompy oleju??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...