juby_p Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Używa ktoś z was kontroli startu w swoim 1.9TDI (zdaje się ze w 2.0TDI też idzie to zrobić o reszcie silników nie mam informacji)? Jest taka możliwość zrobienia tego w przy pomocy tylko i wyłącznie ECU silnika, mianowicie ustawiamy obroty max na postoju i przy zatrzymanym aucie i wciśniętym pedale gazu w podłogę wchodzi na zadane obroty i je utrzymuje a po puszczeniu sprzęgła (strzale z niego) silnik wkręca się dalej można tez dodatkowo ograniczyć sobie moment obrotowy np do końca II biegu tak żeby za długo nie stać w miejscu. Takiej modyfikacji może dokonać tuner od wirusów. Wiem że jest to mordercze dla sprzęgła i innych podzespołów a pytam z ciekawości bo może miał już ktoś z tym doświadczenia albo ktoś by chciał coś takiego mieć a nie wie ze można:)
spanky Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 LC zrobilem u siebie , uzywalem dwa razy, szkoda mi auta
juby_p Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 a ile ci ładuje przy tych obrotach na postoju?
_evolution Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 po kilkudziesieciu testach oferte LC i Odcinki poszerzam o "programowana odcinke" i programowany limiter:Potrafie w wiekszosci sterownikow EDC @ SID wykonac odcinke na roznych obrotach dla poszczegolnych biegow, stosownie do charakterystyki silnika i skrzyni biegow. przy GTB22 w moim przypadku ustalam cisnienie na 0.6..0.9 bar na postoju
juby_p Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 po kilkudziesieciu testach oferte LC i Odcinki poszerzam o "programowana odcinke" i programowany limiter:Potrafie w wiekszosci sterownikow EDC @ SID wykonac odcinke na roznych obrotach dla poszczegolnych biegow, stosownie do charakterystyki silnika i skrzyni biegow. przy GTB22 w moim przypadku ustalam cisnienie na 0.6..0.9 bar na postoju Tez właśnie jestem po testach w swoim EDC... No takie ciśnienie to zapewni już ciekawy start, ciekawe czy mój napęd by to przeżył jak założę wzmocnione sprzęgło.
fusse Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 w msa15 idzie ogarnąć LC? czy dopiero edc15 ?
grom Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 W b8 taki LC jest fabrycznie ,po programie w Dynosofcie juz go nie mam:)
juby_p Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 W b8 taki LC jest fabrycznie ,po programie w Dynosofcie juz go nie mam:) Myślę ze jest jedynie ograniczenie obrotów na postoju a niema podniesionego doładowania:) 1
Osiollekk Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Panowie, tat ucichł, a pewnie nie jednego by zainteresował. Może dajcie jakieś plusy, minusy
marcin4x4 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 to nie LC tylko limiter obrotów
golden87 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 9 minut temu, marcin4x4 napisał: to nie LC tylko limiter obrotów Na samym limiterze obrotów chyba by nie pompowało boosta co? I wracajac ogolnie to glownego watku, jest to smiertelne dla sprzegla, dwumasy i reszty pozespolow, ale chyba mniej niz bys wcisnal pedal do dechy i strzelil ze sprzegla.... bo jest strzal z reguly od 2600-3000, a tam można strzelic z 4500 nawet...
marcin4x4 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 limitery ma wiele nowych aut, perz pseudo ekologię i niema to nic wspólnego z LC przy LC masz nabite turbo, paliwo i podniesiony moment obrotowy -> sprzęgło i lecisz przy strzale ze sprzęgła masz tylko paliwo w ilości niezbędnej do utrzymania pracy silnika na danych obrotach -> sprzęgło i dopiero zaczyna się budowanie mocy co często może poprzedzić lag lub nawet zdławienie silnika. limiter rpm tnie paliwo by silnik nie przekroczył zadanych obrotów -> sprzęgło i kaplica LC fajna sprawa ale jedynka tak szybko ucieka że bez dobrego rev limitera mamy problem by ją wypiąć a prócz tego trzeba szybko i precyzyjnie wbić dwójkę.. odpuszczam temat. Quattro ma zbyt wiele delikatnych elementów by z tym szaleć a już mam dosyć remontowania.
golden87 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 4 minuty temu, marcin4x4 napisał: LC fajna sprawa ale jedynka tak szybko ucieka że bez dobrego rev limitera mamy problem by ją wypiąć a prócz tego trzeba szybko i precyzyjnie wbić dwójkę.. odpuszczam temat. LC na 2800 + odcinka na 4800 i jest git do tego pewnie skrzynia z 3.0 TDI jest dłuzsza No ale to już grube mody, jak ktoś leci na ostro
marcin4x4 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 (edytowane) Obroty to nie wszystko dla przykładu robisz na 2800, startujesz i nagle rpm'y spadają na 2000 albo niżej. Gdzie tu sens ? no 2jkę wrzucić bo wszystko i tak poszło w las.. odcięcie jak sama nazwa wskazuje zdejmuje paliwo ale nie zatrzymuje obrotów, silnik rozpędem leci dalej, trudniej zmienić bieg (dowalasz synchronizatory), katujesz całość wysokimi obrotami, tracisz moc i przyspieszanie masz po prostu laga. Obroty należy zatrzymać w miejscu gdzie spadki jeszcze nie są duże ale jest to obszar którego nie używasz nawet przy kręceniu bardzo wysoko. Całość maksymalnie mało inwazyjna z możliwe małymi utratami mocy i płynności czyli żadne głupie popkorny czy inne chrupki. tyle z teorii 3.0 tdi dobre skrzynie ma dopiero po 2011roku, tam też nie jest kolorowo, jest dużo lepiej ale trzeba potrenować a tego może coś nie przeżyć Edytowane 24 Listopada 2017 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się