Diablo Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Koledzy pomocy B5 1,9 TDI AHH podkręcony u Rogala na ok 150 KM. Gdy padł dwumas założyłem dedykowany zestaw Valeo z zamachem po Półtora roku i ok 30kkm zaczęło się szarpanie przy ruszaniu, nic poza tym żadnych uślizgów, diagnoza tłumiki na tarczy. Skompletowałem zestaw 1Z (zamach + nowy zestaw LUK) zamach przetoczony po całości, montaż i lipa :/ trzeci bieg 2000 obr. sprzęgło się ślizga Mechanik... spoko pojeździj troche może się ułoży 400 km. bez zmian. Prucie skrzyni, diagnoza... delikatne przypalenia, tarcza nie zbiera całą powierzchnią na zamachu. Ok może walnięty docisk. Zmiana na komplet SACHS. Po montażu pedał sprzęgła wpada, odpowietrzanie wysprzęglika. 3 bieg to samo "Pojeździj może się dotrze, bo nie bierze całą powierzchnią" ok następne 400km. bez zmian. Mechanik "Podkręcone auto a sprzęgło od 90 KM 1Z normalne, że nie utrzyma takiego momentu obrotowego" :/ Zakładamy spowrotem zestaw Valeo jakoś się przemęczę a 1Z wzmocnie u Radzikowskiego. ...Zamontowany, pedał ciężej chodzi i ślizga się jak na 1Z Co mogli spieprzyć, bo już nie wiem co robić :/ ?
Kowi87 Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Musi być cos nie tak, ja mam wiecej koni i momentu i do tego Quattro i od 3 lat jeżdze na fabrycznym sprzegle od AFN sachs, ma czasem okres paru poslizgów ale przechodzi i dalej sie jezdzi normalnie
Diablo Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 Dokładnie, wiem, że sporo osób ma zestaw 1Z w podkręconych traktorkach i bez problemu daje rade z większym momentem i mocą :/
mlodyy Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 może koło zamachowe jest krzywe lub lipnie przetoczone ,i dla tego nie bierze po całości i wtedy na pewno będzie sie ślizgało
Diablo Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 To jest jedna z teorii jaka mi przyszła do głowy, bo tarcza brała tylko zewnętrzną stroną okręgu, a środek był nietknięty, dopiero po przejechani tych drugich 400 km. zaczęło brać całą powierzchnią czego widzę nie napisałem (sory) , ale nadal się ślizgało. Ale jeśli jest faktycznie krzywo przetoczone to tarcza będzie dolegała nierównomierną siła i nie przeniesie tej mocy :/ Czy może być coś z wysprzęglikiem, choć zdjęty nie miał wyczuwalnych luzów i dało się go wcisnąć palcem do końca.Jeśli nie to zostaje lipnie przetoczony zamach jak pisał mlodyy.
yamahayzfr13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 załóż spowrotem zamach Valeo + nowego Sachsa i niema opcji jak jest wszytsko dobrze poskłądane zeby sie slizgało
Tommy Gun Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Sprawdź pompę sprzęgła, znajomemu się slizgało sprzęgło, miał zdzierać wszystko a okazało się co się okazało. Żadnych problemów po wymianie pompki. Nie wiem tylko czy pompa i wysprzęglik to to samo...
mlodyy Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 pompa jest przy pedałach wyprzęgnik przy skrzyni , ale to nic nie ma do ślizgania się sprzęgła
Armi Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Dokładnie, wiem, że sporo osób ma zestaw 1Z w podkręconych traktorkach i bez problemu daje rade z większym momentem i mocą :/ Zależy jak podkręconych. Mi Rogal odradził jednomasa bez wzmacniania do momentu nawet rzędu ~350Nm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się