Pretor Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Jakie wymiary powinien mieć FIMC aby zmieścił się pod seryjny zderzak? Nie chcę nic ciąć itp. Zastanawiam się jeszcze nad czymś takim żeby poprowadzić jakiś mały coolerek przed chłodnicę klimy i dalej do fabrycznego IC. Czy ma to sens? Pytam bo spodziewałem się lepszego efektu po programie i cały czas chodzi mi po głowie założenie turbo BRD i do tego jakiś cooler dodatkowy lub wydajniejszy centralnie. Gdzie najlepiej coś takiego kupić? Z góry dziękuję za odpowiedź.
.Pablo. Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Tematów fmiców jest kupę wystarczy poszukać. W każdym będziesz musiał ciąć delikatnie belkę chyba że zrobisz sobie na zamówienie ale to już kosztuuuuuuuuuuuuuje. Ps do tego dolot z kwasuwki cały bez jakiś silikonów by się przydał. Ja po urlopie będę właśnie zakładał turbo brd i fmica części już czekaj na mnie w domu. Co do dołożenia jeszce jednego coolerka to odpada bo zwiększysz pojemność układu i tym samym zwiększy się lag.
bakuś Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Zadzwoń do mnie albo napisz (505599577, [email protected]). Jestem z Jastrzębia, postaram się pomóc. Pozdrawiam.
wrclaguna Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Ktoryś z tych podchodzi Intercoolery - re5pect.pl - RACE, RALLY, DRIFT, 1/4 MILE, RALLYCROSS etc.
Pretor Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 Brałem to pod uwagę, że dając dwa coolerki będzie większy lag więc myślałem, żeby dać jakiś mały centralnie zamiast rury łączącej pod chłodnicami. Dziękuję za odpowiedzi. ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- A czy można upchać cooler z A5 pod seryjny zderzak? Widziałem taki cooler w B5 AJM pod seryjnym zderzakiem.
zieluch Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Ktoryś z tych podchodzi Intercoolery - re5pect.pl - RACE, RALLY, DRIFT, 1/4 MILE, RALLYCROSS etc. Nie jestem pewien ale po b6 cooler musi mieć max 55mm grubości żeby wszedł bez przycinania belki i zderzaka. Co do wykonania takiego coolera polecam Pawła z sport-tig
trzeciaq Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 mozesz sprobowac z takim od 3.0 tdi, mysle ze spokojnie wejdzie, lekko belke na bok trzeba przyciac (ale nie duzo) i doklade lekko splycic, bedzie wystawal okolo 1cm ponizej zderzaka. Jakby co to jeden taki jeszcze mam IC w dobrej cenie
Pretor Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 To jest centralny cooler taki jak w A5 2,0 TFSI?
slavko87 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Podpinam sie do tematu, rowniez potrzebuje ic do mojego AJM, najchetniej sam bo reszte moge ogarnac.
Pretor Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 W zeszłym tygodniu ścigałem się z kolega który ma B5 AJM i upchnął pod seryjny zderzak IC z A5 2,0 TFSI.
Kowi87 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Podpinam sie do tematu, rowniez potrzebuje ic do mojego AJM, najchetniej sam bo reszte moge ogarnac. bierz chinola 14ke albo 18ke, tanie są, a robote również robią. W przypadku 14ki nie ma dużo roboty, a wydajnosc jak widac ma dobrą, michał złapał 175km:wink:
krystian821 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Dokladnie taki chinol spokojnie starcza i ladnie wchodzi pod zderzak,wiec po co kombinowac,a przy tych wielkosciach coolerow nie ma mowy o zadnym lagu.
juby_p Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 A czy można upchać cooler z A5 pod seryjny zderzak? Widziałem taki cooler w B5 AJM pod seryjnym zderzakiem. W B6 nie da rady być może w zderzak S-line lub inny tuningowy tak zwykły musiał byś tak podciąć że połowę IC było by na wierzchu:) w B5 i B7 chłopaki ładują takie IC Zakładaj chinke i nawet się nie zastanawiaj tu masz moje fotki http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-awx-fmic-1-9tdi-awx-board-162710/index8.html#post2876270 i innych jak przejrzysz cały temat 14cm wchodzi bez podcinania belki z tego co zauważyłem ---------- Post dopisany at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany at 23:13 ---------- Dokladnie taki chinol spokojnie starcza i ladnie wchodzi pod zderzak,wiec po co kombinowac,a przy tych wielkosciach coolerow nie ma mowy o zadnym lagu. Dokładnie, poza tym chinka ma ta zaletę że boczki są aluminiowe spawane i niema mowy o rozszczelnieniu.
Pretor Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Dziękuję Piotrek, o to mi chodziło . ---------- Post dopisany at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- Jeszcze jedno, rozumiem że 14tka chinol styka na ok 185-190KM? Tyle bym chciał max uzyskać oczywiście na turbo BRD.
adrian998998 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Ja na 14 mam u siebie 190PS i 400nm i jakos daje sobie rade.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się