Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Żwawy zecior. Coś się kończy, coś się zaczyna. Sprzedane.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaki to kod lakieru kolego?

Opublikowano

Ly7p - Titanum Grey.

---------- Post dopisany at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ----------

Właśnie odczytałem z kodów wyposażenia, że moje audi ma EDL :decayed:

---------- Post dopisany 02-12-2012 at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2012 at 23:35 ----------

Z powodu krzywego napinacza paska wielorowkowego, pasek uległ zniszczeniu. Znowu rozbieranie połowy samochodu :-/ Ehh... 80'tki były bardziej przemyślane.

92b896c5a8bf8abfm.jpg 43ff60a7184f21d5m.jpg f5c4a2099cd7de31m.jpg

Opublikowano

Oj fachman po co przod rozbierałes??

Opublikowano

Aby pompę wyjąć ;-) Po drugie rozebrałem by wszystko przejrzeć i przez jakiś czas tam nie zaglądać.

---------- Post dopisany 04-12-2012 at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany 03-12-2012 at 20:06 ----------

Koniec prac.

Markowe paski i orginalny napinacz VW.

5e660e9f05ee611em.jpg

Przy okazji pompa poszła na warsztat i trafił do niej nowy środek:

fbded37287849968m.jpg a780a799ee226939m.jpg

Tłoczek z AFN, bardzo ładny i zdrowy. Fala z SDI, również jak lusterko. Sprężyny z SDI. Mocny z dołu się zrobił. Do kompletu wtryskiwacze AFN, które jakiś czas już siedzą.

Rozrząd też zmieniony i napinacz z "płetwą". Jakoś nie ufam tym napinaczom z haczykiem, takie tandetne się wydają :kwasny:

d47781cfa981d3a8m.jpg

No i moi dwaj pomagierzy:

c609fd3783c14592m.jpg

Przeszczep wnętrzności pompy się przyjął. Silnik pracuje masakrycznie równo :shock3: I jak rasowe TDI, krótkie i mocne, niczym przycup kozackiego trepa, spalanie dawki. Nie robię z silnika rakiety o mocach >150KM ale dupowóz co to spokojnie zbiera się od samego dołu na każdym biegu. Ot, wóz dla mnie, dla staruszka :kox:

---------- Post dopisany 19-12-2012 at 00:53 ---------- Poprzedni post napisany 04-12-2012 at 21:09 ----------

Żeby tak nie było, że nic się nie dzieje to kupiłem flanszę do kolektora z Sharana/AWX (jak mnie pamięć nie myli), teraz pasuje kolektor kupić :wink: Oraz czekam na zamiennik katalizatora od Gruchota.

Opublikowano

Pięknie :jerk: Nawet zimą praca wre :naughty: Ale ten napinacz faktycznie idealnie leżał :facepalm:

Podoba mi się ta rączka z lewych drzwi, pasowała by mi taka :decayed:

Opublikowano

No, części kupuję a nie ma kiedy tego założyć:grin:

---------- Post dopisany 30-12-2012 at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2012 at 10:24 ----------

Trafił zamiennik katalizatora od Gruchota oraz mam przejściówkę w miejsce EGR do kolektora z AWX, teraz sam kolektor trzeba kupić :mrgreen:

75c3ebb8dd7ded07m.jpg 5ce2004917a53b83m.jpg b3d2f046fb654b33m.jpg

Opublikowano
No, części kupuję a nie ma kiedy tego założyć:grin:

---------- Post dopisany 30-12-2012 at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2012 at 10:24 ----------

Trafił zamiennik katalizatora od Gruchota oraz mam przejściówkę w miejsce EGR do kolektora z AWX, teraz sam kolektor trzeba kupić :mrgreen:

http://images48.fotosik.pl/543/75c3ebb8dd7ded07m.jpg http://images47.fotosik.pl/1668/5ce2004917a53b83m.jpg http://images37.fotosik.pl/1909/b3d2f046fb654b33m.jpg

szukaj kolektora od Sharana, o wiele taniej można wyrwać a jest to samo co w Passacie na przykład :wink:

Opublikowano

Właśnie od Sharana chcę szukać:decayed:

Opublikowano

no widzę ze się zagościłeś Grzesiek na dobre hehe , i widzę ze książka od mnie się też przydała :P ja narazie zostaje przy tym co stare ale dobre ale myśle ze Lukazz zaniedlugo dołączy do ciebie :P powodzenia w dalszym dlubaniu przy zetorku

Opublikowano

Żeby nie było, że temat umarł :-) Coś tam cały czas się zbiera. W kolejce na ciepłe dni czekają:

- swap hamulcy przód na 288x25 ATE

- podszybie z polifta, kupiłem 4 części, nie wiem czy to wszystko czy nie

Opublikowano

A to fajnie, jak cały komplet. Za 100zł to chyba warto było wziąć podszybie z polifta?

2972414087

Opublikowano

no pewnie ze sie oplacalo panie:decayed:

Opublikowano

Mały update: gruchot na miejscu, podszybie z polifta za całe 100zł, no i moje spalanie :naughty:

01fb0c9ae9c52978m.jpg 94adbefa076a78b3m.jpg 18aad632a5b20effm.jpg 76f3ac62b49a5a7fm.jpg

Opublikowano

coo:shock3:

800km na troche ponad pół baku??

Opublikowano

Tak pokazuje :-) Zobaczymy jak dalej będzie wskazówka spadała. Pompa spisuje się baaaardzo dobrze, spalanie przeszło moje najśmielsze oczekiwania. W dodatku samochód użytkuję codziennie, przy obecnej aurze, na trasie Olkusz<->Kraków + jazda po Krakowie. Generalnie przyjmuję, że w cyklu mieszanym na dojazdach do Krakowa na baku robię ok 1200km.

Mój config nie jest żadną tajemnicą: wtryski AFN, korpus pompy 1Z, tłoczek z głowiczką od AFN, fala+sprężyny+podkładka pod tłoczek od SDI.

Wstyd mówić, ale od czasu złożenia pompy jedynie ustawiłem dawkę i kąt wtrysku a logów dynamicznych nie przeprowadzałem, ciekawe jak tam wskazania dynamiczne:doh: Ważne, że niewiadomo jak bym gazował czy kręcił wysoko - nawet najmniejszego dymka nie puści.

Opublikowano

fajna kombinacja :wink:

też chciałbym żeby najmniejszego dymka mi nie puścił :decayed:

Opublikowano

cdd53ef2480b4d4em.jpg

Zaciski ATE pod tarcze 288x25. Plan na najbliższe miesiące czyli remont generalny zacisków + nowe klocki i tarcze czyli swap przednich hamulcy. Skoro zaczyna się dobrze rozpędzać to i musi się sprawnie zatrzymywać. Seria czyli monolityczna tarcza 280mm powoli ssie...

Opublikowano

Hmm szkoda że się nie dogadaliśmy, mam wypiaskowane zaciski, jarzma, odpowietrzniki i wogóle - pod tarcze 288. Wystarczy tylko pomalować.

W poprzednim Audi (identycznym jak Twoje :) ), po zmianie zacisków założyłem tarcze ATE wentylowane (żadne power Disc) oraz klocki tej samej firmy. Hamowanie było rewelacyjne.

Tarcze 280 mm w takim aucie to nieporozumienie. Fabryka się nie spisała.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...