Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Żwawy zecior. Coś się kończy, coś się zaczyna. Sprzedane.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czym pd się rożni od VP bo zawsze mnie to zastanawialo

Opublikowano

Zasadniczo - ukladem paliwowym.

W VP masz pompe rodzielaczowa a w PD masz pompowtryski. PD oferuja duzo wyzsze cisnienia wtryskiwanego paliwa co przeklada sie na wyzszy moment obrotowy i lepsza kulture pracy. Jednak... PD jest glosniejszy od VP.

Zobaczymy co przyszlosc przyniesie, narazie rozgladam sie czy nie kupic jakiegos 2.5 TDI na czesci i skrzyni nie wsadzic do mnie. Kilka ofert mam na oku.

Opublikowano

No i bardzo dobra decyzja :)

Mowisz PD glosniejsze? Np przy dodawaniu gazu moze glosniej warkotac? Bo takie cos wlasnie u mnie jest i zastanawialem sie co to moze byc.

A z 2.5 interesuje Cie swap na 6 manual czy co?

Opublikowano

Nie miałem pojęcia ze pd jest na pompowtryskach. Czyli polifty maja pompowtryski?

Opublikowano

Jak polift ma 115KM to jest na pompowtryskach. Jak 90 albo 110 to dalej pompa.

Tak, interesuje mnie skrzynia 6g i dwumas. Ale... to tylko gdybanie, zobaczymy co i czy wogole cos z tego wyjdzie :wink:

Opublikowano

Ale jakby miec obok kompletne a4 2.5 TDI to swap skrzyni nie jest problemem, bo wszystko sie ma :wink:

Opublikowano

swap skrzyni z 5 na 6 to zabawa na jedno popołudnie. Nic trudnego w tym nie ma.

Opublikowano

tyle że dwumas z 2.5 nie pasuje do 1.9 ... to tak na przyszłość

Opublikowano
tyle że dwumas z 2.5 nie pasuje do 1.9 ... to tak na przyszłość

A czemu nie pasuje? Na forum passata ktos zmienial dwumas i do 1.9 silnika (sprzeglo 228) wstawil z 2.5 (240).

Opublikowano
tyle że dwumas z 2.5 nie pasuje do 1.9 ... to tak na przyszłość

A czemu nie pasuje? Na forum passata ktos zmienial dwumas i do 1.9 silnika (sprzeglo 228) wstawil z 2.5 (240).

Do skrzyni 5 nie wejdzie 240 ale jak juz zmienisz to bez problemu tylko wtedy trzeba pamietac o dodatkowym dystansie miedzy skrzynie a silnik.

Opublikowano

A to to wiem, ze do skrzyni 5'tki nie wchodzi dwumas z 2.5 :decayed: Myslalem moze, ze jest inna ilosc srob aby przykrecic dwumas do walu albo inne rozstawienie tychze srub.

Opublikowano

Dwumas z 2.5 tdi jest inny ... ale może akurat Ty dokonasz rzeczy niemożliwej :naughty:

Sprzęgło 240 np z AVF + obowiązkowy dystans między skrzynie i blok silnika

Opublikowano

Spojrzalem na allegro i dwumas z 2.5 TDI jest na 8 srub...

No nic, chyba bede szukal jakiegos PD'ka w b5. Niedaleko mnie jest bardzo fajne b5 z 2000 albo 2001r z przerysowanym calym bokiem ale 8 tys i w dodatku automat. Za 6 tys pewnie bym lyknal na czesci.

---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ----------

Łożysko zrobione, nareszcie błoga cisza :-)

Zamontowałem również wskaźnik doładowania i... chyba mam popsuty samochód :kwasny: Bo kuzia mać! W piku dochodzi mi do 1.6 BAR! Po to by spaść momentalnie do 1.2 bar, wachnąć sie do 1.4 bar i ciągle trzymać później okolice 1.2 bar.

Albo mam tak za***any kolektor dolotowy albo N75 nie wyrabia.

---------- Post dopisany 02-03-2014 at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany 28-02-2014 at 21:56 ----------

Wskaźnik doładowania (made by Trepkowa):

b2e3691ef05a13aam.jpg

---------- Post dopisany 06-03-2014 at 09:15 ---------- Poprzedni post napisany 02-03-2014 at 21:25 ----------

Będą ori halo do przedliftowego zderzaka :-) Wersja US.

cbbcc8369001c08bm.jpg

Opublikowano

Mogłeś ładniej zrobić ten boost w kratce.... :smile:

Opublikowano

Nie twierdze, ze to ostateczna wersja :-)

Opublikowano

Też bym sobie porezal halogeny w zderzaku ale musiał bym DRL wywalic :decayed:

Opublikowano

Buu... :smutas:

Fuckin k**wa shit...

e5d2afeefb62eeb1m.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...