gregory Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ej no Szymek weź żonkę urodzi na zlocie będzie podwójna frajda:polew: ta a Moskal odbierze poród A Poziek z Łatkiem będzie biegać z gorącą wodą i ręcznikami. Przy takim budżecie ja bym brał, Evo 8...9 i modził je konkretnie. Albo jak budżet większy to GT-Ra. GT-R to majsterstuck, a pomodzony to Pan świata na dzień dzisiejszy.
Wandej Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Jak już mowa o grubych modach:whistling:
gregory Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Chyba, że chcesz poderwać jakąś d*pę, to wtedy bardziej poleci na takie coś
szymeniu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie wiem sam po tym co zobaczyłem jakie moce robią z RS 6 to jakos dziwnie mi miłość do tego modelu wróciła. Ale mam już jakiś obraz tego co oczekuje od auta. Jak zobaczyłem te fury na Unlim w moskwie. Od dzisiaj wiem w co będę pakowal kasę.
Wandej Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie wiem sam po tym co zobaczyłem jakie moce robią z RS 6 to jakos dziwnie mi miłość do tego modelu wróciła. Ale mam już jakiś obraz tego co oczekuje od auta. Jak zobaczyłem te fury na Unlim w moskwie. Od dzisiaj wiem w co będę pakowal kasę. Ostatnio fajny filmik na yt oglądałęm z wyjazdu Polaków (jakiś Stec team) na Unlim właśnie. Mieli na lawecie GTR`a który miał 600KM na kołach:kox:
Piotrek98igo Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 szymeniu zrob 1 rs6 na ponad 1000ps
Mitshi Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Jak już mowa o grubych modach:whistling: Ma pierdolnięcie.
gregory Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie wiem sam po tym co zobaczyłem jakie moce robią z RS 6 to jakos dziwnie mi miłość do tego modelu wróciła. Ale mam już jakiś obraz tego co oczekuje od auta. Jak zobaczyłem te fury na Unlim w moskwie. Od dzisiaj wiem w co będę pakowal kasę. RS6 na tor? To się najlepiej nadaje na autostradę.
szymeniu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ja tak pomyślałem o tym żeby takie RS 6 wyproc z gratow niepotrzebnych
turdzi Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zylion km na poczatek najlepiej a moze by tak zainwestowac w siebie najpierw jak masz tskie warunki bo potem przyjezdza taki samochod na tor a kierowca nie jest w stanie wykorzystac nawet 20% moliwosci samochodu. Wnioskujac po tym co napisales ze nie jestes do konca zadowolony z zakupu tego S6 wnioskuje ze tak na prawde to samne wiesz czego chcesz wiec najpiew znalazl bym na to pomysl a dopiero potem kupowal.
Brysio Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 mowice co chcecie ale dla mnie taki evo nie wyglada moze to po modach i jedzie ale zadnej estetyki to nie ma w moich oczach a ten spoiler tylny wyjeb*je system no nie wiem jak bym chcial nie moge sie przelamac rs6 po modach pieknie pomyka ale taki gtr tez nielicho
turdzi Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie chodzi jak wyglada tylko jak jezdzi.GTR to auto na dlugie i dxybkie toty z niezaciasnymi zakretami.Gdxie masz takie yory w pl.Poznan i tyle.Osobiscie bylem na pojezdxawce w kielcach jak kierowca gtra wyjechal z nirj raczej zalamany podczas gdy kirowcy evo i subaru mieli ubaw po pachy. Polecam ogladnoc i wyciagnac wnioski.Do tego Evo mozesz sobie pojechac na kaxda pojezdzawke ( najlepij w zimie ) czy jezdzic kolo trzepaka a takim smokiem to tylko imponowac blachara w nocy na cwirdce pof tesco albo jedxic na zagrsmiczne tory za ciezkie pieniadzie a i tak watpie czy bedxiesz mial tym autem wiecej frajdy niz na kirlcsch za ulamrk tej sumy.
szymeniu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 Dlatego zadałem temat żeby każdy mógł podsunąc jakiś pomysł i wybrać z tego to co będzie najlepsze. W przypadku GTRa czy to będzie tor czy draga race będę miał potencjał. Jedyna alternatywa to właśnie EVO
turdzi Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Alternatyw masz duzo z twoim sianem ja wybral bym 911 GT3
szymeniu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie patrzyłem na ceny Prosiakow ale to chyba drogo będzie.
mgtan Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 To ja dodam "dwa słowa" amatora. Co do ekstremalnych setupów w EVO i GTR - to wóczas nie są auta na codzień. TEN GTR (pakiet HKS GT600 jeśli dobrze pamiętam z mocą około 650KM) co był na Unlimie to GTR robiony w Wawie przez ECU-Performance - obecnie jeden z najlepszych warsztatów dla GTR w PL. Zaliczyli już parę projektów na 800KM+ a był i na ponad 1000KM. Moce sa ogromne ale pamiętać trzeba że użytkowanie takiego auta na codzień nie będzie zawsze relaksem, sprzegła będa szrpać kierowcą jak lalczeką vodoo w horrorach , serwis tego auta jest bardzo drogi w porównainu nawet do Prosiaków. Wystarczy zoabczyć na koszta tarcz + klocki, czy wydechu itp... w zasadzie kwoty są zawsze o jedno "zero" większe na fakturze niż przy autach typu EVO, RS4, S4 itp. A przy mocach 800+ wysypać ma się już co. Alpha robi kilka ciekawych pakietów, HKS tez tobi kilka ciekawych pakietów, ale jak się idzie grubo to niestety koszta będą szły logarytmicznie do góry. Proponuje tutaj zamienić dwa słowa z Dominikiem z ECU-Performance - robi obecnie głównei GTRy i Prosiaki. W Prosiakach moce powyżej 800KM też nie są im obce. Co do priasiaków z potencjałem to jak Turdzi pisał GT3 albo Turbo. Co do ekstremalnych setupów EVO w PL - Projektów na moce 550KM+ policzyć można na palcach jednej ręki. Użyteczność takiego motoru w jeździe codziennej jest ... niska...pojemność 2.0 czy nawet 2,2 - 2,3 ze strokerem to dalej mała pojemność jak na moce typu 550 czy 600KM. Przykładowo przy aucie E IX i około 600KM relacja kierowcy wyglądała tak... "idzie niesamowicie, ale idzie tylko między 5,5 a 7 tys... ponizej 5,5 nic się nie dzieje. Wiele jest doinwestowanych EVO w PL, ale one zazwyczaj kończą z mocami około 450-520KM i nie dlatego że się nie da więcej, a dlatego że uzyteczność takiego "drgaowego" auta na codzień jest słaba. Często lepsza jest niższa moc a potężny niuton. Miałem okazję przejechać się E IX z mocą zaledwie 430KM a momentem 620-630Nm - przeciąg. A tak przy wysokich setupach zanim turbawka napąpuje to nawet i wolnossące M3 odjedzie. Jesli szukasz Evo o dużej mocy jest takowe na rynku do kupienie. EVO X 600KM 700Nm jeśli dobrze pamietam cena coś około 135tys.
Mitshi Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Szukasz czegoś z napędem na AWD, czy coś do zabawy z RWD? Może corvette Z06?
PABLO Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 To ja dodam "dwa słowa" amatora.Co do ekstremalnych setupów w EVO i GTR - to wóczas nie są auta na codzień. TEN GTR (pakiet HKS GT600 jeśli dobrze pamiętam z mocą około 650KM) co był na Unlimie to GTR robiony w Wawie przez ECU-Performance - obecnie jeden z najlepszych warsztatów dla GTR w PL. Zaliczyli już parę projektów na 800KM+ a był i na ponad 1000KM. Moce sa ogromne ale pamiętać trzeba że użytkowanie takiego auta na codzień nie będzie zawsze relaksem, sprzegła będa szrpać kierowcą jak lalczeką vodoo w horrorach , serwis tego auta jest bardzo drogi w porównainu nawet do Prosiaków. Wystarczy zoabczyć na koszta tarcz + klocki, czy wydechu itp... w zasadzie kwoty są zawsze o jedno "zero" większe na fakturze niż przy autach typu EVO, RS4, S4 itp. A przy mocach 800+ wysypać ma się już co. Alpha robi kilka ciekawych pakietów, HKS tez tobi kilka ciekawych pakietów, ale jak się idzie grubo to niestety koszta będą szły logarytmicznie do góry. Proponuje tutaj zamienić dwa słowa z Dominikiem z ECU-Performance - robi obecnie głównei GTRy i Prosiaki. W Prosiakach moce powyżej 800KM też nie są im obce. Co do priasiaków z potencjałem to jak Turdzi pisał GT3 albo Turbo. Co do ekstremalnych setupów EVO w PL - Projektów na moce 550KM+ policzyć można na palcach jednej ręki. Użyteczność takiego motoru w jeździe codziennej jest ... niska...pojemność 2.0 czy nawet 2,2 - 2,3 ze strokerem to dalej mała pojemność jak na moce typu 550 czy 600KM. Przykładowo przy aucie E IX i około 600KM relacja kierowcy wyglądała tak... "idzie niesamowicie, ale idzie tylko między 5,5 a 7 tys... ponizej 5,5 nic się nie dzieje. Wiele jest doinwestowanych EVO w PL, ale one zazwyczaj kończą z mocami około 450-520KM i nie dlatego że się nie da więcej, a dlatego że uzyteczność takiego "drgaowego" auta na codzień jest słaba. Często lepsza jest niższa moc a potężny niuton. Miałem okazję przejechać się E IX z mocą zaledwie 430KM a momentem 620-630Nm - przeciąg. A tak przy wysokich setupach zanim turbawka napąpuje to nawet i wolnossące M3 odjedzie. Jesli szukasz Evo o dużej mocy jest takowe na rynku do kupienie. EVO X 600KM 700Nm jeśli dobrze pamietam cena coś około 135tys. Oby więcej takich postów
szymeniu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 Mgtan dzieki za tak obszerna wypowiedź. Spróbuje gdzieś dopasc jakiegoś EVO i poprosić o przejażdżkę. No i GTRa tak jak Turdzi pisał w SJS na kilka kółek. Oczywiście idąc za rada jak kupię auto to żeby nauczyć się jeździć odpowiednio do mocy maszyny wykupie jazdy szkoleniowe z instrukttorem na swojej maszynie. Co do aut z RWD to wybór jest spory w nie wygórowanych kwotach. Jednak tego się obawiam ciągłej walki z autem i trakcja jestem realistą i auta 500+ takie jak Camaro ZL 1 czy Vette Z06 albo ZR1to jest istne rodeo
dziadek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Co wy tu mu głowę zawracajcie rs6 jak on chce auto na tor... Rs6 to typowe ciężkie auto na autostradę lub do ścigania sie w wyścigach nocnych na prostej... Na torze to dostanie baty od dużo słabszych aut
Rekomendowane odpowiedzi