Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździliście może na letnich oponach Bridgestone Potenza S001 lub Potenza RE050A? Jakieś ciekawe spostrzeżenia?

RE050A super na mokrym,na suchym tak samo,super oponka,ale dosyć głośna i własnie to zdecydowało,że w tym roku nie kupiłem S001,wziąłem Pirelli Pzero Pirelli P Zero i jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak najbardziej kozacki w tym wszystkim to jest ...wykres przebiegu momentu obrotowego :wink:

W tej kwestii chylę czoła chłopakom z Kreatora Mocy. Teraz czekam na korektę i zobaczymy jak wszystko będzie ostatecznie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak najbardziej kozacki w tym wszystkim to jest ...wykres przebiegu momentu obrotowego :wink:

W tej kwestii chylę czoła chłopakom z Kreatora Mocy. Teraz czekam na korektę i zobaczymy jak wszystko będzie ostatecznie wyglądało.

No, mają doświadczenie z 3.0tdi i to widać gołym okiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze przydal by sie jakis dystans bo strasznie schowane :wink: ale w sumie co to zmieni jak i tak 17 w tym aucie szalu nie zrobi dopiero 18 zaczyna wygladac jako tako z zimowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt. Jak bym jeździł tylko po mieście to napewno założył bym 18 ale często jeżdżę w rodzinne strony a tam zimą jest masakra:facepalm: Kiedyś polamalem dwa alusy i od tamtej pory się pilnuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no pewnie ja tez jezdze zima na 17 bo tez nie widzie sesu sie meczyc.No i opony zdecydowanie tansze tez aczkolwiek bardzo chodza za mna te felgi na zime

FINN.no - Mulighetenes marked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Oryginalnie były srebrne ale jak dawałem do renowacji to doszliśmy do wniosku że grafitowy mat na zimę będzie jak znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Oryginalnie były srebrne ale jak dawałem do renowacji to doszliśmy do wniosku że grafitowy mat na zimę będzie jak znalazł.

No i wyszły super, nawet ten wzór w tym kolorze wyglada ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolorem trochę zaryzykowałem i do samego końca nie byłem przekonany. Dopiero jak zobaczyłem zrobione felgi to doszedłem do wniosku że to jednak była dobra decyzja. Warto było się posłuchać kolesia od renowacji.

---------- Post dopisany 23-11-2012 at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany 05-11-2012 at 23:39 ----------

Jeździł ktoś z was na oponach Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 245/40R18? Może jakieś ciekawe spostrzeżenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Milart ja mam komplet ale 235/45/17. Moge tylko polecic, opona cicha, BARDZO dobrze odprowadza wode, na suchym prawie niemozliwe wprowadzic ja w poslizg. Nie sciera sie tez kto wie jak, przejechane na nich mam jakies 15k kilometrow bieznik ma dalej 5mm. Cena tez nie zabija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Milart ja mam komplet ale 235/45/17. Moge tylko polecic, opona cicha, BARDZO dobrze odprowadza wode, na suchym prawie niemozliwe wprowadzic ja w poslizg. Nie sciera sie tez kto wie jak, przejechane na nich mam jakies 15k kilometrow bieznik ma dalej 5mm. Cena tez nie zabija.

Dzięki. Właśnie zastanawiam się na tymi i nad ContiSportContact 5. Conti już miałem i są b.dobre a te do tego wszystkiego jeszcze fajnie wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Milart ja mam komplet ale 235/45/17. Moge tylko polecic, opona cicha, BARDZO dobrze odprowadza wode, na suchym prawie niemozliwe wprowadzic ja w poslizg. Nie sciera sie tez kto wie jak, przejechane na nich mam jakies 15k kilometrow bieznik ma dalej 5mm. Cena tez nie zabija.

Biorąc pod uwagę, że po 15k km poszło w asfalt już 3mm bieżnika (prawie 40%), to zbyt trwałe nie są:decayed: Do mnie właśnie przyjechały takie oponki i na wiosnę będzie testowanie cóż one warte - ja się zdecydowałem po przestudiowaniu wszelkich testów.

Zobaczymy, czy były stronnicze i podpłacone :grin:

Osobiście nie jeździłem na trwalszej i lepszej oponie, niż Vredestein Ultrac Sessanta, które miałem w B6 - gdyby nie to, że chciałem spróbować czegoś innego, to na pewno bym je kupił ponownie - cichutkie, super klejące na mokrym i suchym i trwałe:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko wez pod uwage ze te 15k zrobione jest na angielskim asfalcie ktory jest duuuzo bardziej szorstki od kontynentalnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko wez pod uwage ze te 15k zrobione jest na angielskim asfalcie ktory jest duuuzo bardziej szorstki od kontynentalnego

To mnie nieco pocieszyłeś:wink: W zasadzie takie UHP oponki i tak nie są chyba przewidziane na więcej niż 2 sezony :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...