milart Opublikowano 22 Września 2012 Autor Opublikowano 22 Września 2012 Nie obraźcie się, ale znaczek S6 lub RS dokładany do auta z innym silnikiem wygląda dokładnie tak samo jak wszystkie M-power w BMW E30 pod wiejską dyskoteką. Co druga tam M3 Ja w KRK znam taką A6 3,0tdi, która ma z przodu S6, a z tyłu uwaga: S6_______ 3,0tdi. Nie wiem jak to przypiąć do tego tematu ale faktycznie wygląda to słabo.. No jak na mój gust chodzi o samochód peter22'a, ale też się zastanawiam, skąd jego wkładka o IC w tym temacie:decayed: Co do samego wydechu, to mimo całego braku sympatii do firmy El-Tec, przez głupoty, jakie słyszałem przez słuchawkę w zeszłym roku - super robota:thumbup1: Dzięki. Jestem zadowolony z ich pracy i z czystym sumieniem polecam innym. Wydech jest ok i za...e pracuje
mystic.pl Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Milart, robiłeś już pomiar po wydechu ?
milart Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 Milart, robiłeś już pomiar po wydechu ? Jakoś nie mogę się zebrać bo ciągle gdzieś wyjeżdżam. Jak zrobię pomiar to wszystko opiszę. ---------- Post dopisany 26-09-2012 at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany 23-09-2012 at 11:37 ---------- Macie może pojęcie jak wysłać komuś wydech? Mam chętnego na seryjny i żadna firma kurierska nie chce przyjąć tak dużej przesyłki(lekko ponad 200 długa i ok 150 szeroka). Może polecicie mi jakąś mało znaną firmę która przewiezie takie coś...
jedrekx Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 mi też nikt nie chciał wysłać i trzeba było osobiście odebrać
blaster99 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 ja jestem przedstawicielem firmy kurierskiej i powiem tak: paczka moze miec max 2 m, a z jej obwodem nie wiecej niz 3 m. Paczka o której mówisz jest niestandardem i najprosciej wysłac to na palecie. Kosztów Ci nie podam bo moja firma akurat ich nie obsługuje. Zadzwoń do OPEK albo Siódemka.
milart Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 ja jestem przedstawicielem firmy kurierskiej i powiem tak: paczka moze miec max 2 m, a z jej obwodem nie wiecej niz 3 m. Paczka o której mówisz jest niestandardem i najprosciej wysłac to na palecie. Kosztów Ci nie podam bo moja firma akurat ich nie obsługuje. Zadzwoń do OPEK albo Siódemka. Pytałem i niestety teraz są tylko jakieś europalety na które też to się nie mieści. Wcześnie można było nadać coś takiego pocztą ale od 01.09 zmienili przepisy i lipa
turdzi Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Ja ci powiem jakie sa koszty , od 450-600 zl tyle chcialy firmy kurierskie za przewiezienie wydechy z 2.0 TFSI na terenie polski.Paranoja.
Carlos* Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Do jakiej miejscowości ma trafić ten wydech , może będę mógł pomóc.
milart Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 Do jakiej miejscowości ma trafić ten wydech , może będę mógł pomóc. Do Gdyni. Będę wdzięczny za każdą pomoc
carrera369 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Wrzuć pytanie na giełdę ładunków - jakiś busiarz na pewno podejmie temat przewozu.
milart Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 Więc byłem dzisiaj przelotem na hamowni. Na chwilę obecną pokazało mi 325PS i 633NM. Góra niewiele się zmieniła za to od dołu na wykresie było ponad 10PS różnicy. Zastanawiam się tylko czy robić korektę dalej w kreatorze czy może R-Performance(no i czy to ma sens bo samochód śmiga za........e)? Z tego co mi powiedzieli to podobno można jeszcze trochę bezpiecznie podciągnąć.
mystic.pl Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 No widzisz po korekcie wiele się nie zmieni, gdzie byś nie robił. Niestety Twój CR nie pozwala na zbyt wiele, jest spora różnica między 1600 w CAPA a 2000 bar w CCLA, nie ma szans na swap z ccla bo masz całkiem inaczej zasilaną szynę. No i dodatkowo masz mniej wydajny układ pomp paliwa względem CCWA/CCLA. Także dalsze mody w moc to następne grube pieniądze, a skoro jesteś zadowolony, to tylko jeździć i się delektować. BTW bardzo mi się podoba twoja furka. Świetne auto i nieźle musi zapitalać
turdzi Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Ja bym zrobil mimo wszystko korekte , nic nie stracisz a tylko zyskasz bo auto bylo jednak strojone do innego wydechu.
mystic.pl Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Procedura adaptacji sterownika turbosprężarki i klap kolektorów też się przydaje po montażu coolera i wydechu.
milart Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 No widzisz po korekcie wiele się nie zmieni, gdzie byś nie robił.Niestety Twój CR nie pozwala na zbyt wiele, jest spora różnica między 1600 w CAPA a 2000 bar w CCLA, nie ma szans na swap z ccla bo masz całkiem inaczej zasilaną szynę. No i dodatkowo masz mniej wydajny układ pomp paliwa względem CCWA/CCLA. Także dalsze mody w moc to następne grube pieniądze, a skoro jesteś zadowolony, to tylko jeździć i się delektować. BTW bardzo mi się podoba twoja furka. Świetne auto i nieźle musi zapitalać Dzięki. Auto faktycznie fajnie jedzie. Korektę chyba jednak zrobię, bo strojenie było robione przed coolerem i wydechem a to może sporo zmienić. Nawet jeżeli nie przybędzie mocy to możliwe że będzie pracował jeszcze lepiej(zdrowiej dla silnika a to rzecz święta). ---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:19 ---------- Zastanawiam się jeszcze nad hamulcami od S4. Ale zanim się zdecyduje chciałbym sam porównać i sprawdzić czy warto. Obecne są ok więc nie wiem czy wymiana dużo zmieni i czy ma sens bo na rajdy tym wozem nie jeżdźę. No i jeszcze będę musiał kiedyś wybrać się do wrclaguny ledy z tyłu założyć.
wrclaguna Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Pewnie masz 320/300 mm i tez to hamuje Są zestawy do modyfikacji czyli jarzmo oraz tarcze . Jak beda ci sie konczyć tarcze to warto zmienić na wydajniejsze przy tej MOCY JARZMA ZACISKI KPL PRZÓD AUDI A4 S4 8K0 B8 A5 S5 (2640262996) - motoAllegro
mystic.pl Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Skoro po coolerze nie robiłeś korekty to na bank zrób, tylko zrób wcześniej adaptacje turbo i klap bo teraz masz całkiem inne ciśnienie w dolocie do turbo i spalinach. Nie wiem czy ci teraz nie łapie laga na niskich obrotach jak dasz gazu ale jeśli tak to po adaptacjach laga praktycznie nie będzie. Dopiero po tym jedź na korektę.
milart Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 Pewnie masz 320/300 mm i tez to hamuje Są zestawy do modyfikacji czyli jarzmo oraz tarcze . Jak beda ci sie konczyć tarcze to warto zmienić na wydajniejsze przy tej MOCY JARZMA ZACISKI KPL PRZÓD AUDI A4 S4 8K0 B8 A5 S5 (2640262996) - motoAllegro Zastanawiałem się właśnie nad takim zestawem jak piszesz. Tarcze jeszcze mam zdrowe, właściwie nowe bo chyba były mieniane tuż przed sprzedażą(samochód kupiłem w Salonie w Monachium i ładnie go przygotowali, nawet płyny i paliwo były pod korek). ---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:51 ---------- Skoro po coolerze nie robiłeś korekty to na bank zrób, tylko zrób wcześniej adaptacje turbo i klap bo teraz masz całkiem inne ciśnienie w dolocie do turbo i spalinach. Nie wiem czy ci teraz nie łapie laga na niskich obrotach jak dasz gazu ale jeśli tak to po adaptacjach laga praktycznie nie będzie. Dopiero po tym jedź na korektę. Adaptację turbo i klap mogę zrobić sam Vagiem czy do warsztatu lepiej zaprowadzić? Czegoś takiego jeszcze sam nie robiłem więc będę wdzięczny za podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się