kamien85 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 jaka tam opona? nie wierze ze nie trze Musi trzeć, bo inaczej oznaczałoby że jest za wysoko i za wąsko :decayed:
junior_tdi Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 jaka tam opona? nie wierze ze nie trze Musi trzeć, bo inaczej oznaczałoby że jest za wysoko i za wąsko :decayed:
kamien85 Opublikowano 7 Września 2013 Autor Opublikowano 7 Września 2013 Z ciekawszych rzeczy które ostatnio się zmieniły to wpadły inne felgi 18 z oponkami 225/40 i rozpórka sanek. Miały być założone dopiero na przyszły sezon ale postanowiłem, że wrzesień sobie jeszcze na nich polatam. Gwint podniesiony bo byłem wczoraj na przeglądzie i nie chciałem się zawiesić na rolkach, jak w zeszłym roku.
slavko87 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Dobre kolo, tez mi sie widzi ale zeby byl kox to musi byc syta gleba:whistling:
Armi Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Dokładnie. Przy większej glebie będzie
kamien85 Opublikowano 7 Września 2013 Autor Opublikowano 7 Września 2013 Spokojnie, będzie gleba, węższa opona i dystanse ale to już na przyszły sezon...
Garet Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Brawo za koło, lepsze według mnie od prosiaków
kamien85 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Mikołaj w tym roku przyszedł wcześniej
darek995 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Jakiś Keskin? powiedz mi jak Ci się jeździ z tą dolną rozpórką? jest różnica? ile zajmnie zamontowanie seryjnej?
kamien85 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Wczoraj po południu przymierzyłem tył i jest idealnie Przykręcenie rozpórki to kwestia kilku minut, u mnie były tylko dwie śruby do przykręcenia. Co do efektów to są na plus, auto jest trochę sztywniejsze i nie trzeszczą plastiki.
darek995 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 ale jest lepiej? głownie chodzi mi o zakręty bo tam zawsze pociskam ostro, bo lubie pasjonatów bo na prostej się za mna trzymają albo chcą a zakręty uuuu.. powoli
robertjudi Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 ale jest lepiej? głownie chodzi mi o zakręty bo tam zawsze pociskam ostro, bo lubie pasjonatów bo na prostej się za mna trzymają albo chcą a zakręty uuuu.. powoli Będzie sztywniej ,ale na seryjnych amorach tego nie odczujesz no i z tyłu wtedy też by się przydała. kamien85 Jakie są paramatry tych rh zw3?
darek995 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 mam gwint kw v2 no i quattro, także poczuje mi się wydaje.
kamien85 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 kamien85 Jakie są paramatry tych rh zw3? 8J przód i 9J tył, ale wiosnę rant będę zmieniał na 1.75 żeby uzyskać na przodzie szerokość 8,5J zastanawiam się też na jaki kolor pomalować rotor bo moim zdaniem w kolorze wyglądają lepiej... może czerwień lub bordo + polerowany rant?
szafa Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 kamien85 Jakie są paramatry tych rh zw3? 8J przód i 9J tył, ale wiosnę rant będę zmieniał na 1.75 żeby uzyskać na przodzie szerokość 8,5J zastanawiam się też na jaki kolor pomalować rotor bo moim zdaniem w kolorze wyglądają lepiej... może czerwień lub bordo + polerowany rant? Do czarnego tylko i wyłącznie złoty:kox:
junior_tdi Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 taki rudy/miedziany może spoko podpasować złoty to pewniak
kamien85 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Opublikowano 28 Listopada 2013 Do sezonu jeszcze trochę czasu to pomyśle nad kolorem, a tymczasem przyszła kolejna paczka
Wajsik86 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Zbroisz sie No tak przez ta felgę bedzie widac
Rekomendowane odpowiedzi