Kondzik Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam ostatnio miałem wymieniony czujnik chłodzący cieczy ponieważ na kompie wywal błąd wszystko było by ok tylko że przed wymiana ładnie sie dogrzewał do 90 a zaraz po wymianie nie dochodzi podczas jazdy do 90 i wolno się nagrzewa jak go zgasiłem i postał trochę to temperatura na blacie 90 sie pojawiła ale na krótko dodam ze termostat był wymieniony rok temu .Dziwne że przed wymiana było ok wszystko elegancko 90 trzymało nawet się nie ruszyło.Tak jak teraz jest dobrze czy jak??
Sztomel Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Zapewne wcześniej komp pokazywał błąd czujnika G62 a teraz ten co wymieniłeś ma albo uszkodzony czujnik G2 albo termostat faktycznie daje już ciała. Podłącz się jeszcze raz pod kompa i odczytaj wartości z czujnika G62 - czyli wchodzisz w sterownik silnika "01 Engine", wybierasz następnie "08 Meas. Block", następnie grupę 007 i odczytujesz wartość z rubryki opisanej jako "Coolant Temp." a zaraz potem wchodzisz w sterownik zegarów czyli adres "17 Instruments", potem klikasz w "08 Meas. Blocks" i odczytujesz wartość z pierwszego pola grupy 003. Podaj te wartości jakie odczytałeś na rozgrzanym silniku. Będzie widać czy któryś z czujników jest uwalony czy termostat już przepuszcza.
Djuber Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Podłączę się pod temat - mam chyba podobny problem. Wskazówka zegara temperatury silnika po przejechaniu około 7-10 km dochodzi do 85-87*C i później bardzo wolno do 90*C po czym za chwilę schodzi z powrotem około 2-3mm poniżej 90*C i po jakiejś chwili znów dotyka 90*C itd. Czyli podczas jazdy wskazówka przesuwa się w górę i w dół o jakieś 2-3mm. Część osób twierdzi, że to czujnik a część, że termostat. Co sprawdzić i na co zwrócić uwagę jak podepnę kompa?
Tobike Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Jeżeli wskazówka na zegarach waha się o tyle milimetrów to znaczy że muszą być duże wahania temperatury w układzie ponieważ wskaźnik na zegarach działa przedziałami w których nie zmienia położenia. Jak masz klimatronik to sprawdź ukryte kody 49 i 51.
Sztomel Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Co sprawdzić i na co zwrócić uwagę jak podepnę kompa? Czytałeś przynajmniej post nad Twoim. Przecież tam jest napisane co należy sprawdzić i w których grupach jak się podepnie kompa
Djuber Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Czytałem, miałem na myśli czy coś poza tym ale skoro to co napisałeś całkowicie wyczerpuje temat to nie było mojego pytania
RALF76 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Zapewne wcześniej komp pokazywał błąd czujnika G62 a teraz ten co wymieniłeś ma albo uszkodzony czujnik G2 albo termostat faktycznie daje już ciała. Podłącz się jeszcze raz pod kompa i odczytaj wartości z czujnika G62 - czyli wchodzisz w sterownik silnika "01 Engine", wybierasz następnie "08 Meas. Block", następnie grupę 007 i odczytujesz wartość z rubryki opisanej jako "Coolant Temp." a zaraz potem wchodzisz w sterownik zegarów czyli adres "17 Instruments", potem klikasz w "08 Meas. Blocks" i odczytujesz wartość z pierwszego pola grupy 003. Podaj te wartości jakie odczytałeś na rozgrzanym silniku. Będzie widać czy któryś z czujników jest uwalony czy termostat już przepuszcza. Sztomel - zakładałem podobny temat http://a4-klub.pl/uklad-chlodzenia-158/trzyma-90-stopni-trasie-ponizej-25-stopni-zewnatrz-logi-245177/ - prośba o ocenę logów - chyba termostat pada, pozdr
vronka Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Albo trafil ci sie uszkodzony czujnik - ja tak mialem, albo faktycznie termostat. Ja zmienilem 2 razy czujnik bo pierwszy byl uszkodzony i termostat i teraz jest ok.
akita Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Zobacz kolego czy termostat sie otwiera i kiedy.
Sztomel Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Termostat do kitu, przecież widać to w logach 007 w 01 Engine i w 003 w 17 Instruments - obydwa czujniki na rozgrzanym silniku wskazują tę samą (czyli za niską) wartość.
RALF76 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Termostat do kitu, przecież widać to w logach 007 w 01 Engine i w 003 w 17 Instruments - obydwa czujniki na rozgrzanym silniku wskazują tę samą (czyli za niską) wartość. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się