wojtas 11 Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Jakie są efekty zużytych tulei stabilizatora tylnej belki ?
rafal9119 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 siema podepne sie do tematu. od niedawna zaczełaem odczuwac jak tył na nierownej nawierzchni zaczyna pływac. co to moze byc???
jmk Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam. Jak masz zużyte tuleje, to auto prowadzi się niestabilnie, masz odczucie jakby pływało, musisz ciągle lekko kontrować kierownicą szczególnie jak wpadniesz w dziurę. U mnie stukania nie było bo tuleja nie była całkiem zerwana tylko spękana i nie była już taka sztywna jak nowa. Najlepiej położyć się pod auto albo wjechać na kanał i zobaczyć jak wygląda guma, spróbować podważać łyżką i patrzeć czy nie masz nadmiernych luzów.
rafal9119 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 kiedys w pasku tak mi pływał tył ale tam to pekła z tyłu sprezyna a tu jest wszystko ok. takj 120 km/h i nie rowny asfalt to masakra jest az rece bola bo trzeba cały czas pilnowac aby nie zjechac na przeciwny pas
tomaszstn Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Tak jak już napisali, wejdź pod auto, brecha w rękę i sprawdź te tuleje. Jak guma sparciała, jakieś ubytki gumy i luzy pod naciskiem łyżki to wymień i będziesz miał spokój. Kup tylko i wyłącznie Lemfordera, koszt około 90zł za 1szt. Sprawdź jeszcze amorki bo również mają wpływ na latanie tyłu
speed22 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 A czy wibracje na całym aucie też mogą być powodowane przez zużyte tuleje?? Wydaje mi się właśnie, że wibrację idą z tylnej osi
tomaszstn Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Ja bym obstawiał niewyważone koła, tarcze, dwumas, jakaś poduszka pod silnikiem, skrzynią, luzy w zawieszeniu w sumie też ale wpierw posprawdzaj wszystko
speed22 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Na diagnostyce pokazało brak zbieżności na tylnej osi. Auto nie było bite bo sprawdzaliśmy z mechanikiem.
tomaszstn Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 To wymień te tuleje i sprawdź geometrię, może masz krzywą belkę ale wpierw zacząłbym od tego
wojtas 11 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 wymieniłem tuleje tylniej belki i wszystko jest OK.
przemek81 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 U mnie od niedawna zaczęło piszczeć i skrzypieć przy bujaniu auta na boki i na większych dziurach(to też może być wina tulei,może ktoś miał podobny problem?)dodam że amorki były wymienione na kyb
rafal9119 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 u mnie tez skrzypi ale juz po amorach . po niedzieli wymiana
luibuki Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 koledzy a ja mam taki problem jak wjade w jakas dziure to cos mi z tylu tak mocno walnie... tak jakby belka o cos twardego metalowego.. sprawdzalem amorki i sa ok a nic wiecej nie widac :/
Lukasz_N Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Sprawdz kolego wydech czy gdzies nie uderza o podwozie
szamot Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 U mnie od niedawna zaczęło piszczeć i skrzypieć przy bujaniu auta na boki i na większych dziurach(to też może być wina tulei,może ktoś miał podobny problem?)dodam że amorki były wymienione na kyb Miałem identyczne odgłosy - wymiana tulei załatwiła problem.
pablo15005 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ja też miałem tak że podczas hamowania z większej prędkości ciągnęło w prawą stronę... Po wymianie elegancko jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się