Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie pokazuje temperatury, który to czujnik?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla zastanawiających się co to jest ten niebieski czujnik.

To nie jest żaden czujnik to jet tylko gniazdo z niego idą dwa kabelki do grzałki umieszczonej w części termostatu.

Termostat też można sprawdzić w wodzie, ale trzeba obudowę rozkręcić i zanurzyć tą co jest z termostatem.

Do sprawdzenia wystarczy omomierz i sprawdzić czy jest grzałka sprawna, lub podłączyć 12V i ma się zagrzać oraz wysunąć ten mały bolec

Przerabiałem już ten temat, aby się dowiedzieć jak to działa, więc ECU na podstawie temp.z czujnika w silniku podaje napięcie 12V na tą właśnie grzałkę (oczywiście jeśli trzeba temp powyżej 90st) i wtedy o się otwiera.

Moim zdaniem jest to po to wymyślone aby była mniejsza bezładność temperatury.

też urwałem to gniazdo, ale polutowałem do kabelków w środku i termostat działa

Sprawdzenie termostatu:

termostat18T.jpg

  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

kolejna rzecz rozpracowana:wink:

Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.08.2012 o 13:28, edekxp napisał:

Dla zastanawiających się co to jest ten niebieski czujnik.

To nie jest żaden czujnik to jet tylko gniazdo z niego idą dwa kabelki do grzałki umieszczonej w części termostatu.

Termostat też można sprawdzić w wodzie, ale trzeba obudowę rozkręcić i zanurzyć tą co jest z termostatem.

Do sprawdzenia wystarczy omomierz i sprawdzić czy jest grzałka sprawna, lub podłączyć 12V i ma się zagrzać oraz wysunąć ten mały bolec

Przerabiałem już ten temat, aby się dowiedzieć jak to działa, więc ECU na podstawie temp.z czujnika w silniku podaje napięcie 12V na tą właśnie grzałkę (oczywiście jeśli trzeba temp powyżej 90st) i wtedy o się otwiera.

Moim zdaniem jest to po to wymyślone aby była mniejsza bezładność temperatury.

też urwałem to gniazdo, ale polutowałem do kabelków w środku i termostat działa

Sprawdzenie termostatu:

 

Też wczoraj urwałem ten czujnik ... Nie wiem po co włożyli tam zawleczek skoro i tak zalany jest w wosku na stałe
Przylutowałem dwa cienkie, krótkie kable, podłączyłem go pod 12v i włożyłem do wrzątku i zgodnie z instrukcja po chwili termostat się otworzył - czyli lutowanie działa, prawda?

 

Swoją drogą można by założyć taki temat apropo termostatu i już w tytule dać "NIE RUSZAĆ NIEBIESKIEGO CZUJNIKA W TERMOSTACIE BO GO WYRWIESZ" czy coś :D

Edytowane przez sebool12
Opublikowano
W dniu 23.08.2012 o 13:28, edekxp napisał:

Dla zastanawiających się co to jest ten niebieski czujnik.

To nie jest żaden czujnik to jet tylko gniazdo z niego idą dwa kabelki do grzałki umieszczonej w części termostatu.

Termostat też można sprawdzić w wodzie, ale trzeba obudowę rozkręcić i zanurzyć tą co jest z termostatem.

Do sprawdzenia wystarczy omomierz i sprawdzić czy jest grzałka sprawna, lub podłączyć 12V i ma się zagrzać oraz wysunąć ten mały bolec

Przerabiałem już ten temat, aby się dowiedzieć jak to działa, więc ECU na podstawie temp.z czujnika w silniku podaje napięcie 12V na tą właśnie grzałkę (oczywiście jeśli trzeba temp powyżej 90st) i wtedy o się otwiera.

Moim zdaniem jest to po to wymyślone aby była mniejsza bezładność temperatury.

też urwałem to gniazdo, ale polutowałem do kabelków w środku i termostat działa

Sprawdzenie termostatu:

http://i3.photobucket.com/albums/y51/edekxp/Audi%20A4%20B6/termostat18T.jpg

A takt to działa naprawdę

INTERCARS.COM.PL

Inter Cars S.A. - sklep on-line, części do samochodów.

>

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...