Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sam możesz zrobić. W VagCanPro mam gotowe gotowe procedury i wszystko robi z automatu. Poszukaj na rosstech powinno być opisane co i jak. Z twojej strony ogranicza się tylko do wciśnięcia pedału gazu w odpowiednim momencie, vag sam ustawia obroty itd.

Opublikowano
Sam możesz zrobić. W VagCanPro mam gotowe gotowe procedury i wszystko robi z automatu. Poszukaj na rosstech powinno być opisane co i jak. Z twojej strony ogranicza się tylko do wciśnięcia pedału gazu w odpowiednim momencie, vag sam ustawia obroty itd.

Dzięki. Jutro tak zrobię.

---------- Post dopisany 08-10-2012 at 09:26 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2012 at 16:27 ----------

Sam możesz zrobić. W VagCanPro mam gotowe gotowe procedury i wszystko robi z automatu. Poszukaj na rosstech powinno być opisane co i jak. Z twojej strony ogranicza się tylko do wciśnięcia pedału gazu w odpowiednim momencie, vag sam ustawia obroty itd.

Nie mogę znaleźć opisu jak to zrobić. Masz może jakiegoś linka bo nie za bardzo chce mi się kombinować metodą prób i błędów. Może się to kiepsko skończyć:eusathink:

Opublikowano

milart przepraszam cie bardzo ale pomecze cie jeszcze troche z tym IC 3.0 TDI BiT.

Nie pamietasz moze jak rozwizales montaz IC z prawej strony patrzac od przodu samochodu.Orginalnie prawa strona jest na taki klips ( wsuwasz i sie zatrzaskuje - patrz zdjecie ) a lewa przykrecana.

zaczepz.jpg

W tym wiekszym widze nie ma teakiego klipsa , sa tylko otwory pod sruby.Jak to rozwaizales dorabiales jakis uchwyt czy cos podobnego ?

zaczep1.jpg

Dzieki za pomoc.

Opublikowano
milart przepraszam cie bardzo ale pomecze cie jeszcze troche z tym IC 3.0 TDI BiT.

Nie pamietasz moze jak rozwizales montaz IC z prawej strony patrzac od przodu samochodu.Orginalnie prawa strona jest na taki klips ( wsuwasz i sie zatrzaskuje - patrz zdjecie ) a lewa przykrecana.

http://imageshack.us/a/img829/6471/zaczepz.jpg

W tym wiekszym widze nie ma teakiego klipsa , sa tylko otwory pod sruby.Jak to rozwaizales dorabiales jakis uchwyt czy cos podobnego ?

http://imageshack.us/a/img443/294/zaczep1.jpg

Dzieki za pomoc.

Nie pamiętam jak było z klipsem ale mógł być z aso za jakieś drobne.

Po montażu u mnie wygląda to tak:

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/Stary%20wydech/20121012068_zps0f0515a9.jpg

Opublikowano

super ! juz widze o co chodzi.Masz moze wiecej zdjec z tego montazu , moze mogl bys mi przeslac na maila jak by to nie byl problem.Sory ze cie mecze ale w 3.0 TDI pare rzeczy jest inych np: chlodnice i musze sie upwnic czy aby na pewno wszystko bedzie pasic bo szkoda wyrzucac 1700 z zeby pozniej rzezbic.

Opublikowano

Nie ma sprawy. Z montażu więcej nie mam a to zdjęcie zrobiłem dzisiaj. Jak potrzebujesz jakiegoś konkretnego to mogę zrobić o ile się da przez otwory przy przeciwmgielnych bądź z pod maski.

Opublikowano

Jest jedno zdjecie ktore w sumie wszystko mi powie i jak bys dal rady bylo by super.Chodzilo by o zdjecie od gory , trzeba by zdjac ta plastikowa oslone mocowana na 4 torxy i cyknac fotke to bede widzial czy ten IC mija sie z chlodnica.Chodzi o zdjecie tej oslony.

aaaiba.jpg

Opublikowano

Ok. Jestem teraz na wyjeździe i nie mam jak torxa odkręcić. Jutro wrócę to zrobię foty...

Opublikowano

Super.bede wdzieczny.

---------- Post dopisany 15-10-2012 at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany 14-10-2012 at 08:50 ----------

Udalo ci sie cos cyknac ?

Opublikowano

Super wiem juz wszystko wisze ci dobra flszke za pomoc

Opublikowano

Nie ma sprawy a flaszka zawsze mile widziana:gicior:

---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 09:09 ----------

Mam dwa pytania i będę wdzięczny jeżeli mi coś podpowiecie:

1. Co myślicie o olejach Motula z serii 300V Motorsport? Macie jakieś doświadczenia? Może jesteście w stanie polecić mi któryś konkretny(HIGH RPM, LE MANS POWER,COMPETITION, POWER RACING)?

2. Na następny sezon będę musiał kupić nowe opony letnie bo P ZERO ROSSO 245/40 R18 97Y które mam jakoś słabo się zachowują przy większych prędkościach nie mówiąc już o jeździe po mokrym. Zastanawiam się nad Vredestein Ultrac Sessanta 245/40 R18 97 Y XL. Mieliście do czynienia z tymi oponami? Prezentują coś poza zaje.....m wyglądem:slina:?

Dzięki za każdą podpowiedź.

Opublikowano

A dlaczego nie wolisz BridgeStone Potenza ?

Twarde, bardzo dobrze przenoszą reakcje auta, deszcz nie jest problemem, sporo wcześniej czuć limit.

Dla mnie świetna opona.

Opublikowano

Wcześniej w A3 3,2Q miałem Continentale ContiSportContact3(lato) i Bridgestone'y(zima). Jedne i drugie były super a teraz chętnie spróbowałbym czegoś innego. Protenzy też mam na liście ale Vredersteiny wizualnie bardziej mi się podobają.

Opublikowano

Jezeli chodxi o motul to ja uzywam w subaru V300 COMPETITION w lecie a w zimie Power.To oleje na baxie estrow do ciezkiego traktowania nie do konca wiem czy sprawdza sie w TDI.

Jezeli chodzi o opony moge z czystym sumieniem polecic Hankook Ventus Evo S1.Ciezko o lepsxa opone w jej cenie.

Opublikowano

ja miałem w B8 vredestein sessanty i jak dla mnie najlepsze opony jakie miałem, z czystym sumieniem polceam, jak fabryczne będą do wymiany to tylko takie wchodzą w grę na wymianę

Opublikowano
Jezeli chodxi o motul to ja uzywam w subaru V300 COMPETITION w lecie a w zimie Power.To oleje na baxie estrow do ciezkiego traktowania nie do konca wiem czy sprawdza sie w TDI.

Jezeli chodzi o opony moge z czystym sumieniem polecic Hankook Ventus Evo S1.Ciezko o lepsxa opone w jej cenie.

Na stronie producenta niby piszą że nadaje sie do TDI. Myślę że spróbuję tylko właśnie nie jestem przekonany który będzie najlepszy do tego silnika.

---------- Post dopisany at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ----------

ja miałem w B8 vredestein sessanty i jak dla mnie najlepsze opony jakie miałem, z czystym sumieniem polceam, jak fabryczne będą do wymiany to tylko takie wchodzą w grę na wymianę

A jak z głośnością przy większych prędkościach?

Opublikowano
ja miałem w B8 vredestein sessanty i jak dla mnie najlepsze opony jakie miałem, z czystym sumieniem polceam, jak fabryczne będą do wymiany to tylko takie wchodzą w grę na wymianę

Ja już drugi rok na nich śmigam i powiem jedno są strasznie głośne, moim zdaniem o niebo lepsze pod każdym względem są Bridgestone Potenza RE050 i to jest przepaść. Nawet zimówki jak zakładam to jest ciszej, także ja już więcej ich nie kupię...

Opublikowano
z czystym sumieniem polecic Hankook Ventus Evo S1.

Potwierdzam, to bardzo dobre opony:thumbup1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...