szymeniu Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Dziadek..no dobra, ale z jakiego roku by to auto było to jak na egzotyka z parę stów to taka jakość wykończenia środka to po prostu ryje beret Tylko Ferrari albo Lambo. Obecnie gadam z kolesiem o F12, zobaczymy co z tego wyjdzie ale ładna jest i dopasiona
alpin Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Oby nie ta Ferrari 458 Speciale als Sportwagen/Coupé in Berlin Zwróćcie uwagę na datę rejestracji i przebieg
michosz Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Ferrari lub Lambo to grubo. Rozumiem, ze lambo aventador ? Trudny wybór . Wybrałbym chyba lambo ze względu na drzwi otwierające się do góry. Większy lans
KmK Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Dziadek..no dobra, ale z jakiego roku by to auto było to jak na egzotyka z parę stów to taka jakość wykończenia środka to po prostu ryje beret Tylko Ferrari albo Lambo. Obecnie gadam z kolesiem o F12, zobaczymy co z tego wyjdzie ale ładna jest i dopasiona Lambo odpada, pozostaje niesmak, jadąc nim będziesz miał nerwowe tiki w lusterko czy jakieś audi się nie zbliża:decayed:
kaju Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Dziadek..no dobra, ale z jakiego roku by to auto było to jak na egzotyka z parę stów to taka jakość wykończenia środka to po prostu ryje beret Tylko Ferrari albo Lambo. Obecnie gadam z kolesiem o F12, zobaczymy co z tego wyjdzie ale ładna jest i dopasiona Lambo odpada, pozostaje niesmak, jadąc nim będziesz miał nerwowe tiki w lusterko czy jakieś audi się nie zbliża:decayed:
kiciafirerek Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Dziadek..no dobra, ale z jakiego roku by to auto było to jak na egzotyka z parę stów to taka jakość wykończenia środka to po prostu ryje beret Tylko Ferrari albo Lambo. Obecnie gadam z kolesiem o F12, zobaczymy co z tego wyjdzie ale ładna jest i dopasiona Lambo odpada, pozostaje niesmak, jadąc nim będziesz miał nerwowe tiki w lusterko czy jakieś audi się nie zbliża:decayed: jak pomodzi lambo tak grubo jak S6 to nie będzie musiał używać wstecznego lusterka bo tam tylko będą znikające punkty
szymeniu Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Powiedzmy że jesteśmy w bardzo zaawansowanej fazie dopinania tematu na coś takiego. Pacjent R8 V10 dopasiony na ceramice i full Carbonie, projekt rozwojowy grubo 1000+ ale stopniowo.
kaju Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Powiedzmy że jesteśmy w bardzo zaawansowanej fazie dopinania tematu na coś takiego. Pacjent R8 V10 dopasiony na ceramice i full Carbonie, projekt rozwojowy grubo 1000+ ale stopniowo. ten temat co jest do przekopania?
szymeniu Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Powiedzmy że jesteśmy w bardzo zaawansowanej fazie dopinania tematu na coś takiego. Pacjent R8 V10 dopasiony na ceramice i full Carbonie, projekt rozwojowy grubo 1000+ ale stopniowo. ten temat co jest do przekopania? Tak, tylko szczegóły będą w poniedziałek, czekam na szczegóły i skany papierów auta itp. Naszą sprawę też załatwimy jutro, albo w pon
kaju Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Tak, tylko szczegóły będą w poniedziałek, czekam na szczegóły i skany papierów auta itp. Naszą sprawę też załatwimy jutro, albo w pon bez ciśnienia, ja jutro jadę swoje obejrzeć, a Twoje się ogarnie w przeciągu kilku-kilkunastu godzin jak będziesz miał co potrzeba
peter22 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 szymeniu a jaki kolor???bo w tym srebrnym to słabo wygląda .
szymeniu Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Opublikowano 18 Maja 2014 Na razie nic nie mówię, póki nie będzie wszystko pewne Kompletnie nie ma sensu startować z LC powyżej 3500-4000 obr/min zawsze traci trakcję
Buba Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 jak masz skonfigurowane LC że musisz celować w obroty?
szymeniu Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Opublikowano 18 Maja 2014 jak masz skonfigurowane LC że musisz celować w obroty? Z załączonym ESP start z 2500, ale przy minimalnym uślizgu ingerencja ESP i lipa z wyniku Z wyłączonym ESP procedura startuje z 5000 ale to nie ma sensu bo jest totalny ślizg, natomiast trzymając hamulec trzeba wcisnąć gaz i idealnie puścić hamulec kiedy obroty wzrastają i mijają 3000, jest takie jebnięcie i bez uślizgu że jestem pewny że schodzi poniżej 3 sek, bo nie traci trakcji i idzie bezbłędnie
Buba Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 no to przy następnej wizycie Adaś niech przestawi na mniejsze obroty bo teraz to LC mija się z celem
szymeniu Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 no to przy następnej wizycie Adaś niech przestawi na mniejsze obroty bo teraz to LC mija się z celem No dokładnie, na spokojnie i tak będę wymieniał teraz filtry i olej wskrzyni, to zrobię pewnie sprzęgło i soft w skrzyni
Wandej Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 nie mow ze R8 No R8 V10 Bi-Turbo Niestety 2 wiatraki zabija dźwięk wolnossaka v10:kwasny:
Rekomendowane odpowiedzi