Wandej Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Doyebałem Ale to faktu nie zmienia że Buba c**jowo się zachowął
Grigori Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 ogromny potencjał, wytrzymuje duuuużo bez kucia, w rozsądnych pieniądzach robi się spokojnie ponad 400KM . Mało pali przy spokojnej jeździe, bardzo elastyczny. a minusy : olejożerny, rozszczelniający się układ podciśnień, deformują się dekle głowic i ciągle cieknie, pękające trójniki gumowe na dolocie, psujące się przepływki przed liftem i zawodne zawory n75...no generalnie to co buba pisał , ale jednak atuty tego silnika są większe niż te banalne minusy
Flyer Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 w rozsądnych pieniądzach robi się spokojnie ponad 400KM Tu bym dyskutował... chyba, że ktoś wrzuci używane sprężarki, używane wtryski, używaną pompę do starego silnika bez remontu i ze starym osprzętem - to TAK, da się. Ale ile to pojeździ... nie wiadomo ;-)
Robero321 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Panowie pytanie z innej beczki ile mocy/ momentu w takim silniku może przenieść skrzynia automat. Orientuje się ktoś ?
Robero321 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Hmm Tiptronik może aż tyle przenieść to będę myślał na swapem
iceweed Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Jest pl taki projekt a6 c5 tiptronic 400hp/500nm
Robero321 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 masz jakiś namiar na ten projekt ?
Flyer Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Było takie auto na sportaudi.pl - modyfikowane przez AW, strojone przez Witka z R-Performance.
karol 488 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Witam koledzy kupie silnik 2.7 biturbo oznaczenie bes dzięki pozdro
omzig Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Odgrzewam schaboszczaka... Coś więcej o zaletach i wadach tego silnika?
Gość Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Ciasno pod maska, jak koledzy wspomnieli wiecznie cieknace dekle, wypadanie zapłonów, uwalona elektryka moduły egt, dvki, n75, żeby turbiny wyciągnąc trzeba targać silnik z budy, generalnie zeby cokolwiek tam zrobic trzeba targac silnik z budy napinacze lancuchow przy przebiegach rzedu 250-300 tys tez juz moga miec dosc koszt jednego ~2,5k w aso brak zamienników. Czesto lubi pasc sobie dodatkowa pompa wody. Ale generalnie silnik bardzo pocieszny i po kilku modach mozna uzyskac bardzo fajnie wyniki na nim.
omzig Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Aha, w takim razie skutecznie mnie zniechecies hehe. Zostaje wiec przy 1.8T
janekzpszczyny Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Miałem 2.7bit w poprzednim zestawie. Idzie toto jak wnuczek po rentę, nic sie nie psuło i nigdy mnie nie zawiódł. Raz miałem problem z rozrządem ale to wystarczyło przesmarować. Ale gdybym miał wybrać między tym a inny silnikiem, to polecam 2.5 albo 2.0tdi. Pozdrawiam Janek z Pszczyny
Gość Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Aha, w takim razie skutecznie mnie zniechecies hehe. Zostaje wiec przy 1.8T Nie ma co się zniechęcać, tak na prawdę nie musisz mieć uwalonego wszystkiego co wymieniłem na starcie jak złapiesz dobry egzemplarz. Napinacze da sie sprawdzić słuchowo, nie mogą walić na rozgrzanym silniku, ma byc cisza. Regeneracja turbin też tragedii nie ma to tylko k03, wymiana rdzenia ~1k. Rozrząd i inne częsci też w miare znośne. Raz wytargać silnik z budy zrobić co trzeba i cieszyć się jazdą
mirek31071977 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 No no porównywać smroda 2,5 albo jeszcze lepiej 2,0 do 2,7 bit .Dla kogoś kto ma trochę zbędnej kasy i serca do starszych sprawdzonych jednostek to brać bez zastanowienia jak się trafi coś trzymającego się w miarę kupy .A ty Jasiu ustaw w profilu coś co masz naprawdę a nie jakieś herezje .Innych też to się tyczy.Bo zakładacie tematy i czasem nie wiadomo w czym pomóc jak się popatrzy na model z profilu
Jachyr Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Ciekawe sa oponie o olejozernosci tego motoru. Jezdze juz 4 rok i do tej pory od wymiany do wymiany(9-10tkm) nie dolewalem ani grama. Obecnie po zrobieniu setupu na 400+ tylko na poczatku po ulozeniu motoru dolalem 200ml i przy wczorajszym sprawdzeniu nadal jest na bagnecie jak bylo a zaraz kolejna wymiana bo juz ok 8 tys zrobione. Wiec jezeli komus pali olej to nie rozbiera motor i sprawdA co jest nie tak.
omzig Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) A jak ze spalaniem sprawa wygląda... Tzn ile wahy, ile gazu kopci w mieście/poza/mieszanym? Edytowane 26 Października 2016 przez omzig
Jachyr Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Jezeli chodzi o mnie to jest glownie jazda mieszana. Z tym ze mieszkam w Belgii na stale i na ,,nationalkach" predkosci pokroju 70-100km/h zazwyczaj bez gwaltownego palowania do wyprzedzania jak w Pl, autostrady normalnie 130-150km/h. Na 100 km 3-4 przeciagi z pod swiatel czy dynamiczne wlaczenie sie do ruchu na autostradzie i srednia wychodzi mi 11-13 litrow(414KM 570nm) Seria po programie bylo ok 9-11 litrow. Auto strojone i jezdzi tylko na 98. Max ktory udalo mi sie uzyskac to ok 22litry ale bylo caly czas szybko... Wiec sadze ze tragedi nie ma. pozdrawiam 1
matig7 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 U mnie średnie utrzymuję się okolicach 15 litrów (soft na 330/440). Robię raczej krótkie odcinki czasem jakiś przelot autostradą, ogólnie jazda dynamiczna. Przy dośc spokojnej trasie autostradą (130-150km/h) średnie spalanie przy pięciu osobach wyszło mi ostatnio równe 12 litrów. Przy jeszcze w miarę przyzwoitych cenach LPG wychodzi chyba niewiele drożej niż 1.9TDI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się