Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Jak Vag-iem wyłączyc info o zużyciu klocków ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jade zaraz podłaczac sie pod Vag i meczy mnie ciagle mrygajaca kontrolka zuzycia klockow,a nie mam instalacji dochodzacej do klockow,wiec czujnikow nie mam,plynu jest ok,nie chce mi sie juz kopac,wiec chce wyłączyc info o klockach,jak wejsc w VAG i jak to wyłączyc.kolega ma Vag,ale specjalizuje sie w innej marce z tego co wiem..prosze o pomoc

Opublikowano

wchodzisz w istrument cluster 17,potem kodowanie 07,bedzie piec cyfr,pierwsze dwie odpowiadaja za czujnik klockow,odczytaj wartosc np jesli jest 01,to zmien na 00,po prostu odejmij 1,pisze np,bo nie pamietam jaka jest wartosc :wink4:

Opublikowano

Rozumiem ze mozna wlaczyc ja z powrotem, w podobny sposob, jutro wyprobuje czy dziala

Opublikowano

mozna,pierwsze dwie cyfry odpowiadaja za dodatki,takie jak ,czujnik klockow,niezapietych pasow,czy czujnik poziomu plynu w spryskiwaczach :wink4:

Opublikowano

Rozumiem ze mozna wlaczyc ja z powrotem, w podobny sposob, jutro wyprobuje czy dziala

kaj82, masz juz jakies wieści?

Opublikowano

No i pojawił sie problem,jak juz pisałem od innego atka zaczynajac -nie gasnie u nie kontrolka zuzycia klockow czy tam poziomu plynu bo to ta sama kontrolka.wiec pojechałem do specjalisty jednego i z nim do chlopa pracujacego w Audi...podpieli sie dio mnie dwoma Vagami.no i co wyszło? czujniki klockow u mnie sa wykodowane oryginalnie gdyz nie mam instalacji idacej do kól,wiec za co moze odpowiadac ta lampka??moze za plyn w zbiorniczku ktorego mam full.a tego nie da sie wyłączyc,wiec nadal miga i piszczy.musze wyjac zegary i pokopac w instalacji na to wygląda,chyba ze ktos z was juz to przerabiał,to prosze o pomoc

Opublikowano

Ja kiedyś też męczyłem się z tą kontrolką - niestety też nie mogłem dojść co to jest, ale na szczęście dla mnie wszystko ustąpiło samo :no:. U mnie w trakcie jazdy kontrolka załączała się/poprzedzona chyba 3 "piknięciami". No i mrygała i mrygała :wallbash: Później gasła i czasem znowu się zapalała.

Ale jak mówię - samo przyszło / samo poszło.. :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Opublikowano

Vag nie pokazuje błędów, zrób zdjęcie jaka Ci sie dokładnie kontrolka zapala.

Opublikowano

Rozumiem ze mozna wlaczyc ja z powrotem, w podobny sposob, jutro wyprobuje czy dziala

kaj82, masz juz jakies wieści?

Ide właśnie sprawdzic :tongue4:

No i wrocilem i...

w audi jest cos takiego 0155da1ffbed8ecd.jpg

czyli sa dwa zera wiec pewno nie da sie zdeaktywowac tej kontrolki...

chwile pozniej poszedlem to VW transportera i tam zmienilem z 01... na 00... i kontrolka jest nieaktywna :tongue4: więc sukces :th:

Jeszcze jedno pytanie , czy zmiana tych cyfr dotyczy na pewno tylko kontrolki klockow, chodzi mi o to czy przypadkiem nie wylacza sie czegos innego :gwizdanie:

Będe obserwował czy nic się innego nie dzieje, ale myśle że można to podpiąć pod FAQ bo wczesniej szukałem na różnych forach i nie mogłem nic znaleźć.

domjenick wielkie dzieki, teraz bez tego PIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKK przy kazdym przekreceniu kluczyka az chce się jezdzic :notworthy:

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie , czy zmiana tych cyfr dotyczy na pewno tylko kontrolki klockow, chodzi mi o to czy przypadkiem nie wylacza sie czegos innego

Raczej nie masz sie czego bac, bo w koncu grzebiesz w Instruments. Szkoda kurcze, ze nie dziala to w B6.

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie , czy zmiana tych cyfr dotyczy na pewno tylko kontrolki klockow, chodzi mi o to czy przypadkiem nie wylacza sie czegos innego

dodanie 01 powoduje uruchomienie czujnika klockow,ale nie wszystkie modele taki czujnik maja,

dodanie 02 powoduje uruchomienie czujnika niezapietych pasow,ja to mam ,ale tylko kontrolka miga na czerwono,przy uruchomianiu silnika,a po chwili gasnie,mimo ze pasy sa niezapiete-wkodowalem to jakos na poczatku zabawy z vagiem i tak juz zostalo :wink4:

wszystkie kontrolki sa w zegarach,ale jesli nie ma opcji dodatkowych-sa bezuzyteczne,zapalenie sie kontrolki,chociaz nie ma czujnika-opstawialbym na jakies zwarcie,

lukasz2223 najprosciej sprawdzic,czy masz czujnik jest tak:zdejmij kolo i przyjrzyj sie klockom,czy maja jakies kabelki,a tak na marginesie-zrob tak,jak grzanek ci pisze-zdjecie jak ta kontrolka sie zapala ,czy piszczy przy okazji,jaki kolor kontrolki ,no i jaki symbol jest na kontrolce :mysli:[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2008, 20:17 _________________________________________________kaj82 nie ma za co-ciesze sie ze godziny,jakie spedzilem z kompem w aucie i na necie,nie poszly na marne,bo ktos skorzystal z mojej wiedzy :wink4:

Opublikowano

nie wiem jak tu usmiescic obrazek,ale jest to lampka okładzin z wykrzyknikiem na czerwono mrygajaca,no i 3 krotny sygnał...juz kilku fachowcow nad tym kmini...

Opublikowano

to jest napewno od klockow,dziala to na zasadzie przerwania obiegu napiecia,jak klocek jest nowy,to przewod''zatopiony'' w klocek jest nieuszkodzony,jesli klocek sie zuzyje i zetrze,to w pewnym momencie zostaje przerwany obieg i sygnal,co powoduje zapalenie sie lampki,ale jesli nie masz czujnikow,to trzeba by wszystko sprawdzic po kolei,od kontrolki poczawszy i isc w kierunku kola,gdzies te przewody sa na pewno,bo czujniki sa w ''bogatszych''wersjach,wiec instalacja jest,pewnie gdzies tam sie cos odlaczylo i teraz mryga i pika :mysli: na odleglosc niewiele zrobimy,to jest tylko sugestia,moze jakis spec znajdzie instalacje i gdzie sie rozlaczylo[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2008, 23:52 _________________________________________________popatrz moze jeszcze na tylnych kolach,moze tam cos jest nie tak,bo ta kontrolka jest tez od recznego

Opublikowano

nie wiem jak tu usmiescic obrazek,ale jest to lampka okładzin z wykrzyknikiem na czerwono mrygajaca,no i 3 krotny sygnał...juz kilku fachowcow nad tym kmini...

Mi sie ona swiecila jak bylo za malo plynu

Opublikowano

no ale w b5 byly tylko czujki na klockach,chyba za czegos jescze nie wiem... :wink4:

Opublikowano

Otóz u mnie nie ma instalacji idacej do kół -mowie o czujnikach zuzycia klocków,i nie ma jej napewno,a od recznego jest inna kontrolka która działa poprawnie.Rózne sa wersje audi,ja mam niby no nie wiem normalna chyba 4 poduchy climatronik -niby po pierwszym lifcie,wszystko by sie zgadzalo gdyby nie to ze mam zegary sprzed liftu i kierownice tez...sprawdzali mi w servisie zegary mam kodowane na 98 rok wiec sa oryginalne!! a kierownica nie wiem sam..roznie jest z tymi wersjami audi,reszta u mnie po za tym po lifcie.A lampka miga i miga.Jak pisałem juz wczesniej lampka ta napewno nie odpowiada za czujniki klockow bo informowanie o tym zostało oryginalnie wykodowane z autka.wiec albo plyn,albo juz sami nie wiemy...plynu duzo i hamuje dobrze:) :audi: bede kopał dalej...ciekawi mnie jedno czy ta migajaca lampka nie szaleje przez to ze abs sie swieci...

Opublikowano

...ciekawi mnie jedno czy ta migajaca lampka nie szaleje przez to ze abs sie swieci...

to jeszcze kontrolka od ABSu ci sie swieci?a co do tej kontrolki,to pomylilem sie wykrzyknik czerwony (reczny jest z literka P),oznacza problem ogolny z chamulcami,nie koniecznie klocki,a jesli jeszcze swieci sie kontrolka od ABSu,to tam bym szukal przyczyn a nie w klockach

klocki,to ostatnie ogniwo,ta czerwona kontrolka pewnie jest po srodku,pomiedzy zegarami...

Opublikowano

dokładnie,czerwona kontrolka jest pomiedzy zegarami,ale jak juz wczesniej pisałem-czasami zapala sie ona dopiero chwile po tym jak auto chodzi,gdzie abs od wlaczenia zaplonu nie gasnie,wiec nie wiem czy to jest za to odpowiedzialne,czy ktos z was wie jaki czujnik jest w zbiorniczku plynu hamulcowego?oporowy jakis?

Opublikowano

wydaje mi sie ,ze powinienes sprawdzic caly uklad chamulcowy,to nie zapala sie tak sobie,a jesli chamuje dobrze,to znaczy,ze z elektronika jest cos nie tak,ciezko przewidziec,co sie wydazy-moze nic i nigdy...ja bym sprawdzil,jesli sprawdziles to u mechanikow,to moze serwis audi cos wymysli,wkoncu zbudowali to cudo.... :wink4:[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2008, 21:54 _________________________________________________sprawdzalem w instrukcji,ta lampka jest od poziomu plynu chamulcowego,tam szukaj przyczyn :wink4:

Opublikowano

Jeżeli masz dojście do VAGa to na twoim miejscu sprawdził bym czy w ABSsie nie ma błędów.

Może masz uszkodzony któryś czujnik, może sam sterownik nie działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...