juby_p Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 ehh. wspolczuje, Wynika ze u mnie jakies czarodziejskie moce działaja ze nic nie spada:wink: i cały czas trzyma 1.65 Po prostu masz dobrze dobrane opaski do średnic rur na zamieszczonym filmie przez kolegę NEX było widać zaciśnięta opaskę (koniec gwintu) ale nie była wciśnięta w sylikon wiec była za duża do tej średnicy.
nex Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Już jest wszystko OK :banan: dolot troszkę przerobiony, musiałem dokupić 1 rurę i złączkę i teraz wszystko idealnie się mieści bez żadnego docinania kratek :banan:. Dolot szczelniutki, :banan:. Byłem dziś na hamowni w GCS i: 166.8 KM @ 347.9 nM. Dzwoniłem do Daniela (TTC) i mam w poniedziałek się umówić i mi podniesie moment, ja miałem jakiś czas pojeździć i do niego przyjechać. Mówi że bez problemu mi dokoksuje momentem Dolot na gotowo:
radimm Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 166.8 KM @ 347.9 nM a 176.7KM @ 353nM - 10KM w mocy różnicy na jednej i drugiej hamowni to rozbieżny lekko wynik
nex Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 zanim powiedziałem o tym jaki miałem wynik u termanowskich, poinformował mnie że tam hamownia zawyża, a jaka jest prawda to nie mam pojęcia, każda gada pod siebie
radimm Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 zanim powiedziałem o tym jaki miałem wynik u termanowskich, poinformował mnie że tam hamownia zawyża, a jaka jest prawda to nie mam pojęcia, każda gada pod siebie proste, każdy chwali swoje Nex a robileś kilka przejazdów? Jak moc i NM się utrzymywał z nowym ickiem?
nex Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Teraz mam programik na symbiana do telefonu na GPS do pomiaru przyspieszenia i działa za***iście, więc można porównywać, bo taki stoper to gówno. Tempes Gtx - jak by ktoś chciał mam pełną wersję działającą. Po pomiarze są dokładne rozszerzone wyniki: 10-04-2007 17:51 0-100 km/h: 9,8 s 0-400 m: 16,9 s 0-400 m: 138,2 km/h 0-10 km/h: 0,8 s 0-20 km/h: 1,6 s 0-30 km/h: 2,4 s 0-40 km/h: 3,6 s 0-50 km/h: 4,6 s 0-60 km/h: 5,3 s 0-70 km/h: 6,1 s 0-80 km/h: 7,1 s 0-90 km/h: 8,7 s 0-100 km/h: 9,8 s 0-110 km/h: 11,3 s 0-120 km/h: 12,9 s 0-130 km/h: 14,8 s 0-140 km/h: 17,3 s 0-100 m: 7,7 s 0-200 m: 11,3 s 0-300 m: 14,2 s 0-400 m: 16,9 s 0-10 km/h: 1 m 0-20 km/h: 4 m 0-30 km/h: 10 m 0-40 km/h: 21 m 0-50 km/h: 34 m 0-60 km/h: 48 m 0-70 km/h: 63 m 0-80 km/h: 86 m 0-90 km/h: 125 m 0-100 km/h: 157 m 0-110 km/h: 199 m 0-120 km/h: 252 m 0-130 km/h: 320 m 0-140 km/h: 418 m 0-100 m: 83,7 km/h 0-200 m: 110,0 km/h 0-300 m: 127,0 km/h 0-400 m: 138,2 km/h Peak: 145 km/h 0-60 mph: 9,4 s 0-1/4 mi: 16,9 s 0-1/4 mi: 138,4 km/h 0-1/4 mi: 86,0 mph Na razie tylko robiłem próbę, jak będzie pogoda zobaczymy co wyjdzie. Czytałem w necie że ten program pokazuje bardzo rzeczywiste wyniki w porównaniu z fotokomórkami na 1.4 mili.
MAGIC87 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 czyms podobnym robiłem 60F w 2.5 s i 8.0 do paczki w 2 osoby na pokladzie co do tego 176 Km tez podchodziłem sceptycznie.
Frimuś Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Z racji ze robie przy kwasowce ,mam dostep do wszystkich elementow kwasianych (blach rur kolanek itd.) czaje jaka srednica rury najlepsza do FMIC-a kompletuje gadzety i tez bede rezał W passaciku malina wyszło.
Inkognito Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 ja robię na sr 57mm inni robią na 51
nex Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 ja robię na sr 57mm inni robią na 51 szkoda kasy
Inkognito Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 dlaczego szkoda kasy?? na co?? ---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:55 ---------- 51 wystarczy ale do fmic średnicami lepiej pasuje 57
nex Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 dlaczego szkoda kasy?? na co?? jak to na co, im większa średnica rur i złączek, tym droższe. Na złożeniu całego dolotu można zaoszczędzić nawet 150zł stosunek 51/57 51 wystarczy ale do fmic średnicami lepiej pasuje 57 wystarczy redukcja 57/51mm od IC i reszte masz na 51 więc nie wiem w czym Ci lepiej pasuje to 57
Frimuś Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Byłem luknac co mam na stanie w domu i jest 51mm <br /><br />
Inkognito Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 kolega oszczędza 300na kwasie więc jak straci 100zł na sylikony to nie zbiednieje nie mówię żę nie może do diesla lepiej pasuję 51 nie pamiętam wszystkiego....
Kowi87 Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 zresztą powiększy sie lag na wiekszej srednicy tylko, no chyba ze dobra locha ma dmuchać
juby_p Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 zresztą powiększy sie lag na wiekszej srednicy tylko, no chyba ze dobra locha ma dmuchać zapraszam na jazdę próbną na 54mm
Kowi87 Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 zresztą powiększy sie lag na wiekszej srednicy tylko, no chyba ze dobra locha ma dmuchać zapraszam na jazdę próbną na 54mm Ty masz nieco wydajniejsze turbo niz AWX:wink:
krystian821 Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 zresztą powiększy sie lag na wiekszej srednicy tylko, no chyba ze dobra locha ma dmuchać przy tych pojemnosciach nie ma mowy o lagu ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- Wg mnie optymalna srednica to 54mm chociaz przy 51 tez bedzie ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się