Buba Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Faktycznie brzydkie fc**j. W życiu bym ich nie założył do audi. Zobaczcie jaki obciach pojawić się na ulicy http://farm6.static.flickr.com/5156/5821109021_a7e67541cd_b.jpg No masakra... jak mokasyny do dresowych spodni, nie? http://i988.photobucket.com/albums/af8/rotiform/Project%20B8/DSC_0456.jpg wydaje mi się że nie ma co kontynuować tego tematu. wszyscy zgodni że dramat i tyle. no popatrz na to. żenada:facepalm:
PABLO Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Szymek to Adam jechał tym RS6 od sportmile w 29:32s? Niezły pojedynek z Aventadorem Wcześniej pokazane Lambo z 2005KM Hejterzy z YT zaraz by mówili że wygrał bo miał złożone lusterka
seves Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja bym nie chcial trafic na X6 z 29:00 w starcie spod swiatel co do Rsa to widac ze nie maja racji Ci ktorzy twierdza ze "lambo" ma niski opor powietrza i przy wyzszych predkosciach bedzie lepsze np od audi Szymka
Brysio Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 ale wartosc oporu Cw sama w sobie nic nie znaczy najwazniejsze znaczenie na jaka powierzchnie dziala ten opor lambo ma wartosc Cw 0,37 ale dziala tylko na powierzchni 1,9 m2 wiec Cw*F (powierznia) daje 0,703 s6 ma wartosc CW 0,34 ale dziala na powierzchnie 2,26 m2 Cw*F daje 0,768 a to juz robi roznice .... auto np Atom ma bodajze Cw 0,5 ale dziala na powierzchni 1 m2 i jest lepsze od Lambo i S6 bo ma 0,500
seves Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Wiem Brysiu ze Cx to wspolczynnik oporu powietrza ale ja napisalem dokladnie to samo - ze opor (nie wspolczynnik) audi ma wiekszy niz lambo ale na mysli mialem posilkujac sie wyzej zamieszczonym filmem ze RS6 ktore opor ma pewnie duzo wiekszy niz aventador jednak w drugiej czesci mili odjezdza aventadorowi a tym samym wracajac do slynnego filmu S6 vs gallardo wcale nie jest powiedziane ze np 250-300 lambo zrobi szybciej
Czary Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Szymek to Adam jechał tym RS6 od sportmile w 29:32s? Niezły pojedynek z Aventadorem Wcześniej pokazane Lambo z 2005KM Hejterzy z YT zaraz by mówili że wygrał bo miał złożone lusterka Podpis był Yan. S Więc nie wydaje mi się że to Adam.
Brysio Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 przy pewnej ilosci PS wspolczynnik oporu Cw mozesz sobie wsadzic w pewna czesc ciala (jak to mowi moj kolega z pracy co mi tam jakies wspolczynniki biednych oszczedzaczy przy mocy naszych aut ) jak dasz szafie 2500ps to kwadratowa szafa bedzie szbciej jechala jak lambo ot dlaczego w sportowych autach malo zwraca sie uwagi na wspolczynnnik Cw i sa te wspolczynniki zazwyczaj wyzsze od aut standardowych jak a4 czy bmw 3 itp te auta maja byc oszczedne i nawet z najmniejszym silnikiem dawac sobie rady a w sportowych masz te 400ps + wiec i spalanie i dawanie sobie rady z karoseria przechodzi na ostatnia czesc listy ale duzo przyklada sie sie wagi do powierzchni dzialania tegoz wspoczynnika aby np przy 250kmh nie szumialo w aucie itp
szymeniu Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Dostał baty i już bardziej boli nie to że wyłapał w czapkie tylko od kogo, chodzi o to że to limuzyna z fotelikami z tyłu
seves Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 przy pewnej ilosci PS wspolczynnik oporu Cw mozesz sobie wsadzic w pewna czesc ciala (jak to mowi moj kolega z pracy co mi tam jakies wspolczynniki biednych oszczedzaczy przy mocy naszych aut ) jak dasz szafie 2500ps to kwadratowa szafa bedzie szbciej jechala jak lambo ot dlaczego w sportowych autach malo zwraca sie uwagi na wspolczynnnik Cw i sa te wspolczynniki zazwyczaj wyzsze od aut standardowych jak a4 czy bmw 3 itp te auta maja byc oszczedne i nawet z najmniejszym silnikiem dawac sobie rady a w sportowych masz te 400ps + wiec i spalanie i dawanie sobie rady z karoseria przechodzi na ostatnia czesc listy ale duzo przyklada sie sie wagi do powierzchni dzialania tegoz wspoczynnika aby np przy 250kmh nie szumialo w aucie itp Brysiu przeciez ja dokladnie o tym samym pisze nie wiem czy czytales o czym napisalem ale nie moge sie zgodzic z tym ze w autach sportowych nie patrzy sie na cx - wg mnie patrzy sie i to bardzo ale ostatecznie spojlery i spojlerki dyfuzory i inne wynalazki majace zapewnic lepsze prowadzenie i trzymanie w zakretach powoduja ze tenze wspolczynnik jak i opor rosnie ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ---------- Dostał baty i już bardziej boli nie to że wyłapał w czapkie tylko od kogo, chodzi o to że to limuzyna z fotelikami z tyłu Zgadza sie i nic tego nie zmieni, a cos czuje ze zaskoczysz jeszcze wielu niedowiarkow na nie jednej cwiartce Szymek co to masz za kola i dystanse na sprzedaz? Chyba ze zona juz zaakceptowala kolejny komplet i kola nieaktualne
szymeniu Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 przy pewnej ilosci PS wspolczynnik oporu Cw mozesz sobie wsadzic w pewna czesc ciala (jak to mowi moj kolega z pracy co mi tam jakies wspolczynniki biednych oszczedzaczy przy mocy naszych aut ) jak dasz szafie 2500ps to kwadratowa szafa bedzie szbciej jechala jak lambo ot dlaczego w sportowych autach malo zwraca sie uwagi na wspolczynnnik Cw i sa te wspolczynniki zazwyczaj wyzsze od aut standardowych jak a4 czy bmw 3 itp te auta maja byc oszczedne i nawet z najmniejszym silnikiem dawac sobie rady a w sportowych masz te 400ps + wiec i spalanie i dawanie sobie rady z karoseria przechodzi na ostatnia czesc listy ale duzo przyklada sie sie wagi do powierzchni dzialania tegoz wspoczynnika aby np przy 250kmh nie szumialo w aucie itp Brysiu przeciez ja dokladnie o tym samym pisze nie wiem czy czytales o czym napisalem ale nie moge sie zgodzic z tym ze w autach sportowych nie patrzy sie na cx - wg mnie patrzy sie i to bardzo ale ostatecznie spojlery i spojlerki dyfuzory i inne wynalazki majace zapewnic lepsze prowadzenie i trzymanie w zakretach powoduja ze tenze wspolczynnik jak i opor rosnie ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ---------- Dostał baty i już bardziej boli nie to że wyłapał w czapkie tylko od kogo, chodzi o to że to limuzyna z fotelikami z tyłu Zgadza sie i nic tego nie zmieni, a cos czuje ze zaskoczysz jeszcze wielu niedowiarkow na nie jednej cwiartce Szymek co to masz za kola i dystanse na sprzedaz? Chyba ze zona juz zaakceptowala kolejny komplet i kola nieaktualne Koła S6 oryginały takie ło : Dystanse H&R z dojczlanda nówki siedziały na aucie całe 7 dni, opony Michelin pilot Alpin PA4 bieżnik 7mm wczoraj mierzony bo wrzuciłem już lato
krzysiek23 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ohm. Świetnie te felgi pasują do bryły RS'a.Te co podrzucił Vario bardziej IMO będą pasować do typowego hamerykńskiego SUVa ew. do jakiegoś muscle car. Na pewno nie do Esy. Jak widać rozkręca się temat grzebania w RS6: Video: Audi RS6 Avant 4.0 V8 TFSI von SKN Tuning ciekawe czy te 700ps ma bo zadnych miarodajnych wynikow z pomiarow nie ma......
szymeniu Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Ohm. Świetnie te felgi pasują do bryły RS'a.Te co podrzucił Vario bardziej IMO będą pasować do typowego hamerykńskiego SUVa ew. do jakiegoś muscle car. Na pewno nie do Esy. Jak widać rozkręca się temat grzebania w RS6: Video: Audi RS6 Avant 4.0 V8 TFSI von SKN Tuning ciekawe czy te 700ps ma bo zadnych miarodajnych wynikow z pomiarow nie ma...... heheheh dobre, tam jest stage 3 i moje parametry, to ja chyba jednak mam stage 5
Pretor Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja jestem ciekaw konfrontacji S6 C7 Szymka z RS C6 Sirreda z naszego klubu, który z tego co pamiętam ma ok 680 KM i bardzo płasko 860 Nm.
kuredu Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ohm. Świetnie te felgi pasują do bryły RS'a.Te co podrzucił Vario bardziej IMO będą pasować do typowego hamerykńskiego SUVa ew. do jakiegoś muscle car. Na pewno nie do Esy. Jak widać rozkręca się temat grzebania w RS6: Video: Audi RS6 Avant 4.0 V8 TFSI von SKN Tuning ciekawe czy te 700ps ma bo zadnych miarodajnych wynikow z pomiarow nie ma...... Jak patrze na czas 100-200 to RS bez programu ma 8 sek a tu niby 700KM i tez 8sek.
seves Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja jestem ciekaw konfrontacji S6 C7 Szymka z RS C6 Sirreda z naszego klubu, który z tego co pamiętam ma ok 680 KM i bardzo płasko 860 Nm. ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- Szymek co do kol i dystansow to w S6C7 jest chyba inny rozstaw srub niz w zwyklych starych audi co PS sorry za brak pl liter ale jestem za granica i nie mam dostepu do kompa z pl znakami
szymeniu Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja jestem ciekaw konfrontacji S6 C7 Szymka z RS C6 Sirreda z naszego klubu, który z tego co pamiętam ma ok 680 KM i bardzo płasko 860 Nm. ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- Szymek co do kol i dystansow to w S6C7 jest chyba inny rozstaw srub niz w zwyklych starych audi co PS sorry za brak pl liter ale jestem za granica i nie mam dostepu do kompa z pl znakami Pudło... 5x112
szymeniu Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 ale inny otwor cenutrujacy wystarczy wkładka
Rekomendowane odpowiedzi