turdzi Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Macie może dojście do czegoś takiego albo znacie kogoś kto sprowadza takie akcesoria?JMS Racelook Heckdiffusor Audi A4 B8 ab 07 | eBay - do zderzaka bez s-line Jak ogarnę do końca lampy i silnik to chyba w ramach wiosennej renowacji lakieru założę coś takiego co by ładniej się kuper prezentował naprawde ? to kawalbadziewnego plastiku za jakies chore pieniadze
126tomek Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 I jak tam byłeś na ponownym pomiarze mocy po wypaleniu kilku baków z tymi dodatkami do ON?
milart Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Niewielkie SPA, kryje się pod tym polerka? Jeśli tak to w życiu nie oddałbym auta do polerki w ręce lakiernika. Też chciałem mieć szajn i dałem do mojego lakiernika.. Wyglądało to tak jakby liznął trochę lakier z mikrorys i resztę przykrył woskiem, auto z 2 metrów wyglądało na salonowe, ale z bliska i w pełnym słońcu nie było za dobrze, lepsze efekty uzyskałem polerując ręcznie .Ale lakiernikiem jest baaaardzo dobrym, niestety do polerowania nie wielu się nadaje, mam nadzieje, że u Ciebie wyjdzie dobrze . Polerka jak najbardziej tak ale i malowanie przedniej maski bo ma już trochę odprysków po kamieniach. Zrobi mi też dyfuzor z tyłu(obrobi wycięcia na wydech spawarką do tworzywa, wszystko ładnie wygładzi i pomaluje w kolor samochodu) Co do lakiernika to zaufany koleś i już nie pierwszy samochód będzie mi robił więc efektu końcowego się raczej nie obawiam:wink: ---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:01 ---------- naprawde ? to kawalbadziewnego plastiku za jakies chore pieniadze Co racja to racja. Taki dyfuzor to byłaby ostateczność i na szczęście da się tego uniknąć. ---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ---------- I jak tam byłeś na ponownym pomiarze mocy po wypaleniu kilku baków z tymi dodatkami do ON? Jak dobrze pójdzie i wyrobię się z czasem to pojadę w piątek a jak nie to z pewnością w przeciągu dwóch najbliższych tygodni. ---------- Post dopisany 09-02-2013 at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany 28-01-2013 at 23:09 ---------- No to tydzień zapowiada się ambitnie. A przynajmniej jego początek. 1. Czeka mnie cały dzień zabawy ze zrobieniem na dobre tylnych lamp co by świecił środek przy hamowaniu(mam już schematy serwisowe od znajomego mechanika więc może coś z tego będzie); 2. Hamownia i wreszcie chwila prawdy co do spadku mocy; 3. Przyciemnienie szyb:decayed:
turdzi Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Faktycznie ambitny tydzień się zapowiada
milart Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 A więc już wiem, że tak szybko i łatwo to mi nie pójdzie. Więc może po kolei: 1.) Lampy muszą zostać tak jak są bo mój sterownik inaczej nie pozwala. Znaleźliśmy schemat po vin'ie i niestety świecącego środka podczas hamowania nie zrobię. Właściwie to nie problem tylko szkoda kasy którą zapłaciłem zdziercom z ASO za piny do wtyczek:kwasny: 2.) No tutaj stało się to czego się niestety obawiałem. Na hamowni kolejny spadek mocy i momentu:facepalm:. Układ dolotowy i turbina sprawdzone(wszystko gra). Zdiagnozowane już prawie wszystko i smutny wniosek jest taki, że to najprawdopodobniej wtryski. Podczas hamowania samochód nic nie kopcił a powinien chociaż trochę lekko siwym dymem. Skubaniec najprawdopodobniej nie dostaje paliwa więc w środę jestem umówiony z kolesiem, który ma mi to wszystko sprawdzić. Coś mi się wydaje, że na ORLEN'ie na którym tankuje "ORZEŁ" nie pilnuje jakości. A może wciąż są zaklejone po tym jak dolałem środek czyszczący bez wymiany filtra paliwa? Zobaczymy. 3.) Jutro przyciemnienie szyb. Mam nadzieję że obędzie się bez problemów. ---------- Post dopisany at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany at 12:03 ---------- A tak zmieniając temat to macie może jakiegoś linka do map mmi 2g high 2013? Nigdzie nie mogę znaleźć
milart Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 No lipa nie da się ukryć. Jutro badanie wtrysków więc będzie jasne. A jak się okaże, że i wtryski są ok to zgłupieję na dobre. Tymczasem efekt dzisiejszej pracy na brudasie. Czystym nie udało mi się dojechać Szyby: http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/20130212_202343_zpsff216c44.jpg Listwa ochraniająca tylny zderzak: http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/20130212_202432_zps127cf965.jpg
peter22 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 chyba cie zaraz pojadą za to coś na zderzaku:grin:
milart Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 chyba cie zaraz pojadą za to coś na zderzaku:grin: Na zdjęciu wygląda, że jest dziwnie duże i rzucające się w oczy a w realu praktycznie tego nie widać poza odrobiną chromu. Najważniejsze że teraz koniec z obdzieraniem zderzaka.
feti Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 @milart Ze spadkiem mocy tez mam taki sam problem. Do tego dochodza szarpniecia przy pewnych obrotach. Na razie co zrobie to podmianka pompy tandemowej paliwa, bo mialem swapowany silnik i pompa jest z tego nowego... a na sttarym bylo ok, czyli wtryski powinny dzialac dobrze... przynajmniej mam taką nadzieję że tak jest. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
milart Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 To co jest pewne to że silnik ma za mało paliwa. Na chwilę obecną stawiam na wtryski. Szarpnięć nie ma i silnik pracuje równo. Obecne objawy zauważa jedynie hamownia bo przy mocy jaką dysponuje samochód ciężko odczuć utratę 20 czy 30 PS. No ale trzeba działać od razu bo jeszcze z rok i wróci do fabrycznych osiągów:facepalm: a wtedy już pewnie będzie za późno na rozsądne finansowo usunięcie usterki. ---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ---------- no listwa na tylnym zderzaku bleee Hehe jak patrzę na to zdjęcie to mam chęć iść i ją zdjąć. Na szczęście na żywo wygląda całkiem przyzwoicie a już na pewno lepiej niż cała chromowana .
pawel1380 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 bo listwa tam to slaby pomysł wogóle
milart Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 bo listwa tam to slaby pomysł wogóle Zgadzam się z Tobą w 100% ale wolę listwę niż ciągłe usuwanie rys. Długo szukałem takiej co się będzie mało rzucać w oczy. Możliwe, że tą co jest zrobię całkiem na czarno ale to za jakiś miesiąc jak zaprowadzę wóz do lakiernika(zresztą swoją rolę spełnia a i jest to teraz najmniejszy problem).
jedrekx Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 lepiej było założyć przeźroczystą folię na zderzak, którą widać dopiero z bliska. mój ojciec ma coś takiego na Q7, założone przez Audi w fabryce i przez 4 lata trzyma się OK..
milart Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 lepiej było założyć przeźroczystą folię na zderzak, którą widać dopiero z bliska. mój ojciec ma coś takiego na Q7, założone przez Audi w fabryce i przez 4 lata trzyma się OK.. Początkowo chciałem tak zrobić. Tylko jest jedno ale. Teraz zderzak mam narażony przez ciągłe wkładanie i wyjmowanie z bagażnika wózka gdyż od kilku miesięcy samochód ma jeszcze jednego małego pasażera i folia nie zabezpieczy zderzaka aż tak dobrze jak kawałek blachy. Zresztą żona już mi kilka razy pokazała co można zrobić ze zderzakiem wyjmując torbę podróżną na kółkach. Jedyne co mam zamiar robić to co jakiś czas wymiana folii na listwie. Oryginalnie jest ta a na podmianę mam już zapas czarnej. Możliwe, że podczas renowacji lakieru od razu zrobię taką podmianę. ---------- Post dopisany 13-02-2013 at 08:11 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2013 at 22:39 ---------- Co do zrobienia świecącego środka w ledach podczas hamowania to już mam patent i znalazłem odpowiedni pin. Teraz potrzebuję kilku godzin w ciepłym garażu i będzie zrobione:banan: Tymczasem jadę na badane wtrysków:facepalm: A może jest jak pisał feti i po prostu pompa paliwa mi pada i nie wyrabia.
mystic.pl Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 milart jakie masz oznaczenie silnika bo nie pamiętam ? CAPA ?
milart Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 milart jakie masz oznaczenie silnika bo nie pamiętam ? CAPA ? Zgadza się ---------- Post dopisany at 10:37 ---------- Poprzedni post napisany at 10:32 ---------- Samochód już stoi na dignostyce. "Laboratorium" BOSCHA miejmy nadzieję prawdę powie. Pompa i układ doprowadzający paliwo odpadają bo miałbym problemy z rozruchem a takowych nie mam. Silnik pali jak należy i pracuje równo.
mystic.pl Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 OK, to z tego co się orientuję chyba tu leży problem braku paliwa. Masz układ CR 1600bar ze słabą pompą wysokiego ciśnienia. Większej nie ma możliwości wstawić bo ma inne podejścia przewodów niż np. w CCWA gdzie pompa jest pod 1800bar. Możesz domontować dodatkową pompę paliwa, której u ciebie nie ma a jest w CCWA. Popytaj orzełka jest obryty nw te klocki. BTW nie łapiesz laga na wydechu 3" ?Wydaje mi się, że to trochę przerost formy nad treścią w tym samochodzie. Wydech 2,75" jest optymalny dla 3.0tdi, gdzie ma lepszą kompresję spalin przy tej średnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się