Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FMIC AVF - części


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ehh. wspolczuje, Wynika ze u mnie jakies czarodziejskie moce działaja ze nic nie spada:wink: i cały czas trzyma 1.65

Po prostu masz dobrze dobrane opaski do średnic rur na zamieszczonym filmie przez kolegę NEX było widać zaciśnięta opaskę (koniec gwintu) ale nie była wciśnięta w sylikon wiec była za duża do tej średnicy.

Opublikowano

Już jest wszystko OK :banan::banan: dolot troszkę przerobiony, musiałem dokupić 1 rurę i złączkę i teraz wszystko idealnie się mieści bez żadnego docinania kratek :banan::banan::banan:. Dolot szczelniutki, :banan::banan:.

Byłem dziś na hamowni w GCS i:

wykresn.jpg

166.8 KM @ 347.9 nM. Dzwoniłem do Daniela (TTC) i mam w poniedziałek się umówić i mi podniesie moment, ja miałem jakiś czas pojeździć i do niego przyjechać. Mówi że bez problemu mi dokoksuje momentem :banan:

Dolot na gotowo:

95120514.jpg

57980621m.jpg

75165353.jpg

62243040.jpg

Opublikowano

166.8 KM @ 347.9 nM a 176.7KM @ 353nM - 10KM w mocy różnicy na jednej i drugiej hamowni to rozbieżny lekko wynik :eusathink:

Opublikowano

zanim powiedziałem o tym jaki miałem wynik u termanowskich, poinformował mnie że tam hamownia zawyża, a jaka jest prawda to nie mam pojęcia, każda gada pod siebie

Opublikowano
zanim powiedziałem o tym jaki miałem wynik u termanowskich, poinformował mnie że tam hamownia zawyża, a jaka jest prawda to nie mam pojęcia, każda gada pod siebie

proste, każdy chwali swoje :decayed: Nex a robileś kilka przejazdów? Jak moc i NM się utrzymywał z nowym ickiem?

Opublikowano

Teraz mam programik na symbiana do telefonu na GPS do pomiaru przyspieszenia i działa za***iście, więc można porównywać, bo taki stoper to gówno.

Tempes Gtx - jak by ktoś chciał mam pełną wersję działającą. Po pomiarze są dokładne rozszerzone wyniki:

10-04-2007 17:51

0-100 km/h: 9,8 s
0-400 m: 16,9 s
0-400 m: 138,2 km/h

0-10 km/h: 0,8 s
0-20 km/h: 1,6 s
0-30 km/h: 2,4 s
0-40 km/h: 3,6 s
0-50 km/h: 4,6 s
0-60 km/h: 5,3 s
0-70 km/h: 6,1 s
0-80 km/h: 7,1 s
0-90 km/h: 8,7 s
0-100 km/h: 9,8 s
0-110 km/h: 11,3 s
0-120 km/h: 12,9 s
0-130 km/h: 14,8 s
0-140 km/h: 17,3 s

0-100 m: 7,7 s
0-200 m: 11,3 s
0-300 m: 14,2 s
0-400 m: 16,9 s

0-10 km/h: 1 m
0-20 km/h: 4 m
0-30 km/h: 10 m
0-40 km/h: 21 m
0-50 km/h: 34 m
0-60 km/h: 48 m
0-70 km/h: 63 m
0-80 km/h: 86 m
0-90 km/h: 125 m
0-100 km/h: 157 m
0-110 km/h: 199 m
0-120 km/h: 252 m
0-130 km/h: 320 m
0-140 km/h: 418 m

0-100 m: 83,7 km/h
0-200 m: 110,0 km/h
0-300 m: 127,0 km/h
0-400 m: 138,2 km/h

Peak: 145 km/h

0-60 mph: 9,4 s
0-1/4 mi: 16,9 s
0-1/4 mi: 138,4 km/h
0-1/4 mi: 86,0 mph

Na razie tylko robiłem próbę, jak będzie pogoda zobaczymy co wyjdzie. Czytałem w necie że ten program pokazuje bardzo rzeczywiste wyniki w porównaniu z fotokomórkami na 1.4 mili.

Opublikowano

czyms podobnym robiłem

60F w 2.5 s i 8.0 do paczki w 2 osoby na pokladzie

co do tego 176 Km tez podchodziłem sceptycznie.

Opublikowano

Z racji ze robie przy kwasowce ,mam dostep do wszystkich elementow kwasianych (blach rur kolanek itd.) czaje jaka srednica rury najlepsza do FMIC-a kompletuje gadzety i tez bede rezał :decayed:

W passaciku malina wyszło.

Opublikowano

ja robię na sr 57mm inni robią na 51

Opublikowano
ja robię na sr 57mm inni robią na 51

szkoda kasy :wink:

Opublikowano

51 w zupełnosci wystarczy:wink:

Opublikowano

dlaczego szkoda kasy?? na co??

---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:55 ----------

51 wystarczy ale do fmic średnicami lepiej pasuje 57 :wink:

Opublikowano
dlaczego szkoda kasy?? na co??

jak to na co, im większa średnica rur i złączek, tym droższe. Na złożeniu całego dolotu można zaoszczędzić nawet 150zł stosunek 51/57

51 wystarczy ale do fmic średnicami lepiej pasuje 57 :wink:

wystarczy redukcja 57/51mm od IC i reszte masz na 51 więc nie wiem w czym Ci lepiej pasuje to 57

Opublikowano

Byłem luknac co mam na stanie w domu i jest 51mm :decayed:

2012_09_30_13_25_58.jpg

<br /><br />

Opublikowano

kolega oszczędza 300na kwasie więc jak straci 100zł na sylikony to nie zbiednieje :wink::grin: nie mówię żę nie może do diesla lepiej pasuję 51 nie pamiętam wszystkiego....

Opublikowano

zresztą powiększy sie lag na wiekszej srednicy tylko, no chyba ze dobra locha ma dmuchać:wink:

Opublikowano
zresztą powiększy sie lag na wiekszej srednicy tylko, no chyba ze dobra locha ma dmuchać:wink:

zapraszam na jazdę próbną:) na 54mm

Opublikowano
zresztą powiększy sie lag na wiekszej srednicy tylko, no chyba ze dobra locha ma dmuchać:wink:

zapraszam na jazdę próbną:) na 54mm

Ty masz nieco wydajniejsze turbo niz AWX:wink:

Opublikowano
zresztą powiększy sie lag na wiekszej srednicy tylko, no chyba ze dobra locha ma dmuchać:wink:

przy tych pojemnosciach nie ma mowy o lagu

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ----------

Wg mnie optymalna srednica to 54mm chociaz przy 51 tez bedzie ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...