Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drżenie kierownicy i calej budy przy hamowaniu 130+


Sebastian1983

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie ... problemem u mnie jest ostre drżenie calej budy , kierownicy , przy hamowaniu np ze 160 - 100 .... wszystko drzy i lata, ze 120 do 0 mozna bez tego drżenia hamować, klocki przegrzane na 100% mam bo juz piszcza nawet, tarcze przod w stanie srednim, ale czy to one sa powodem drzenia ? a moze te przegrzane klocki ? czy jakies inne elementy moga miec na to wplyw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze na samym początku miałem ten sam problem, teraz drży przy każdej predkości im większa tym bardziej - w sobote ogarniam temat - poniżej link do mojego postu

http://a4-klub.pl/uklad-hamulcowy-96/mocne-drganie-hamulca-nacisnieciu-240558/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wymieniam..

ktos mi podsunal mysl ze to moga byc koncowki drazkow, mozliwe? czy wtedy by telepalo non stop a nie na duzych predkosciach?

Jeżeli tłucze kierownicą przy hamowaniu, to nic innego jak tarcze hamulcowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzywe tarcze. Jeśli są w miarę grube, to taniej będzie przetoczyć je na samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzywe tarcze. Jeśli są w miarę grube, to taniej będzie przetoczyć je na samochodzie.

Trochę taki półśrodek. Skoro się pogięły to musiały się przegrzać. Sama z siebie się nie odkształciła. Życie i zdrowie jest ważniejsze niż parę groszy więcej za dobrą tarczę i klocek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się sama z siebie pogiąć po kilku takich ostrzejszych hamowaniach. Kup dobre tarcze np, zimmermanny, ate i do tego klocki ferodo i będziesz zadowolony, oczywiście 312mm :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic im nie będzie :naughty: a jak się zdecydujesz na 312mm, to nie będzie tak obciążona aby uzyskać ten sam efekt hamowania, jak 288 więc będziesz mógł spać spokojnie, jeszcze lepszy klocek do tego to ferodo fds ale trochę kosztuje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem to samo w swojej audicy z 288 wymieniłem na 322 i jestem spokojny hamulec dużo lepszy.

ja założyłem tarcze zimmermanny i klocki trw i jest git, tylko trzeba bardzo dobrze wyczyścić piastę z tego syfu zanim założysz nową tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...