Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 1.8 125 koni-problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nu tak kolego. Ale to wtedy za ta kasę to wolał bym kupić 1.8t i zrobić swapa. Przynajmniej pewniejszy wydatek.

no to również ciekawe rozwiązanie powiem :) sprzedać to dołożyć i masz audi b5 18.T po lifcie ;D

Opublikowano

i wtedy by cieszyła moc z 1.8t hihi a spalanie podobne do naszego

Opublikowano
i wtedy by cieszyła moc z 1.8t hihi a spalanie podobne do naszego

chyba że turbina zaśśśsie się dobrze ;D

Opublikowano
te silniki dobrze sie rozkrecaja po przekroczeniu 3 tys :) nie wiem jak u was ale u mnie tak mam :) pozdrawiam

kręcą się :P najlepiej jak gaz do dechy i jazda :D

Opublikowano
a w baku wir:d

w baku takie zawirowania że przejedzie się 100 km i nie ma benzyny :D

Opublikowano

niema tragedi ja swoim leciałem max 245 km/h i nieczułem znowu aż takiego ubywu paliwka a pod nogą jeszcze zapas

Opublikowano

Hehe:) ja Narazie do 210 bo dalej to śmierć w oczach Tu u mnie na drogach. Jedynie czego mi brakuje to szustego biegu mógł by jeszcze być:) bo jak jadę ojca b7 2 litry to przyzwyczajony do tel 6 Jestem :D

Opublikowano
niema tragedi ja swoim leciałem max 245 km/h i nieczułem znowu aż takiego ubywu paliwka a pod nogą jeszcze zapas

A potem się odudziłeś zlany potem?:grin:

Opublikowano
niema tragedi ja swoim leciałem max 245 km/h i nieczułem znowu aż takiego ubywu paliwka a pod nogą jeszcze zapas

A potem się odudziłeś zlany potem?:grin:

może go Subaru Impreza WRC holowała:grin: dlatego nie ubywalo ze zbiornika i był zapas pod noga:decayed:

Opublikowano
niema tragedi ja swoim leciałem max 245 km/h i nieczułem znowu aż takiego ubywu paliwka a pod nogą jeszcze zapas

był kozak :D

---------- Post dopisany at 10:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ----------

niema tragedi ja swoim leciałem max 245 km/h i nieczułem znowu aż takiego ubywu paliwka a pod nogą jeszcze zapas

A potem się odudziłeś zlany potem?:grin:

może go Subaru Impreza WRC holowała:grin: dlatego nie ubywalo ze zbiornika i był zapas pod noga:decayed:

albo coś innego :D

Opublikowano
niema tragedi ja swoim leciałem max 245 km/h i nieczułem znowu aż takiego ubywu paliwka a pod nogą jeszcze zapas

A potem się odudziłeś zlany potem?:grin:

może go Subaru Impreza WRC holowała:grin: dlatego nie ubywalo ze zbiornika i był zapas pod noga:decayed:

:grin:

Od minuty, tylko trochę inne auta. ;f

Opublikowano
sprzedać to dołożyć i masz audi b5 18.T po lifcie ;D

a dlaczego tak ? nie prosciej kupic kompletny silnik i przełożyć ?

Opublikowano
sprzedać to dołożyć i masz audi b5 18.T po lifcie ;D

a dlaczego tak ? nie prosciej kupic kompletny silnik i przełożyć ?

Lepiej chyba byłoby sprzedać. Za dużo roboty i raczej jest to nieopłacalne.

Z resztą zazwyczaj 1.8T są lepiej doposażone.

Opublikowano
niema tragedi ja swoim leciałem max 245 km/h i nieczułem znowu aż takiego ubywu paliwka a pod nogą jeszcze zapas

A potem się odudziłeś zlany potem?:grin:

może go Subaru Impreza WRC holowała:grin: dlatego nie ubywalo ze zbiornika i był zapas pod noga:decayed:

:grin:

Od minuty, tylko trochę inne auta. ;f

no trzeba tak zrobić :D hehe :grin:

---------- Post dopisany at 19:37 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ----------

sprzedać to dołożyć i masz audi b5 18.T po lifcie ;D

a dlaczego tak ? nie prosciej kupic kompletny silnik i przełożyć ?

Lepiej chyba byłoby sprzedać. Za dużo roboty i raczej jest to nieopłacalne.

Z resztą zazwyczaj 1.8T są lepiej doposażone.

No popieram.. aczkolwiek nie zawsze tak jest czasami zwykłe 1.8 jest lepiej niż 1.8 T

Opublikowano

zgadzam się z arx91. Wyposażenie się zależy od modelu silnika. Zresztą ja bym wolał zrobić swap bo wiem co mam chodzi o zawieche itd. A nigdy nie wiadomo co kupimy.

Opublikowano

Lepiej chyba byłoby sprzedać. Za dużo roboty i raczej jest to nieopłacalne.

Z resztą zazwyczaj 1.8T są lepiej doposażone.

ale zazwyczaj w aucie , ktore posiadasz wiesz co masz , co je boli a w swiezo zakupionym to loteria. No chyba ze ma sie kibel to wtedy wymiena bez skrupułów

Opublikowano

Fakt, ja osobiście uważam, że nie opłaca się robić swapa, bo nie wystarcza sam silnik.

Sam o tym myślałem, ale zrezygnowałem, raz, że koszta, a dwa to ilość roboty. I tak zostałem przy 1.8. ;)

Opublikowano
raz, że koszta, a dwa to ilość roboty. I tak zostałem przy 1.8. ;)

2 dni roboty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...