Hołk Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 Dziś z bratem zrobiliśmy mały test. On swoim saabem 93 z przodu a ja za nim audi. Uciekł mi saabem jakieś 75m lub może więcej dopiero zacząłem dochodzić go przy 170km/h. W drugą stone zmiana ról on z tyłu , i znowu audi przegrywało cały czas siedział mi na tyle a nawet nie wciskał do podłogi. Czy to jest normalne, czy po prostu moje audi nie domaga. Jego Saab 93 jest z silnikiem 2,2 Tid z 2004r 125KM a audi to B6 2,5tdi Quattro 2002r 180KM. Trochę mnie zawstydził a to boli. Dodam że mam tipa i jechałem cały czas na S noga w podłodze.
Hugo Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 To chyba coś nie tak , skoro jest taka róźnica w mocy , a Ty go dojść nie mogłeś A4 ma do 100 - 8,4s , a Saab 11,0s.Różnica w wadze to 20kg na plus dla Saaba
slaweq Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 Skoro Saab ma 11 sek do 100 jak Hugo pisze, to nawet ja moim pazdziochem 150 KM powinienem go objechac a co dopiero 180 KM :>
GILI Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 Też mi się wydaje że powinieneś Saaba łyknąć.Są też 2.2140PS myślę że i to za mało na A4
Hołk Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Opublikowano 31 Maja 2008 Za nic go dojść nie mogłem . W silnik zainwestowałem prawie 5 koła, rozrząd, hydraulika, wtrysk sterujący a tu cię taka saabina objeżdża. Czy możliwe żeby automat tak mulił to auto. Jeżdżę nią ponad rok i wydawało mi się idzie super. Boli mnie to ponieważ jego saab pali mu od 5-8 a moje audi 8-12 a czasem więcej. To po co mi było 2,5 trzeba było kupić 1,9 podnieść do 160KM Logów nie będę wrzucał ,bo i tak miałem się wybrać do rogala a teraz to już na pewno, on powie co jest to pudło warte. Szkoda że automatu nie można wrzucić na hamownię!!![br]Dopisany: 31 Maj 2008, 20:53 _________________________________________________ To chyba coś nie tak , skoro jest taka róźnica w mocy , a Ty go dojść nie mogłeś A4 ma do 100 - 8,4s , a Saab 11,0s.Różnica w wadze to 20kg na plus dla Saaba 200kg na plus dla audi
Tomeks Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 To chyba coś nie tak , skoro jest taka róźnica w mocy , a Ty go dojść nie mogłeś A4 ma do 100 - 8,4s , a Saab 11,0s.Różnica w wadze to 20kg na plus dla Saaba z tipem i qatro 8,4s do 100? chyba z gorki ma 9,4s
slaweq Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 Faktycznie ma do 100 aż 9,4 http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=760&model=446&typ=13311
ykk Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 Faktycznie ma do 100 aż 9,4 http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=760&model=446&typ=13311 To podkrecony AFN go zrobi..
Tomeks Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 Też mi się wydaje że powinieneś Saaba łyknąć.Są też 2.2140PS myślę że i to za mało na A4 2.2 nie 140 tylko 136 dokladnie 2,2 w saabie to 4 cylindowka,a one zawsze maja jakis bonus (znajomy ostatnio hamowal A6 2,0TDI i wyszlo 157PS ), a 2,5TDI audi czesto nie trzymaja normy,ale i tak co najmniej powinny isc tak samo,jak kolega zainwestowal tyle kasy w silnik,to moze cos nie tak ze skrzynia np.sterownik?
slaweq Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 a 2,5TDI audi czesto nie trzymaja normy Rozumie, że masz tu na mysli, że nie trzyma normy- może miec mniej... Jest na Forum 2.5 co powinien miec 155 KM a seria wyszła 170...
Tomeks Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 a 2,5TDI audi czesto nie trzymaja normy Rozumie, że masz tu na mysli, że nie trzyma normy- może miec mniej... Jest na Forum 2.5 co powinien miec 155 KM a seria wyszła 170... na tyle 2,5 tylko jednemu sie trafilo? ma go od nowosci? pewnie nie :gwizdanie:,moze poprzedni wlasciciel robil moda? poza tym,sa hamownie i "hamownie"
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Bardzo dużo audi ma serię większą niż na papierze...
Hugo Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Bardzo dużo audi ma serię większą niż na papierze... Dokładnie tak jest.Audi to za***ista firma i dlatego gifty też za***iste są :th:
Hołk Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2008 No tak panowie ale moim zdaniem audi jest ok, nic się nie muli tylko 4,5tyś bieg w gore i tak po kolei trwa to moment tylko co z tego jak podniosę głowę i spojrzę przed siebie to saaba już nie ma. Bardzo chętnie przejechałbym się identyczną audicą wtedy to by było najlepsze porównanie. Saab ma na bank 125KM i jest w manualu, jednak jak nim jeżdżę to powiem że zwija się nieźle. Jak ktoś często śmiga z warszawy do gdańska lub odwrotnie to chętnie mogę się umówić na mały test saabem i audi wtedy porównamy. Mieszkam 100km od warszawy.
Flyer Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Mysle, ze pies pogrzebany jest w TIPie, ktory strasznie zamula auto. Jak ktoś często śmiga z warszawy do gdańska lub odwrotnie to chętnie mogę się umówić na mały test saabem i audi wtedy porównamy. Mieszkam 100km od warszawy. Raz na jakis jezdze przez Mlawe, ale jak do Plonska (60km) jest Ci blisko to zapraszam ps. Do W-wy masz troche wiecej niz 100
Tomeks Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Bardzo dużo audi ma serię większą niż na papierze... Dokładnie tak jest.Audi to za***ista firma i dlatego gifty też za***iste są :th: bonusy w silnikach TDI grupy VW to normalka,ale 1,9 i 2,0 ,a nie 2,5 napisal Rogal: Ja pisze o realnych wartościach po modyfikacji. Często ale to bardzo często te silniki nie trzymają serii. W tym tygodniu robiłem 163ke i na oryginale miała 306Nm !!.Co do pomp są konkretne modele.. info na PW. Pozdrawiam __________________ // MR Motors - W-WA ul. Mineralna 26 - 0-694-046-807 //
GILI Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Mysle, ze pies pogrzebany jest w TIPie, ktory strasznie zamula auto. zgadze się bo koleś ma A6 2.5tdi180km Quattro w tipie i nie ma ze mną szans
Hołk Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2008 Mysle, ze pies pogrzebany jest w TIPie, ktory strasznie zamula auto. Jak ktoś często śmiga z warszawy do gdańska lub odwrotnie to chętnie mogę się umówić na mały test saabem i audi wtedy porównamy. Mieszkam 100km od warszawy. Raz na jakis jezdze przez Mlawe, ale jak do Plonska (60km) jest Ci blisko to zapraszam ps. Do W-wy masz troche wiecej niz 100 Bardzo chętnie Napisz kiedy i gdzie dokładnie to podlece. Jestem wolny codziennie od 17. [br]Dopisany: 01 Czerwiec 2008, 17:26 _________________________________________________ Mysle, ze pies pogrzebany jest w TIPie, ktory strasznie zamula auto. zgadze się bo koleś ma A6 2.5tdi180km Quattro w tipie i nie ma ze mną szans Czyli jedyne dla mnie wyjście abym sie nie wstydził to nikt inny jak Rogal, a jesli się po tym rozleci to trudno.
b3rs Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Dorzucę swoje 3 grosze. Tak jak koledzy pisali pewnie problemem jest skrzynia. Miałem parę aut,w manualu i automacie i wiem jedno, automat jest nie na wyścigi, chyba że DSG (nie miałem, ale wierząc opiniom jest OK). Poprzednio miałem VOLVO S60 170 PS w automacie i było to wozidełko, cociaż jak "obczaiłem" skrzynię nie było tak źle. Swoja sztuką (AKE Q) nie mam problemów z większościa aut, chyba że start z jedynki. Jej długość a w zasadzie krótkość dobija mnie, zanim wygrzebię się z fotela i zagłówka żeby wbić 2 "mijają wieki", ale jak przebrnę 1 i 2 to już sama przyjemność. W twoim przypadku nie zaszkodziłoby sprawdzić auta, odczucia odczuciami, ale może troszkę niedomaga. Przy tej różnicy mocy to i tip powinien dać rade.
Flyer Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Hołk, zapraszam Codziennie jestem po 18 w Płońsku (do konca czerwca, pozniej W-wa), wiec ktoregos dnia mozemy zrobic malego "spota" . A w weekendy dowolna godzina byla nie po 16 Napisalem Ci tez PW.
Rekomendowane odpowiedzi