maxxx1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 witam,jak w temacie silnik jest mocny pali na dotyk obroty nie faluja wydawaloby sie w pozadku ale przyspiesza jak stary diesel bez turbiny,i tu pytanie od czego zaczac co sprawdzic ?moze ktos mial podobny problem
Rafal-L Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 przeciez ALT to wolnossak, bez turbiny.... wiec powinien jezdzic jak stary Diesel
maxxx1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 wolnossak ale nie moj pierwszy dlatego wiem jak powinien przyspieszac,jak dziala jak nalezy to nie jest tak zle.a teraz jest jakby mial przyczepe za soba
kkrawat Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 potem będzie się mysleć co jest nie tak
lutas Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Miałem kiedyś Omegę 2.0 16V z silnikiem 136 koni. Jak wsiadłem do niej po jeździe służbowym Punto 1.2 (80-konnym) to miałem uczucie jakby auto ciągnęło za sobą przyczepę. Jest to czynnik który nazywa się masa auta w stosunku do mocy. A4 B6 małej masy nie ma, więc silnik benzynowy 2.0 w nim to muł bagienny. Jeśli chodzi o Omegę, to dopiero jak zmieniłem 2.0 16V na MV6 - można było mówić o jakichś osiągach. Subiektywne uczucie dynamiki w moim obecnym aucie (B5 1Z) jest znacznie większe niż w Omedze 2.0. Omega na niskich obrotach po prostu nie jechała.
maxxx1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 sprawdze vagiem no i oczywiscie odme a dla sprostowania mam jeszcze a6 2,8 i watpie zeby jakis 1.9 traktorek dal rade choc ma swoja mase bo jest quattro no i autko nie male.zdaje sobie sprawe z masy pojazdu i ze 2.0 to nie wyscigowka ale jak mowilem wiem jak powinna jechac,dlatego prosze o jakies wskazowki
lutas Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 bo jest quattro Quattro raczej zaniża osiągi niż je poprawia no i autko nie male.zdaje sobie sprawe z masy pojazdu i ze 2.0 to nie wyscigowka ale jak mowilem wiem jak powinna jechac,dlatego prosze o jakies wskazowki A skąd masz porównanie jak powinna jechać ? Jechałeś takim samym autem z Quattro i identycznym silnikiem ? Ja bym najpierw spróbował jakiegoś porównania, bo takie wróżenie z fusów typu: wydaje mi się że jest za słaby to może być szukanie dziury w całym. 2.0 benzyna w ciężkim aucie jest mułowate i nie ma innej opcji.
darkle Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 2.0 benzyna nie jest wcale takie mułowate. 131KM i 190NM to może nie jest szał, ale mój powyżej 120-130km/h zbiera się naprawdę ładnie. Maxxx1, sprawdź jeszcze dźwigienkę od zmiennych długości kolektora ssącego zwanego tutaj "kierownicą powietrza" - poszukaj tematu tutaj na forum jest wszystko ładnie opisane. Ta dźwigienka lubi pękać i silnik robi się właśnie mułowaty bo kolektor pozostaje cały czas ustawiony na moc zamiast na moment.
Elendir Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 No nie wiem bo może dla obecnych mistrzów kierownicy którzy potrzebują auta 200konne i wyżej to może 2.0 w a4 jest mułowate ale jak dla mnie jest dość dynamiczne a punto to na każdej trasie trzasnę bez problemu sorry porównywanie tego auta pod względem dynamiki i prędkości do punto to lekka przesada chyba że te wasze audice są już tak przetrzepane przesz szkopa że ledwo się toczą i z tych 130 koni zostało 50 to się nie dziwie
maxxx1 Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 no coz tez mnie zdziwilo porownanie do punta poza tym mialem okazje jezdzic b6 z takim silnikiem i bylo duzo lepiej jezeli chodzi o dynamike bo silnik nie jest slaby i poza tym jest wszystko ok,dzis po pracy sprobuje cos szukac
darkle Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 A więc wpisz w wyszukiwarce na forum "kierownica powietrza". Od tego proponuję zacząć.
lutas Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 a punto to na każdej trasie trzasnę bez problemu Na trasie zapewne tak, ale w mieście byś go tak łatwo nie objechał. Twój 2.0 przyspiesza w 9.9 s do setki, a takie lekkie Punto 1.2 16V 80-konne w 11.4 sekundy - więc się tak nie nabijaj . A zauważ że prędkości miejskie są z reguły mniejsze. Dawno temu w mieście miałem wielkie kłopoty z objechaniem kumpla Omegą MV6, podczas kiedy on jechał Golfem 3 1.9 TDI 1Z. no coz tez mnie zdziwilo porownanie do punta poza tym mialem okazje jezdzic b6 z takim silnikiem i bylo duzo lepiej jezeli chodzi o dynamike bo silnik nie jest slaby i poza tym jest wszystko ok,dzis po pracy sprobuje cos szukac Moim zdaniem powinieneś zmierzyć przyśpieszenie 0-100. Poproś kogoś ze stoperem i zrób test. Jeśli ci wyjdzie w granicach 10-11 sekund, to szukasz dziury w całym. Jeśli jednak się okaże że jest to 13-14 sekund, to faktycznie oś nie tak z dynamiką.
wgabor Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 1,6 sek do setki to przepasc na korzysc audi .Jak ktos jezdzic nieumie to i MV6 nic nie da .Autor tematu dwa razy napisal ze auto nie jedzie i że wie co mówi, a dla ciebie będzie sprawdzal auto ile ma do setki
uris Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Z rok temu miałem Hondę prelude 2.0 130KM ,mam też ALT 131KM masy tych aut to około 1300kg i powiem szczerze że Audi nie ma najmniejszej szansy z Honda ,nie wiem może układ przełożeń inny ale naprawdę honda to szła jak burza . Kolego napisz ile Vmax wyciągasz ALT tylko podaj prędkość z GPS bo licznik to zawyża .
lutas Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 a dla ciebie będzie sprawdzal auto ile ma do setki Dla mnie nie musi tego sprawdzać, raczej dla własnej informacji i oceny kondycji auta. Mnie osobiście mało interesuje ile jego auto przyśpiesza do setki.
lukassteryd Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Tak jak chłopaki sugerują sprawdź "kierownicę powietrza" czy jak ktoś woli zespół regulacji. Ułamane ramię to raz , ale równie często pęka gumowa membrana wewnątrz tego urządzenia. Ja właśnie u siebie z tym walczę-próbuje skleić membranę bo kupiłem drugą "kierownicę" a w niej też pęknięta membrana . Aha urządenie włancza się przy mocnym depnięciu gazu pomiędzy 2000 a 3700 obrotów i obciążeniu 65%. Tu masz link http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_255.pdf.
Wandej Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 przeciez ALT to wolnossak, bez turbiny.... wiec powinien jezdzic jak stary Diesel No tak mocno z tymi osiagami to nie odskakujesz od ALT... 1 sek do setki a pali sporo wiecej. Co do porównania do starego diesla to mój akurat z tymi 130KM sobie radzi:whistling: Zaraz pewnie napiszesz że miałeś ALT i wiesz co mówisz...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się