Jump to content
IGNORED

Wykres po modyfikacjach AWX


bartasg1
 Share

Recommended Posts

Witam, dzisiaj razem z Panem Robertem z Tune-Up wprowadziliśmy małe zmiany w programie, oto wynik :naughty:

af13b83d7a212ad7m.jpg

na serii wypluł ponad 150km :shock3: to w ogóle możliwe?

auto 2003r

przebieg 190tyś. oryginalny

Link to comment
Share on other sites

dobry wynik, pewnie AVF?

Link to comment
Share on other sites

to AWX, żadnych przeróbek, po auto byłem w Niemczech jedna właścicielka serwisowany do końca

dzisiaj chip :decayed:

---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:58 ----------

przy okazji, podobno mam do wymiany czujnik temp. cieczy chłodzącej może mi ktoś podać org. nr tego czujnika i przybliżoną cenę?

Link to comment
Share on other sites

o kurde , ale miałes serie :) To jest mozliwe ze tak duzy bonus od fabryki >???

Link to comment
Share on other sites

no właśnie bonus dość duży też mnie dziwi :shock3: mam małe koła bo oryginalne 15" 195 przy większych podobno nawet kilkanaście koni ucieka

Link to comment
Share on other sites

no właśnie bonus dość duży też mnie dziwi :shock3: mam małe koła bo oryginalne 15" 195 przy większych podobno nawet kilkanaście koni ucieka

:facepalm: koła nie maja nic do tego

Link to comment
Share on other sites

no właśnie bonus dość duży też mnie dziwi :shock3: Mam małe koła bo oryginalne 15" 195 przy większych podobno nawet kilkanaście koni ucieka

:facepalm: Koła nie maja nic do tego

na drodze też nie mają???
Link to comment
Share on other sites

no właśnie rozwiń to...

na hamowni liczone są też opory strat - napędu, tarcia kół itd... u mnie było chyba 32km

Link to comment
Share on other sites

o kurde , ale miałes serie :) To jest mozliwe ze tak duzy bonus od fabryki >???

Bywały lepsze :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jak na AWX to nieprawdopodobne, AVF zawsze miały większy bonus :shock3: ja przed wirusem miałem na pomiarze równą serię (przebieg 240 tyś)

Link to comment
Share on other sites

no właśnie bonus dość duży też mnie dziwi :shock3: Mam małe koła bo oryginalne 15" 195 przy większych podobno nawet kilkanaście koni ucieka

:facepalm: Koła nie maja nic do tego

na drodze też nie mają???

moc na kołach czy na silniku masz podana?:wink:

Link to comment
Share on other sites

Podłącze się pod temacik i pokaże swój wykresik:) Auto seria, wirus wgrany w poniedziałek. Efekt na drodze zadawalający :))

out.php?i=488771_biuroleszno-o2.pl.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nie da sie wyprostowac tego spadku przy 2350 rpm? czuc go w ogole podczas jazdy? jesli nie, to luz..

Link to comment
Share on other sites

na pewno czuc, szarpie pewnie jakby na holu jechal :kox:

pewnie geometria nie chodzi w min. stopniu jak nalezy

Link to comment
Share on other sites

Czyżby tuner zrobił mod na niesprawnym aucie? hmmm a może na logach nie widać tego?

Link to comment
Share on other sites

nie popadajmy w skrajnośći,taki dołek na drodze jest niewyczuwalny,Witek na pewno mówił czym to może być podyktowane :wink:

Link to comment
Share on other sites

Czyżby tuner zrobił mod na niesprawnym aucie? hmmm a może na logach nie widać tego?

Czemu niby na niesprawnym aucie ?

na pewno czuc, szarpie pewnie jakby na holu jechal :kox:

pewnie geometria nie chodzi w min. stopniu jak nalezy

Wsumie nie zwrocilem uwagi na ten dolek na wykresie jak bylem na hamowni, w trasie nie odczulem wsumie tego dołku, nie szarpie raczej nic, ale zaczelo troche trząść budą w pewnym zakresie obrotów, Witek mowił że to pewnie poduchy pod silnikiem, bo dwumasa mam ok, pojade sprawdzic stan poduch niebawem:) A z geometria mam raczej tez spoko bo nic go nie sciagalo na hamowaniu...

Skąd wasze wnioski ?

Link to comment
Share on other sites

Czyżby tuner zrobił mod na niesprawnym aucie? hmmm a może na logach nie widać tego?

Czemu niby na niesprawnym aucie ?

Pokarz loga kanału 11

Link to comment
Share on other sites

Czyżby tuner zrobił mod na niesprawnym aucie? hmmm a może na logach nie widać tego?

Czemu niby na niesprawnym aucie ?

Pokarz loga kanału 11

mów koledze wiecej.... jak pomylił geometrie auta z geometrią turbiny:wink:

Tak jakbys wymagał od Polityków mówienia prawdy

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak..

Jest opisane w diagnostyka TDI

Link to comment
Share on other sites

Wklejam zrobione dzisiaj logi 2 razy kanał 11, EGR i kąt wtrysku bodajże bo coś 0 pokazywalo caly czas..

Serdecznie prosze o diagnoze:) Dodam ze wibracje pojawiaja sie w okolicy 2000obr. na 4 i szczególnie na 5 biegu.

Log (0 - 011)

Log (1 - 003,003)

Log (2 - 011)

Log (3 - 004)

Link to comment
Share on other sites

Turbo bylo regenerowane lub wymienione w 2011 r przez poprzedniego właściciela.

To co po tych logach mozna stwierdzić? Wibracje są przez turbine?

Link to comment
Share on other sites

wibracje moga byc przez zbyt duze doladowanie w dolnej partii obrotow.Teraz przyczailem ,ze byles nie dawno na sofcie u Witka.Nic nie mowil o turbinie?

Link to comment
Share on other sites

Nic nie mówilo turbinie, mówil że wibracje od dwumasa, ale miałem robionego, to poduchy pewnie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...