olek_BB Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam. Koledzy jestem po wymiance sprężyn z 1BE na H&R i niestety siadło mi jeszcze dodatkowo (do 1BE) ok 25mm. Być może dlatego, że kupiłem te 29369-1 a powinienem z 2, bo mam 1070kg na przednią oś. Tak czy inaczej H&R (pewnie i inne) w stosunku do 1BE to inna bajka; komfort lepszy, lepsze wybieranie dziur i oczywiście trzymanie na zakrętach:whistling:. Tak jak jest teraz jest niestety dla mnie za nisko ok 620 mm od ziemi do krawędzi błotnika a zarazem nie chcę wracać do 1BE bo to kupa jak ma się porównanie. Mam zatem pytanie jak wam siadły furki na dobrze dobranych H&R -35, Eibachach -30 czy Weitecach też -30? Dodam jeszcze, że mam nowe amorki monroe reflex te do zawiechy sportowej więc teraz zmiana na gwint mija się z celem. Zakładam więc, że 1BA ma +/- 680 mm do rantu błotnika -35 H&R powinno dać ok 645 mm a nie kurna 620:kwasny:. Ile więc Wam siadły fury na tych sprężynach? Chodzi mi wyłącznie o wysokość (najlepiej tak samo mierzone od ziemi do rantu błotnika) nie analizuję tutaj twardości ceny itp. Będę wdzięczny za wszystkie opinie
tomasl91 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 kolego ja miałem 1BA tak jak mówisz 680mm po załozeniu samych sprezyn waiteca opadł mi na 650 mm jakes 3 cm nizej
olek_BB Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 kolego ja miałem 1BA tak jak mówisz 680mm po załozeniu samych sprezyn waiteca opadł mi na 650 mm jakes 3 cm nizej a widzisz, to jest właśnie dobra wysokość do spokojnej jazdy a zarazem lepsze prowadzenie. Może jeszcze się wypowiedzą Ci co mają Eibachy i H&R
MAGIC87 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 tez mam H&R - 35. a siedzi duzo nizej. jakies 50 mm:wink:
olek_BB Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 tez mam H&R - 35. a siedzi duzo nizej. jakies 50 mm:wink: czyli tak jak u mnie ok 55mm. Widzę, że faktycznie H&R siadają zdecydowanie niżej brakuje jeszcze do kompletu jak siadają Eibachy:wink:
ja456 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Eibachy (ale w Superbie 2003r, to samo co Passat B5 FL) obniżyły mi o równe 30mm.
wookash Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 u mnie przy 1BA założyłem Springi EIBACHY PRO KIT i auto siadło 2 cm. Po przejechaniu na polskich drogach 1200 km ładnie się ułożyły do 3cm.
nicramk Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 mi na zestawie eibach pro-kit siadło -35mm
olek_BB Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 czyli mamy jasność Eibachy i Weitec siadają z reguły tyle ile mają, natomiast H&R więcej niż katalogowo. Niestety z bólem będę musiał rozstać się z moimi H&R bo jest za nisko, zmieniając na Eibach lub Wietec. Poradźcie które z tych dwóch mają bardziej zbliżoną charakterystykę do H&R które poza wysokością bardzo mi odpowiadają.
MAGIC87 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 czyli mamy jasność Eibachy i Weitec siadają z reguły tyle ile mają, natomiast H&R więcej niż katalogowo. Niestety z bólem będę musiał rozstać się z moimi H&R bo jest za nisko, zmieniając na Eibach lub Wietec. Poradźcie które z tych dwóch mają bardziej zbliżoną charakterystykę do H&R które poza wysokością bardzo mi odpowiadają. szkoda ze za nisko... bo dla mnie komfort jest bdb. a czy te 2 cm w góre zrobi jakas róznice?
olek_BB Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 czyli mamy jasność Eibachy i Weitec siadają z reguły tyle ile mają, natomiast H&R więcej niż katalogowo. Niestety z bólem będę musiał rozstać się z moimi H&R bo jest za nisko, zmieniając na Eibach lub Wietec. Poradźcie które z tych dwóch mają bardziej zbliżoną charakterystykę do H&R które poza wysokością bardzo mi odpowiadają. szkoda ze za nisko... bo dla mnie komfort jest bdb. a czy te 2 cm w góre zrobi jakas róznice? wiadomo 2 cm to niewiele ale na 1BE nigdy o nic niczym:wink: nie przywaliłem powiem Ci, że bardzo mi szkoda, bo po 1BE bardzo te H&R mnie pozytywnie zaskoczyły. I te wszystkie teorie, że zawias obniżany to brak komfortu do bzdura. Jednak bardzo muszę uważać na hopkach, kilka razy konkretnie przywaliłem spodem i zderzakiem itd. Pozostaje konieczny wybór Eibach lub Weitec. Za Eibachem przemawia cena
Kozathe1st Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 olek_BB masz jeszcze springi 1BE? ...jeżeli tak to jaka kat wagowa? szukam do siebie samych springów 1BE. Pisz na pw.
olek_BB Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 olek_BB masz jeszcze springi 1BE? ...jeżeli tak to jaka kat wagowa? szukam do siebie samych springów 1BE.Pisz na pw. Poszło PW Panowie ponawiam pytanie które sprężyny Eibach -35 czy Weitec -30 są bardziej zbliżone charakterystyką do H&R -35?
Daniek Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Ma ktoś sprężyny obniżające SuperSporta? Jeśli tak to ile faktycznie obniżają a ile mają wybite?
MAT1000 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Mi się na Eibachu bardzo dobrze jeździ, porównując do 1BA. Nie jest twardo jakbym się spodziewał, ale tu jest jedno ale >>> amorki siedzą jeszcze seryjne.
olek_BB Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Mi się na Eibachu bardzo dobrze jeździ, porównując do 1BA. Nie jest twardo jakbym się spodziewał, ale tu jest jedno ale >>> amorki siedzą jeszcze seryjne. oczywiście porównanie do 1BA to napewno kosmos:decayed: tak jak piszesz opinie, że obniżone springi dają zero komfortu są zdecydowanie przesadzone a prowadzenie na duży plus. Czyli eibach i weitec -30 lub -35 to optymalne rozwiązanie na nasze drogi. Kompromis pomiędzy dobrym prowadzeniem a względnie spokojnym poruszaniem się po mieście.
MAT1000 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Jak dla mnie pozytywne zaskoczenie, nastawiałem się na bardziej twardą pracę na Eibachu. Na pewno mając drugi raz podejmować decyzję jakie sprężyny, wybrałbym Eibach Pro-Kit
olek_BB Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Jak dla mnie pozytywne zaskoczenie, nastawiałem się na bardziej twardą pracę na Eibachu. Na pewno mając drugi raz podejmować decyzję jakie sprężyny, wybrałbym Eibach Pro-Kit ja ze swoich H&R też jestem mega zadowolony jeśli chodzi o prowadzenie i komfort. No troche za nisko, ale może trzeba się przyzwyczaić Panowie jeszcze jedno, ma ktoś porównanie Eibacha/Weiteca do 1BE? jest różnica na plus?
TFSI_fan Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Mi się na Eibachu bardzo dobrze jeździ, porównując do 1BA. Nie jest twardo jakbym się spodziewał, ale tu jest jedno ale >>> amorki siedzą jeszcze seryjne. oczywiście porównanie do 1BA to napewno kosmos:decayed: tak jak piszesz opinie, że obniżone springi dają zero komfortu są zdecydowanie przesadzone a prowadzenie na duży plus. Czyli eibach i weitec -30 lub -35 to optymalne rozwiązanie na nasze drogi. Kompromis pomiędzy dobrym prowadzeniem a względnie spokojnym poruszaniem się po mieście. U mnie po zmianie na Eibach -30 przysiadł -32 mm, jazda o wiele przyjemniejsza, ale napewno nie niekomfortowa, polecam te sprężyny. Z tyłu mam amor serię, przód Bilstein, bo seria sie kończyła. Pozdrawiam.
MAGIC87 Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 ja ze swoich H&R też jestem mega zadowolony jeśli chodzi o prowadzenie i komfort. No troche za nisko, ale może trzeba się przyzwyczaić gdzie tam za nisko:wink: 3 sezon na tym smigam i na wiosne mysle o zakupie gwintu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się