Krzyniu Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Witam... Panowie mam pytanie wiem ze moze juz bylo ale nie znalazlem..( przepraszam) chodzi mi o to czy jak mam np hamulce 288.. i chce zalozyc 312 to wystarczy jak zmienie jarzmo i tarcze?? Dziekuje za odp Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:01 ---------- odpowiedz juz znam:) temat do zamkniecia
audiomaniak Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jeśli zmieniasz to na 320mm na 312mm nie zauważysz różnicy nawet, szkoda kasy:kwasny:
Kowi87 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jeśli zmieniasz to na 320mm na 312mm nie zauważysz różnicy nawet, szkoda kasy:kwasny: w 1,6??? A ty masz tam w ogóle 288??? bo mi sie zdaje że nie bardzo
Dev Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 może miec 280/22, ale raczej ma 280/12 312/25 bedzie juz odczuwalne Kolego w Twoim przypadku musisz zmienic: tarcze klocki zaciski z jarzmami oraz stalowe przewody hamulcowe
audiomaniak Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 może miec 280/22, ale raczej ma 280/12312/25 bedzie juz odczuwalne Kolego w Twoim przypadku musisz zmienic: tarcze klocki zaciski z jarzmami oraz stalowe przewody hamulcowe z 280 na 312 będzie odczuwalne, ale nie z 288 na 312:wink:
Dev Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 to tez odczuje przy hamowaniu z wiekszych predkosci
audiomaniak Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 to tez odczuje przy hamowaniu z wiekszych predkosci Tylko chodzi o to czy warto pchać w taką zmianę kasę
spetsnaz Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jeśli zmieniasz to na 320mm na 312mm nie zauważysz różnicy nawet, szkoda kasy:kwasny: yhm, yhm bullshit.. yhm
grippen Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 jeszcze musisz pamiętać o feldze minimum 16"
Kowi87 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Moim zdaniem dla tego silnika nie warto:banan:
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 tez mam takie zdanie, zalozyc ewentualnie jakies uzywki wentylowane w dobrym stanie i hulać
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 mam gdzies jeszcze na warsztacie hamulce przód i tył do poloneza mysle ze takie będą do bre do A4-ki
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Ale w poldonezie nie bylo tarcz?;p W sumie maly ot sie robi Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
sokal Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Kolega Krzyniu pytał co trzeba zmienić a nie czy warto... Na to pytanie każdy musi sobie odpowiedzieć sam Ale w poldonezie nie bylo tarcz?;p były
Kasjan Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Nie chcę zakładać nowego wątku więc zapytam tutaj... zrobiłem swap na 312mm nowe tarcze + klocki i tak sobie przejechałem z 300km i pojawia się przeraźliwy pisk jakby klocków nie było. Ten pisk pojawia się tylko w końcowej fazie hamowania, czego to może być wina?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się