szymeniu Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Modyfikacje planuje w MTM żeby nie utracić gwarancji, a obecnie przebieg to 1800km
lapek85 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 szok, normalnie mnie zamurowało, ale fura:shock3::shock3::shock3: gratulacje:thumbup1::thumbup1:
turdzi Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Ciekawe na ile sie zrobi to BiT samym programem ale pincet peknie pewnie lekka reka.
PABLO Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Szymek a co z audio? Nie chciałeś Banga bo widzę że masz BOSE? Wiadomo że prawdziwa muzyka w tym aucie to V8 Bit hehe
szymeniu Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Bang kosztuje 40 dyszki, a mnie aż tak to nie kręci. Poza tym BOSE i tak ma pier..lnięcie a zresztą nie pamiętam kiedy ostatnio dawałem głośniej w ogóle radio. Tak samo było z Night Vision i HUD. Kosztuje to w ..uj kasy a mnie osobiście HUD drażni, no i wskazuje dużo mniej niż FIS. A co do Night Vision, to jeździłem z tym i nie zrobiło to na mnie wrażenia. Turdzi, gotowiec od ABT'a ma 540PS i 680NM
Prezes_CCCO Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Piękna furka, cacuszko w każdym detalu. Gratuluję w życiu wszystko jest możliwe jeśli ma się plan na siebie i samozaparcie w myśl: ,,Albo grubo, albo wcale!''
mystic.pl Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Szymon, nie słyszałem bose w nowych a6/a7, jedni są zadowoleni inni mniej. Tu masz w miarę optymalne ustawienia menu systemu tak by grało to na najlepszym możliwym poziomie: 1. SOUND FOCUS TO REAR 2. BALANCE/FADERS ( DONT TOUCH FACTORY SETTINGS, KEEP CENTERED) 3. SURROUND 2 - 3 POINTS ABOVE MIDRANGE 4. BASS & TREBLE ( UNTOUCHED and CENTRED) Try this and it would sound much much much better. lub 1. SOUND FOCUS TO REAR 2. BALANCE/FADERS ( Biased to rear, 3/4) 3. SURROUND 2 - 3 POINTS ABOVE MIDRANGE 4. BASS & TREBLE set to personal preference.
szymeniu Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Pierwsze testy nowej RS'y Poczekamy, poczekamy...
turdzi Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 To sa testy z przed prawie pol roku.Auto jest juz dawno gotowe poprawiaja tylko kosmetyke jak balans auta nastawy zawieszenia.Mnie by wystarczylo S6 ale wiem ze RS6 bedzie zabijal wygladem.........
szymeniu Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Mi bardziej chodziło o to że testują na Nurburgringu wszyscy się uparli na ten tor akurat, wyznacznikiem jest teraz czas przejazdu północnej pętli. Nawet na chwile przewija się tam GTR ciekawe czy spróbują go przebić
turdzi Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Uparli sie gdyz Ring symuluje praktycznie wszystko.Ciezko o lepszy tor do testow, jest dlugi wiec mozna sprawdzic wytrzynalosc poszczegolnych podzespolow , roznorodny , duzo zakretow przez szczyt gdzie auto jest odciazone itp itd no i wszyscy tam testuja wiec jest dobra baza do porownan.Czy zjele GTRa lub 911T , malo prowdopodobne.
szymeniu Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Niedługo im miejsca na tym torze zabraknie, już praktycznie wszystkie liczące się "sportowo" marki założyły swoje centra rozwojowe na Ringu. A Porsche wynik przejazdu traktuje obsesyjnie, polewali kiedyś z tego w TG że teraz w towarzystwie licytują się czyje auto miało lepszy czas na Nordschleife.
KmK Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 20 km to dobry test, rs6 c6 dostaje na tym torze srogie baty, co pokazuje, że audi zbudowało typowo autostradowego potwora. rs6 c7 również nie ma opcji, żeby nawet zbliżyć się do gtr, ale mogli by chociaż osiągnąć wynik zbliżony do m5 f10, czyli zejść poniżej 8min. co ciekawe przez 3/4 forum wyśmiewane rs4 b7 jest szybsze od rs6 od 11s, a b7 znacznie odbiega od dobrego rozłożenia masy od ideału.
szymeniu Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Wszystko fajnie pięknie tylko coś mu Check engine świeci. Ja poczekam aż nasze polskie chłopaki ogarną temat, a później tak jak już pisałem IC (albo custom, albo od S8), wydech i program. Ewentualnie turbo od S8
kuredu Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 20 km to dobry test, rs6 c6 dostaje na tym torze srogie baty, co pokazuje, że audi zbudowało typowo autostradowego potwora.rs6 c7 również nie ma opcji, żeby nawet zbliżyć się do gtr, ale mogli by chociaż osiągnąć wynik zbliżony do m5 f10, czyli zejść poniżej 8min. co ciekawe przez 3/4 forum wyśmiewane rs4 b7 jest szybsze od rs6 od 11s, a b7 znacznie odbiega od dobrego rozłożenia masy od ideału. a ile osób np w Polsce wykorzystuje auta typu RS6 M5 AMG do mega szybkiej jazdy w zakrętach, myślę że 0,1%. wszędzie się pisze że RS6 krowa, że słaby w zakrętach ale przecież 99,9% pojedynków na YT, pomiarów, wyścigów odbywa się na prostej, autostradach itp. W codziennej jeździe też potrzebna jest moc teoretycznie na prostej-przy wyprzedzaniu, spod świateł. RS6 mimo, że jest ciężką krową to i tak w zakrętach na polskich drogach poradzi sobie z 99% aut, które się trafią na trasie. ilu z Was wykorzystuję potencjał Waszych aut na torach czy w 100% na publicznych drogach? generalnie uważam, że na nasz kraj auto nie musi być mistrzem zakrętów bo i tak nie ma gdzie tego wykorzystać ale za to super przyśpieszenie i super hamulce już można trochę wykorzystać.
szymeniu Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Kuredu u nas nawet na autobahnie ciężko pocisnąć. Na AOW dopiero po 20 można pognać, bo inaczej to co chwila masz hamowanie z zębami w kierownicy. A jeśli chodzi o drogi z zakrętami to cóż, nie ma gdzie, poza tym od momentu jebnięcia w sarnę mam jakieś takie mimowolne odpuszczanie gazu. A na tor to gdzie? do Kielc czy Poznania, nawet się dobrze nie rozpędzisz bo krótki.
PABLO Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Kuredu u nas nawet na autobahnie ciężko pocisnąć. Na AOW dopiero po 20 można pognać, bo inaczej to co chwila masz hamowanie z zębami w kierownicy. A jeśli chodzi o drogi z zakrętami to cóż, nie ma gdzie, poza tym od momentu jebnięcia w sarnę mam jakieś takie mimowolne odpuszczanie gazu. A na tor to gdzie? do Kielc czy Poznania, nawet się dobrze nie rozpędzisz bo krótki. Możemy zorganizować wypad na Nurburgring w przyszłym roku
KmK Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 20 km to dobry test, rs6 c6 dostaje na tym torze srogie baty, co pokazuje, że audi zbudowało typowo autostradowego potwora.rs6 c7 również nie ma opcji, żeby nawet zbliżyć się do gtr, ale mogli by chociaż osiągnąć wynik zbliżony do m5 f10, czyli zejść poniżej 8min. co ciekawe przez 3/4 forum wyśmiewane rs4 b7 jest szybsze od rs6 od 11s, a b7 znacznie odbiega od dobrego rozłożenia masy od ideału. a ile osób np w Polsce wykorzystuje auta typu RS6 M5 AMG do mega szybkiej jazdy w zakrętach, myślę że 0,1%. wszędzie się pisze że RS6 krowa, że słaby w zakrętach ale przecież 99,9% pojedynków na YT, pomiarów, wyścigów odbywa się na prostej, autostradach itp. W codziennej jeździe też potrzebna jest moc teoretycznie na prostej-przy wyprzedzaniu, spod świateł. RS6 mimo, że jest ciężką krową to i tak w zakrętach na polskich drogach poradzi sobie z 99% aut, które się trafią na trasie. ilu z Was wykorzystuję potencjał Waszych aut na torach czy w 100% na publicznych drogach? generalnie uważam, że na nasz kraj auto nie musi być mistrzem zakrętów bo i tak nie ma gdzie tego wykorzystać ale za to super przyśpieszenie i super hamulce już można trochę wykorzystać. Wiele zależy co kogo cieszy, moc i hamulce to oczywiście podstawa, ale rozłożenie masy i sama masa gra pierwsze skrzypce. Kuredu, Twoje auto jest już absolutnie wystarczające, nawet i bez remapu jest znacznie ponad potrzeby. Nasz kraj to wszechobecna jazda szarpana, czyli drogi jednopasmowe i wyprzedzanie tirów i podobych, do czego oczywiście potrzebna jest moc i solidne heble, aby za którymś hamowaniem z 200-100 się złożyć. Jadąc natomiast głupią zakopianką (nie podczas długiego weekendu oczywiście) jest przynajmniej 50km przyjemnej dwupasmowej dynamicznej trasy, która jest nieco kręta. Myślę, że w każdym regionie znajdzie się coś podobnego. Wracając do meritum, mowa była o ringu i ewentualnej szybkości rs6, stąd więc dywagacje i porównania do gtr i gt3/2. Inna liga. Poznań nie jest taki zły, jest krótki, ale gwarantuje Ci, że skończysz komplet opon i klocki przy jednym wypadzie. Każdy ma swój gust i swoje upodobania, jeden lubi ogórki, a drugi córki ogrodnika
szymeniu Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 No właśnie odnośnie nowej RS6 ma być lżejsza i mieć dużo korzystniejszy balans, dodatkowo aktywny dyfer na torze naprawdę pokazuje co potrafi. Dlatego nie skreślałbym całkiem nowego RS'a, nie twierdzę też że pobije czasy "sportowców" ale że chociaż się do nich zbliży Co do szybkiej jazdy na trasie to przeca na zakopiance czy każdej innej trasie co chwila przejście, skrzyżowanie nie to za bardzo niebezpieczne. Przy przyspieszeniu jakim dysponuje to auto, ryzykownie jest czasem na autobahnie więc trzeba być ostrożnym
Rekomendowane odpowiedzi