Stichy Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 To jeszcze podaj cene i cos z tego moze wydrukujemy
jaro4444 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Poczytałem trochę temat i mam dwa pytania: - czy stabilizator tylny 22 mm montowany jest gdzieś jeszcze poza RS4? - czy przedni stabilizator RS4 ma taką samą grubość jak ten z 2.0 TDI 1BE? - czy w B7 3.0 TDI z przodu jest ten sam stabilizator co w RS4?
Flyer Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Irek, przeciez odpowiedzialem Ci godzine temu na te same pytania - 99% nie - nie - tak
jaro4444 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Michał odnośnie stabilizatora z przodu to ETKA mi pokazuje 2 różne dla 3.0 TDI - 8E0 411 309 N dla zawieszeń 1BE i 1BV, oraz 8E0 411 309 P dla 1BA. Więc mam mętlik w głowie Tak samo jak było tu twierdzone, że przednie stabilizatory maja tą samą grubość zewnętrzną
mystic.pl Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 W 3.0 tdi i rs4 przedni jest identyczny czyli ten z literką N, przynajmniej ja taki miałem na 1BE. KENOiX może potwierdzić bo przerabiał ten temat ostatnio
jaro4444 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Z dzisiejszych ciekawostek - sam stabilizator "N" waży ok 5 kg, dla porównania zwykłe z 2.0 TDI (zawias 1BE) waży ok 4 kg. Mam zamówiony już przód. Teraz coś myszę o tyle pomyśleć Dla wzrokowców: http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Suspension/Sway_Bar/ES7096/ Coś z cen na dziś: - przedni stabilizator od 3.0 TDI (ten z "N") - 100 zł za używkę - Allegro, - przednie poduszki stabilizatora Lemforder 10 zł/szt - Inter Team, - przednie łączniki stabilizatora Lemforder 53 zł/szt, - tylny stabilizator + gumy + obejmy, wszystko RS4 - 327 zł po rabacie - ASO, - tylne łączniki stabilizatora Lemforder - 64 zł/szt - Inter Team. Więc można zrobić moda za dużo mniej jak tutaj podajecie... [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 00:20_________________________________________________No i założyłem komplet stabilizatorów z RS do mojego zawiasu 1BE. Oczywiście podpory stabilizatorów i łączniki też nowe (ori/Lemforder). Połączyłem to z wymianą amorów (tył Sachs Super Turing pod zawias sportowy, przód - oryginały Audi od 3.0 TDI, kategoria wagowa 5M, czerwone pod zawias 1BE), podkładek gumowych pod sprężyny tylne (góra i dół), podkładek gumowych pod przednie sprężyny (dolnych), górnych mocowań przedniego amora. O rzeczach oczywistych jak nowe odboje, osłony przeciwpyłow nawet nie wspominam. Przy okazji próby rozpięcia zwrotnicy poległy dwa górne wahacze. Zastąpiły je dwa nowe Lemy. Pierwsze wrażenia - komfort toczenia. Bez porównania lepszy jak na zużytej serii. Całość zawieszenia jest bardzo sprężysta i przyjemna, choć dość twarda. Teraz stabilizatory - zasuwałem dość ostro po zakrętach i teraz to auto trzyma się nawierzchni jak gokart. Warto było zainwestować tą kasę w te pręciki
mgtan Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 potwierdzam, inswetsycja w stabilizatory od RS4 powinna być w kanonie pierwszych kroków - zmian - w a4 na przód jest jedna wersja stabilizatora, na tył dwie: 20 i 22mm... odrazu brać 22mm i jest super.
domjenick Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 uff ...dotarłem do końca i....chyba też się skuszę,tylko w moim przypadku 1BA-chyba lepiej włożyć springi 1BE,czy zostawić i tylko stabilizator wymienić-ktoś ma takie zestawienie z 1BA?Jakie wrażenia ?
mgtan Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 jeśli chcesz zostawic springi 1BA to jedyny egekt będzie mniejsze przechylanie. 1BA stoją wysoko i są miękkie dość. Co dospringów to ja obecnie jestem w trakcie zmiany na 1BV... 1BE sobie odpuśc, za mała róznica może być. Problemem jest to że mam dobrze dobray "weight range" ale samochód źle stoi, tył prawie jak na 1BA a przód jest nisko bardzo. Duzo zabawy i sporo strzałów w slepo, bo nikt nie wie jaka jest róznica w praktyce między np. Weight Range 9 a 8
domjenick Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 jeśli chcesz zostawic springi 1BA to jedyny egekt będzie mniejsze przechylanie. 1BA stoją wysoko i są miękkie dość. Co dospringów to ja obecnie jestem w trakcie zmiany na 1BV... 1BE sobie odpuśc, za mała róznica może być. właśnie chodzi mi o właściwości jezdne-dziś postawiłem swoje auto obok kolesia-ma 1BE tyle,że AWXa i jego stoi lekko niżej-może da radę wyrwać od niego te springi ,do tego stabilizatory -pewnie poprawiłaby się przyczepność,szczególnie na tyle,bo czasem po deszczu ,przy mokrej nawierzchni-potrafi stracić przyczepność,a gumy nowe mam...
mgtan Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 jeśli chcesz zostawic springi 1BA to jedyny egekt będzie mniejsze przechylanie. 1BA stoją wysoko i są miękkie dość. Co dospringów to ja obecnie jestem w trakcie zmiany na 1BV... 1BE sobie odpuśc, za mała róznica może być. właśnie chodzi mi o właściwości jezdne-dziś postawiłem swoje auto obok kolesia-ma 1BE tyle,że AWXa i jego stoi lekko niżej-może da radę wyrwać od niego te springi ,do tego stabilizatory -pewnie poprawiłaby się przyczepność,szczególnie na tyle,bo czasem po deszczu ,przy mokrej nawierzchni-potrafi stracić przyczepność,a gumy nowe mam... to tak nie działa, przede wszystkim jesli u Kolesia stoi ładnie to nie znaczy że u ciebie też tak będzie, poczytaj o współczynnikach twardości i wagi. Możesz wziąść od kolesia springi i będzie stał tak samo albo krzywo. Wystarczy że ma inny silnik, inne wyposazenie czy też Quatro... czynników jest bardzo dużo i operacja którą chcesz zrobic wiąże się ze zbadaniem wielu czynników. Najpierw zacznij od sprawdzenia po VIN jakie masz springi u siebie, potem poszukaj w tabeli odpowiedników swojego zawaisu o tym samym współczynniku wagowym a potem eksperymentuj, zaznacze ci odrazu że możesz nie trafic odrazu! masz szanse 50% Poprawia trakcje, a i owszem. Na mokrym jest dużo lepiej. Będe miał do sprzedania springi 1BV o współczynniku 9. Przejechane 300km. mam tez 1BA springi o współczynniku 9 jesli ktoś szuka i stabilizatory przód tył od normalnej wersji.
Flyer Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 uff ...dotarłem do końca i....chyba też się skuszę,tylko w moim przypadku 1BA-chyba lepiej włożyć springi 1BE,czy zostawić i tylko stabilizator wymienić-ktoś ma takie zestawienie z 1BA?Jakie wrażenia ? bedzie roznica... byl tutaj post usera kepasa [nie ma go juz wsrod nas ] - ktory mial stabilizatory RS4 + 1BA. generalnie bardzo pozytywne odczucia.
mgtan Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 uff ...dotarłem do końca i....chyba też się skuszę,tylko w moim przypadku 1BA-chyba lepiej włożyć springi 1BE,czy zostawić i tylko stabilizator wymienić-ktoś ma takie zestawienie z 1BA?Jakie wrażenia ? bedzie roznica... byl tutaj post usera kepasa [nie ma go juz wsrod nas ] - ktory mial stabilizatory RS4 + 1BA. generalnie bardzo pozytywne odczucia. tyez tak miałem także daleko szukac nie muisz, róznica jest, ale komplet jest dopiero przy 1BV
domjenick Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Najpierw zacznij od sprawdzenia po VIN jakie masz springi u siebie, potem poszukaj w tabeli odpowiedników swojego zawaisu o tym samym współczynniku wagowym a potem eksperymentuj, zaznacze ci odrazu że możesz nie trafic odrazu! masz szanse 50% to to ja od dawna wiem,co zrobić,żeby dopasować http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=153414.0 bedzie roznica... byl tutaj post usera kepasa [nie ma go juz wsrod nas ] - ktory mial stabilizatory RS4 + 1BA. generalnie bardzo pozytywne odczucia. no właśnie czytałem to jeszcze raz,ale fajnie by było,gdyby Kepasa wrzucił 1BE i wtedy opisał różnicę-niestety...nierealne...
mgtan Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Najpierw zacznij od sprawdzenia po VIN jakie masz springi u siebie, potem poszukaj w tabeli odpowiedników swojego zawaisu o tym samym współczynniku wagowym a potem eksperymentuj, zaznacze ci odrazu że możesz nie trafic odrazu! masz szanse 50% to to ja od dawna wiem,co zrobić,żeby dopasować http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=153414.0 bedzie roznica... byl tutaj post usera kepasa [nie ma go juz wsrod nas ] - ktory mial stabilizatory RS4 + 1BA. generalnie bardzo pozytywne odczucia. no właśnie czytałem to jeszcze raz,ale fajnie by było,gdyby Kepasa wrzucił 1BE i wtedy opisał różnicę-niestety...nierealne... tak jak pisałem jeśli bedziesz szukał 1BV będe miał na sprzedaż swoje. Wpółczynnik 9. przejechane 300 km. no pewnei z dniem jutrzejszym 320 km
mgtan Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 @domjenick Ty masz sedana B7 na seryjnym 1BA? możesz mi zmierzyć wysokośc auta z przodu i z tyłu. ewentualnie, czy ktoś może mi ściągnąć te dwa wymiary? Pomiar od krawędzi błotnika (bez 2cm rantu) do ziemi.
mystic.pl Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 @domjenick Ty masz sedana B7 na seryjnym 1BA? możesz mi zmierzyć wysokośc auta z przodu i z tyłu. ewentualnie, czy ktoś może mi ściągnąć te dwa wymiary? Pomiar od krawędzi błotnika (bez 2cm rantu) do ziemi. pozaj jeszcze rozmiar felg i opon bo w zależności kto jakie ma koła pomiary będą niemiarodajne
mgtan Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 różnice będa nie wielkie. także pomiar + rozmiar opon/kół
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się