Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jak będzie nieszczelosc to pokaże sie w tym miejscu olej:wink: dlatego lepiej było to wszystko z kwasu zrobić bez łaczek, bo teraz bedzie ciagle draznic czy czasem nie popuszcza gdzies na lewo:decayed:
nex Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nie będzie drażnić jeżeli będzie wszystko szczelne . Nic później nie puści nie ma szans, opaski bardzo mocne i zaciśnięte na maxa, od strony turba po dwie. Pojadę na tą samą hamownie co byłem to się dowiem, jak wyjdzie słabiej to rzecz jasna że coś sp***dala
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 oj żebyś sie nie zdziwił mam to samo i przy każdej ingerencji warto tam zajrzeć z kluczem, a mam tylko 6 zacisków
nex Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nie wiem o co kaman, ale przed założeniem fmic miałem 8.5 sek do 100km/h a teraz jest 9.5 sek :shock3: nie czaje
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zwiekszyłeś układ dolotowy objętosciowo, takie modyfikacje powinno sie korygować w sofcie, choć przyznam że duża róznica w czasie
rysiek82 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam a powiedzcie czy ktos korzystał z firmy ws perfomance z jastrzebiej gory oni podobno robią takie rzeczy pytam opinie na ich temat...?:
juby_p Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zwiekszyłeś układ dolotowy objętosciowo, takie modyfikacje powinno sie korygować w sofcie, choć przyznam że duża róznica w czasie A dokładnie co chcesz modyfikować w sofcie??
nex Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 już wiem o co kaman, szwagier wsiadł, gazował a ja psikałem wodą z pianą na rurki zewnątrz, na jednej bąbelkuje więc tam uchodzi powietrze - zresztą jest naprężona pod kątem i dlatego. Jak sie wkurwie to kupuje rury i spawam bo to jest oc**jenie ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ---------- patrzcie co znalazłem, lekutki syk
MAGIC87 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 czym mierzyłes to 8,5 i 9,5 do paczki?
nex Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 no a niby czym? nagrywam filmik i później stoper start i stop, a jak chce inaczej zmieżyć?? Nagrywa się filmiki i mierzy
bakuś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Z Jastrzębia Zdroju. I teraz jako baq-garage_pl Jest kilka osób na forum, które robiły autka.
krystian821 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 trzeba bylo spawac od razu wyszlo by lepiej i taniej,za ta kase co wydales to starczyloby na caly dolot az do kolektora i na dp a moze i caly wydech.
MAGIC87 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 no a niby czym? nagrywam filmik i później stoper start i stop, a jak chce inaczej zmieżyć?? Nagrywa się filmiki i mierzy jakis program do obróbki video chociaz dwa ze 100 licznikowa to nie 100 realna majac 150 KM i 365 Nm licznikowe 100 robiłem w 7.9:wink: gdzie G-tech pokazał 9.1 ( 2 osoby)
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 trzeba bylo spawac od razu wyszlo by lepiej i taniej,za ta kase co wydales to starczyloby na caly dolot az do kolektora i na dp a moze i caly wydech. dokładnie widze nie tylko ja o tym pisze, u nas pare osób robiło sztywny dolot i naprawde wychodzi bardzo tanio:wink: za 1500zł z IC to można ze 3 takie uklepac tak że zarobi ten co spawa i ten co sprzedaje:grin:
nex Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 przecież wykorzystam te rury co mam, Panowie, bez paniki, dokupię tylko co brakuje ---------- Post dopisany 10-08-2012 at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany 08-08-2012 at 04:57 ---------- Panowie jednak nie ma sensu spawać bo były by to tylko 2 spawy. Teraz przerabiam układ i za IC będzie tylko 1 złączka silikonowa 45 stopni - ta przy IC i później już rura długa 90 stopni do ori węża. Od turbo za redukcją 1 złączka silikonowa - rura 45 stopni - złączka silikonowa 90 stopni - rura 45 stopni no i złączka silikonowa 45 stopni do IC złączka silikonowa 90 stopni - tylko tu mógłbym zamiast silikonu wspawać rure, ale czy to ma sens skoro tyle z tym problemów - unieruchomione auto na czas spawania itd, musiał bym kombinować z dojazdem na spawanie. Wymyśliłem że zrobię to tak iż jutro w sklepie kupię nowe obejmy SGB i dam wszędzie po 1 SGB + przy końcu łączenia silikonu 1 zwykła obejma na kluczyk nr7 + na rure przed włożeniem do silikonu nałożę cienką warstwę silikonu czarnego odpornego na temp. Wypełni idealnie warstwę między rurą o silikonem przy zaciskaniu obejm, nadstan minimalnie wyjdzie na zewnątrz i dodatkowo po skręceniu na zewnątrz posmaruje łączenia. Nie ma bata żeby wtedy była jakaś nieszczelność. Jutro biorę się za to od 7 rano i o 13 mam umówioną hamownię, więc zobaczymy co pokaże
nex Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 dolot skręcony na nowych opaskach SGB + silikon olejo i termo odporny. Nie ma bata aby to puściło, jak puści to więcej nie mam siły do tego
MAGIC87 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 ehh. wspolczuje, Wynika ze u mnie jakies czarodziejskie moce działaja ze nic nie spada:wink: i cały czas trzyma 1.65
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się