WhyMe? Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Witam. Chciałem zmienić wskazówki na kolor biały. Przekopałem całe forum w poszukiwaniu takiego tematu lecz nic sensownego nie znalazłem. Jak ktoś posiada jakieś informację na ten temat, bądź widział taki temat na forum to proszę o podesłanie. Z góry dziękuję ---------- Post dopisany 03-07-2012 at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2012 at 23:32 ---------- Chodzi dokładnie o coś takiego: Licznik podświetla na czerwono a wskazówki na biało. Ktoś coś wie które to są diody w liczniku?
Magicbattle Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 kup zegary z esy to bedziesz tak mial
WhyMe? Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 kup zegary z esy to bedziesz tak mial Po co mam kupować i wydawać duże pieniądze skoro mogę samemu to zrobić. Gdzieś widziałem taki temat tylko nie mogę go wyszukać
karol24 Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 MaxsteRR robił coś podobnego z zegarami jeśli się nie mylę http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-afn-brzydkie-avaciatko-maxsterr-113791/index30.html
WhyMe? Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Opublikowano 4 Lipca 2012 Już chyba lepszym rozwiązaniem będzie zegary po lifcie wsadzić i spokój, dzięki karin24 za pomoc
karol24 Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 No pewnie, że lepszym szukaj na 6 zegarków i FISem, z anglika będzie taniej
lutas Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 Tylko "trochę" zabawy przy kabelkologii, ale da się ogarnąć
WhyMe? Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Opublikowano 4 Lipca 2012 Da się dorwać normalnego europejczyka z pełnym fisem w przyzwoitych pieniądzach. Ostatnio miałem takiego za 300 pln do kupienia i trochę żałuję
lutas Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Różnica pomiędzy anglikiem a europejczykiem to w zasadzie tarcza prędkościomierza, którą można przełożyć ze swojego starego europejskiego - bo przekodowanie VAGiem na kilometry trwa minutę i sprawa załatwiona. Oczywiście o ile skala jest jednakowa 260 -> 260, 220 -> 220 itp. nie wiem więc czy warto przepłacać o ile ma się tarczę i VAGa. Mówię teraz o zegarach przedliftowych z FISem.
danielom Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 w angolu w innym miejscu jest 100km/h niz w europie, nie wystarczy zmiana tarczy, trzeba wrzucic eeprom z europejskiego zegara.
lutas Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 w angolu w innym miejscu jest 100km/h niz w europie, nie wystarczy zmiana tarczy, trzeba wrzucic eeprom z europejskiego zegara. Muszę się z tobą nie zgodzić. Angol i europejczyk mają 100km/h dokładnie w tym samym miejscu. Zrobiłem na szybko porównanie dwóch liczników w Corelu - angola, i eu. Strzałki są pod identycznym kątem metodą kopiuj-wklej. Chyba że porównujesz kilometry z europejskiego z milami z angola - wtedy faktycznie się nie będzie zgadzać <br /><br />
WhyMe? Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Opublikowano 5 Lipca 2012 Ale patrz, kupię europejczyka i bez problemów go zamontuje na czym stracę jakieś 50 zł które drożej dałem. Z anglikiem przekładanie i zabawa która jest bez sensu, przełożę tarczę i mam stary licznik nie kompletny a mogłem go sprzedać i kasa by się zwróciła jak bym go sprzedał, może nie cała ale choćby większa część
lutas Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Ale patrz, kupię europejczyka i bez problemów go zamontuje na czym stracę jakieś 50 zł które drożej dałem. Z anglikiem przekładanie i zabawa która jest bez sensu, przełożę tarczę i mam stary licznik nie kompletny a mogłem go sprzedać i kasa by się zwróciła jak bym go sprzedał, może nie cała ale choćby większa część Możesz w swój stary licznik wsadzić tarczę z angola i nadal jest on kompletny i pełnosprawny. Chyba że ktoś ma ręce kowala i zraz połowę rzeczy zniszczy przy demontażu. A zwykły licznik - czy to angol, czy europejczyk jest warty może z 50-80 zł, więc interesu życia na tym nie zrobisz.
danielom Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 w angolu w innym miejscu jest 100km/h niz w europie, nie wystarczy zmiana tarczy, trzeba wrzucic eeprom z europejskiego zegara. Muszę się z tobą nie zgodzić. Angol i europejczyk mają 100km/h dokładnie w tym samym miejscu. Zrobiłem na szybko porównanie dwóch liczników w Corelu - angola, i eu. Strzałki są pod identycznym kątem metodą kopiuj-wklej. Chyba że porównujesz kilometry z europejskiego z milami z angola - wtedy faktycznie się nie będzie zgadzać http://s15.postimage.org/x1axrpsef/porownanie.jpg <br /><br /> Faktycznie, mowiłem o liczniku po I lifcie, tam juz jest inaczej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się