Skocz do zawartości
IGNOROWANY

witam wszystkich koledzy prosba o ocene logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wina ewidentnie w turbo zle zlozona/zle wyczyszczona

Opublikowano

Zanim znow wyrwie sprezarke.. niech sprawdzi uklad podcisnien i sam N75 bo na moje oko wywinął orłą...

Opublikowano

przemik wymienilem wszystkie wezyki podcisnienia a n75 nie mam na podmianke da rade jakos go sprawdzic :/

ps. sprezarke jak skladalem lopatki chodzilo leciutko

Opublikowano

Poprzez pomiar oporności zaworka? wartość powinna wynosić 25-35 omów ale nie mam 100% pewnosci..

zamiane z N18?

---------------------------------

tutaj troszke inaczej z tą rezystancją moze cos CI to powie:

Seat Leon 1.9TDI ASV N18 i N75 normalnie zamknięte?

Pzdr

Opublikowano

dua8kpt14ld1_t.jpg

8rjcwy3cxx22_t.jpg

bc94cpmc1th9_t.jpg

Mam nadzieje ze pomogłem :decayed:

Opublikowano

Coś jest nie tak : w trybie ON pokazuje mniej niż w trybie OFF w grupie 011 BS statycznie więc coś jest poknocone. W dynamicznych ciśnienie narasta tak wolno jakby była to wina padniętej przepływki. Albo źle działa N75 albo źle są podłączone wężyki podciśnienia.

Opublikowano

.... albo grucha strzelona.... wygląda jaby kierownice VTG poruszane byly tylko bezwładem spalin...

Opublikowano

kurde i co tu robic ma ktos schemacik podlaczen podcisnienia to sprawdze jeszcze raz ale raczej dobrze sa podlaczone a cw o z ta zamiana zaworkow mozna je zamieniac ? w celu sprawdzenia a przeplywke jak sprawdzic ? da rade zamienic z toledo 1,9 tdi 110 KM nie mam juz sily :/ jak usprawnic te autko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...