Tommy Gun Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 Kolejny temat ogarnięty - wymiana koła dwumasowego + sprzęgła od AWX. Różnica jest ogromna, przede wszystkim zniknęły upierdliwe objawy: - drżenie całej budy przy ostrym przyśpieszaniu oraz stuki - wibracje auta i plastików przy 2 tys. obrotów - zmniejszyły się wibracje na biegu jałowym Przy okazji zmieniłem poduchy pod skrzynią, zniknęło stukanie przy wybojach oraz dołkach. Obydwie poduchy były sfatygowane, ta w kształcie łezki była naderwana z każdej strony. Druga natomiast miała rozciągniętą gumę. Dodatkowo przestał tańczyć lewarek. Ogólnie diagnoza w 101% trafna, w jednym temacie ktoś pisał że drżenie przy przyśpieszaniu jest konsekwencją wyrobionych przegubów wewnętrznych. U mnie akurat był winny dwumas i wniosek jest taki, że każdy przypadek należy rozpatrywać indywidualnie. Samo sprzęgło nie było tragiczne, choć tarcza miała już nieco nalatane. Teraz z perpsektywy czasu, jak porównuję pracę 1z ze sztywnym kołem a afn z dwumasem, korzyść z zamontowania tego drugiego jest naprawdę in plus. I niech nikt nie gada jak to nie ma żadnej różnicy między jkz a dkz bo jest i to ewidentna. Zdziwiła mnie jeszcze jedna kwestia - zdemontowany z auta zestaw miał tarczę sprzęgłową z tłumikami drgań. Wtf skoro rolę tłumienia wibracji, płynnego przenoszenia momentu obrotowego i wyrównoważania pracy silnika pełni dkz ?? Zamontowany zestaw od awx ma tarczę sprzęgłową bez sprężyn, czyżby jednak dwumas awx był mocniejszy ?? Przy okazji przyszła paczka od dzika, czyli: - tarcze hamulcowe tył ATE - klocki ATE - łożyska FAG - pierścienie Abs-u Do dzieła
Dev Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 A baw sie baw.... Mogles sobie od razu wymienic gumki na zaciskach.
Tommy Gun Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Ostatnio przyszła paczka od dzika czyli: - tarcze hamulcowe tył + klocki ATE - łożyska na tył Fag - pierścienie Abs-u Przy okazji poprosiłem mechanika o odnowienie osłonek tarcz, które były tragiczne. Jedna tarcza hamulcowa była totalnie zjechana od wewnątrz, drugą zżerała ruda. I co najciekawsze, wiele osób dziwiło się po co kupiłem pierścienie abs. Jak się później okazało też były nieciekawe, jednego nie dałoby się ponownie założyć. Podziękowania dla Devastation za fachową poradę, dzięki czemu wszystko zostało ogarnięte za jednym razem. Do wymiany poszła też osłona przegubu (Lobro), której na niedawnym przeglądzie nie zauważono. Wczoraj ze zwykłej ciekawości zalogowałem grupę 013, i oto jak wyglądają korekcje: Friday 02 August 2013 21:47:22 038 906 018 FD 1.9l R4 EDC 0500SG 2137 Group A: '013 Group B: Not Running Group C: Not Running Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 TIME TIME MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R STAMP STAMP 0.46 0.02 0.12 -0.09 -0.09 0.79 0.02 0.12 -0.07 -0.09 1.12 0.02 0.12 -0.09 -0.09 1.47 0.02 0.12 -0.09 -0.09 1.81 0.02 0.12 -0.07 -0.07 2.17 0.02 0.12 -0.07 -0.07 2.53 0.02 0.12 -0.07 -0.07 Pytanie co następne
Tommy Gun Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Koza poszła też nieco w dół
Marc!n Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Tył niżej niż przód czy masz w bagaju 2 czarne worki Tylne nadkola co prawda są nieco niżej poprowadzone niż przednie ale gwintem bym jeszcze front do matki Ziemi przybliżył Prezentuje się przyjemnie choć czarna felga trochę bruździ..
Pomyk Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 No No , teraz wygląda już całkiem przyzwoicie Tylko te czarne koła jakoś średnio wg mnie tu pasują, lepiej by się jakieś jaśniejsze komponowały.
Tommy Gun Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 No No , teraz wygląda już całkiem przyzwoicie Tylko te czarne koła jakoś średnio wg mnie tu pasują, lepiej by się jakieś jaśniejsze komponowały. Były kupowane na gwałt przez zamieszanie z niejakim PUMĄ. Może na przyszły sezon pójdą do przemalowania, zobaczymy. Gdyby miały jasne dekielki to inaczej by to wyglądało, poczekam jeszcze trochę z zakupem. Chwilę temu w Rzeszowie grasowała szajka która kroiła na potęgę te dekle
Frimuś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Tommy pisz mi numery sprzegla i lozyska awx-a Jakie koszta?
Tommy Gun Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Tommy pisz mi numery sprzegla i lozyska awx-a Jakie koszta? Brałem Sachs'a, znajomy mi tego szukał w sklepie. Bez problemu dobiorą w katalogu, koszt kompletnego sprzęgła tarcza, docisk, łożysko ~ 600zł. Chwilę potrzebowało co by się ułożyć ale teraz sprawniej przenosi moment, ewidentnie to czuć. Nie wiem tylko dlaczego moja afnowska tarcza sprzęgła miała tłumiki drgań (tarcza z awx ich nie ma). Pisałem to już w kilku tematach, ale sądzę że i dwumas awx jest mocniejszy pomimo tych samych wymiarów. Najważniejszy jest wymiar 228 mm.
Kowi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Tommy pisz mi numery sprzegla i lozyska awx-a Jakie koszta? Brałem Sachs'a, znajomy mi tego szukał w sklepie. Bez problemu dobiorą w katalogu, koszt kompletnego sprzęgła tarcza, docisk, łożysko ~ 600zł. Chwilę potrzebowało co by się ułożyć ale teraz sprawniej przenosi moment, ewidentnie to czuć. Nie wiem tylko dlaczego moja afnowska tarcza sprzęgła miała tłumiki drgań (tarcza z awx ich nie ma). Pisałem to już w kilku tematach, ale sądzę że i dwumas awx jest mocniejszy pomimo tych samych wymiarów. Najważniejszy jest wymiar 228 mm. u toma niecałe 500zł tyle ze LUK:wink:
Frimuś Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Tommy pisz mi numery sprzegla i lozyska awx-a Jakie koszta? Brałem Sachs'a, znajomy mi tego szukał w sklepie. Bez problemu dobiorą w katalogu, koszt kompletnego sprzęgła tarcza, docisk, łożysko ~ 600zł. Chwilę potrzebowało co by się ułożyć ale teraz sprawniej przenosi moment, ewidentnie to czuć. Nie wiem tylko dlaczego moja afnowska tarcza sprzęgła miała tłumiki drgań (tarcza z awx ich nie ma). Pisałem to już w kilku tematach, ale sądzę że i dwumas awx jest mocniejszy pomimo tych samych wymiarów. Najważniejszy jest wymiar 228 mm. Lubie To! ps.a ja z dwumasa ?? numery itd,bo tez wymieniles.
Tommy Gun Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Update: Na ten sezon ogarniam jeszcze zakup ori dekielków + wymiana oleju przed zimą z filtrami. Pewne modyfikacje i naprawy nadszarpnęły budżet, jak tak dalej będzie to mnie żona z domu wyrzuci i zamieszkam w A4, heh Plany na przyszły rok: - Fmic z całym orurowaniem - zderzak od s4 ze spryskami + zenon + imitacja samopoziomowania i jak się uda to tylny też od S4 - osłony Vr5 - zakup nowych opon tył Technicznie auto ogarnięte, szkoda że przez akcję z termostatem musiałem robić głowicę. Ale jak widać, nasi spece potrafią nawet termostat odwrotnie zamontować na silikonie... Frimuś dwumas również dobiorą Ci bez problemu, podajesz oznaczenie AWX. Z mojego poprzedniego dkz wyszedł smar także zdążyłem w porę ---------- Post dopisany 24-08-2013 at 11:33 ---------- Poprzedni post napisany 16-08-2013 at 11:52 ---------- Wczoraj, późnym popołudniem odebrałem tajemniczą paczkę z ASO: A oto jej zawartość, powodująca niekontrolowany uśmiech na twarzy
Tommy Gun Opublikowano 19 Września 2013 Autor Opublikowano 19 Września 2013 Gdzie parkujesz? Dekielki są już oznaczone ---------- Post dopisany 19-09-2013 at 10:00 ---------- Poprzedni post napisany 24-08-2013 at 13:55 ---------- Zabawa poszła w nieco innym kierunku a mianowicie: Pierwsza przymiarka: Blok idzie w czarny połysk, głowice zostają w kolorze, tłoki na złoto Szybka będzie nowa z wypiaskowanym logo OOOO i A4-Klub.pl Tak kończy 2.5 tdi
Tommy Gun Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Niestety nie moja. Do mnie należy jedynie stolik ---------- Post dopisany 14-11-2013 at 10:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2013 at 14:13 ---------- Update Szukam osoby która na wiosnę podjęłaby się montażu FMIC w moim aucie. Chciałbym aby to zostało przeprowadzone na tip top bez żadnego druciarstwa (w grę wchodzi ewentualne doradztwo co do zakupu niezbędnych części).
Frimuś Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Niestety nie moja. Do mnie należy jedynie stolik ---------- Post dopisany 14-11-2013 at 10:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2013 at 14:13 ---------- Update Szukam osoby która na wiosnę podjęłaby się montażu FMIC w moim aucie. Chciałbym aby to zostało przeprowadzone na tip top bez żadnego druciarstwa (w grę wchodzi ewentualne doradztwo co do zakupu niezbędnych części). daleko masz do mnie
Tommy Gun Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Dzisiejsze zmagania, dla jednych nudne, dla mnie konieczne :F : Przelot 293 434 tys. km Zimówki Przegląd webasto Osłona przegubu Lobro Łożysko FAG w przednim kole Konserwacja profili zamkniętych, nadkoli oraz podwozia - niech mnie teraz sól nie wk***ia !!! no ku... niech się coś tylko teraz wysra Na przyszły sezon: 11-tka FMIC niżej + wymiana pierdzącego głośnika od kierowcy
Dev Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Zastanawiałeś się moze nad montażem IC z A4 8K ? Prawdopodobnie od przyszłego tygodnia będę to cwiczył.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się