egon47 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Adrenaline Motorsport - Audi S6 według SKN
Nowak_zg Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Adrenaline Motorsport - Audi S6 według SKN "Czterolitrowy (3993 ccm), podwójnie turbodoładowany motor o ośmiu cylindrach w układzie litery „V”, zaopatrzony w przemapowane ECU może generować 543 KM/687 Nm, po dodaniu sportowego wydechu 551 KM/696 Nm lub nawet – na trzecim poziomie – 560 KM oraz 701 Nm momentu obrotowego. W ostatnim stadium setka pojawia się na prędkościomierzu po upływie 4,5 sekundy, a uwolniona od elektronicznej obroży prędkość maksymalna wynosi 311 km/h." hehe niezle w ostatnim stadium auto jest wolenijsze do setki niz seria ;D
lapek85 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Moto-ON - Odcinek 1 - S09E01 - tvn player praktycznie to co twoja wiec mozna obejrzec opisana przez Kornackiego opcja asystent toru jazdy zmiany pasa ruchu, czy to da się wyłączyć z poziomu ustawień auta?? Bo jak za każdym razem walczyć z kierownicą gdzie ma auto jechać jak nie włącze kierunkowskazu przy najechaniu na linię, albo zmianie pasa ruchu jest dla mnie totalną porażką ???
Nowak_zg Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Moto-ON - Odcinek 1 - S09E01 - tvn player praktycznie to co twoja wiec mozna obejrzec opisana przez Kornackiego opcja asystent toru jazdy zmiany pasa ruchu, czy to da się wyłączyć z poziomu ustawień auta?? Bo jak za każdym razem walczyć z kierownicą gdzie ma auto jechać jak nie włącze kierunkowskazu przy najechaniu na linię, albo zmianie pasa ruchu jest dla mnie totalną porażką ??? da sie wylaczyc
PABLO Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Adrenaline Motorsport - Audi S6 według SKN "Czterolitrowy (3993 ccm), podwójnie turbodoładowany motor o ośmiu cylindrach w układzie litery „V”, zaopatrzony w przemapowane ECU może generować 543 KM/687 Nm, po dodaniu sportowego wydechu 551 KM/696 Nm lub nawet – na trzecim poziomie – 560 KM oraz 701 Nm momentu obrotowego. W ostatnim stadium setka pojawia się na prędkościomierzu po upływie 4,5 sekundy, a uwolniona od elektronicznej obroży prędkość maksymalna wynosi 311 km/h." hehe niezle w ostatnim stadium auto jest wolenijsze do setki niz seria ;D Wkradł im się tam błąd zapewne bo miało być 3,5s
szymeniu Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jak będą takie wyniki po wydechu i programie to powiedzmy że jest obiecująco. Ją mam tylko strach o skrzynie biegów i stąd moje wątpliwości czy ryzykować gwarancję
Młody_drog Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Wczoraj z nudów sobie skonfigurowałem takie S6 C7 na wypasie na Home < Audi UK i jak zobaczyłem końcową cenę to :shock3: Auto wyjściowo 55k funtów i do tego 55k funtów wyposażenia:grin: Może kiedyś
wrclaguna Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Moto-ON - Odcinek 1 - S09E01 - tvn player praktycznie to co twoja wiec mozna obejrzec opisana przez Kornackiego opcja asystent toru jazdy zmiany pasa ruchu, czy to da się wyłączyć z poziomu ustawień auta?? Bo jak za każdym razem walczyć z kierownicą gdzie ma auto jechać jak nie włącze kierunkowskazu przy najechaniu na linię, albo zmianie pasa ruchu jest dla mnie totalną porażką ??? Mam ten System i bez problemu mozna go wyłaczyć wystarczy tylko przycisk wcisnąc
ohm Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 szymeniu, jest akcja: [h=5]Best Performance [/h][h=5]UWAGA UWAGA.. Opcja na darmowy soft APR Stage 1 do nowego Audi S7 4.0 TFSI V8 TWIN TURBO.. W kooperacji z APR UK jesteśmy w stanie zaoferować darmowy software - zmianę oprogramowania jednostki sterującej ECU - popularnie zwanym ChipTuning'iem. Jedyne co klient musi zrobić to zgłosić się do nas jak najszybciej, nie później niż do końca tego tygodnia. APR UK potrzebuję jak najwięcej pomiarów z hamowni z nowym silnikiem 4.0 TFSI. Pomiarów pojazdów seryjnych jak i po ewentualnej zmianie oprogramwania. My natomiast jako wyłączny dealer APR LLC, oferujemy darmowe pomiary dla wszystkich klientów posiadających Audi z nowym silnikiem 4.0 TFSI Zatem darmowy soft po jednym dla każdego z dilera, darmowe pomiary dla wszystkich klientów do końca tygodnia. Więcej o firmie APR na stronie: APR - High Performance Development for Audi, VW and Porsche Vehicles. Koniecznie zapraszamy! [/h]
ohm Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Szymon, na PW masz numer bezpośrednio do mojego szefa, ustal sobie kiedy będziesz miał czas i obgadaj szczegóły
Brysio Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 z gwarancja za darmoche to mozna robic
turdzi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 szymeniu, jest akcja:Best Performance UWAGA UWAGA.. Opcja na darmowy soft APR Stage 1 do nowego Audi S7 4.0 TFSI V8 TWIN TURBO.. W kooperacji z APR UK jesteśmy w stanie zaoferować darmowy software - zmianę oprogramowania jednostki sterującej ECU - popularnie zwanym ChipTuning'iem. Jedyne co klient musi zrobić to zgłosić się do nas jak najszybciej, nie później niż do końca tego tygodnia. APR UK potrzebuję jak najwięcej pomiarów z hamowni z nowym silnikiem 4.0 TFSI. Pomiarów pojazdów seryjnych jak i po ewentualnej zmianie oprogramwania. My natomiast jako wyłączny dealer APR LLC, oferujemy darmowe pomiary dla wszystkich klientów posiadających Audi z nowym silnikiem 4.0 TFSI Zatem darmowy soft po jednym dla każdego z dilera, darmowe pomiary dla wszystkich klientów do końca tygodnia. Więcej o firmie APR na stronie: APR - High Performance Development for Audi, VW and Porsche Vehicles. Koniecznie zapraszamy! to znaczy szukacie krolikow doswiadczalnych
MARCIN607 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 szymeniu, jest akcja:Best Performance UWAGA UWAGA.. Opcja na darmowy soft APR Stage 1 do nowego Audi S7 4.0 TFSI V8 TWIN TURBO.. W kooperacji z APR UK jesteśmy w stanie zaoferować darmowy software - zmianę oprogramowania jednostki sterującej ECU - popularnie zwanym ChipTuning'iem. Jedyne co klient musi zrobić to zgłosić się do nas jak najszybciej, nie później niż do końca tego tygodnia. APR UK potrzebuję jak najwięcej pomiarów z hamowni z nowym silnikiem 4.0 TFSI. Pomiarów pojazdów seryjnych jak i po ewentualnej zmianie oprogramwania. My natomiast jako wyłączny dealer APR LLC, oferujemy darmowe pomiary dla wszystkich klientów posiadających Audi z nowym silnikiem 4.0 TFSI Zatem darmowy soft po jednym dla każdego z dilera, darmowe pomiary dla wszystkich klientów do końca tygodnia. Więcej o firmie APR na stronie: APR - High Performance Development for Audi, VW and Porsche Vehicles. Koniecznie zapraszamy! to znaczy szukacie krolikow doswiadczalnych dokładnie
szymeniu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 MTM M-Cantronic AUDI S6 C7 4,0 TFSI 555 hp (409 kW) incl. activation via MMI - Audi S6 C7 (4,0 TFSI 309 kW (420 hp) quattro) No i jak obiecywali tak zrobili, wczoraj dzwonili że już jest dostępny program do S6, oczywiście bez utarty fabrycznej gwarancji. Wyniki zacne (ciekawe czy prawdziwe) cena też nie wysoka i ciekawe jak to wygląda to sterowanie przez MMI (drive select). Pytałem ich o wyniki ewentualnie na innych hamowniach twierdzą że powinien legitymować się tą samą mocą be żadnych odstępstw
Brysio Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 za wgranie softu chca 3500euro no chyba kogos poje.....
szymeniu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 to "normalna" cena wśród niemieckich tunerów. Poza tym te ceny są tak wysokie ze względu na podtrzymanie fabrycznej gwarancji
Buba Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 ktos go w koncu ogarnie w PL. lepiej IC zrób i wydech:wink: ---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ---------- dadzą gwarancje ze po wgraniu softu będziesz miał deklarowaną przez nich moc? Zadzwon do Adama i zapytaj ile mają MTMowe softy w rzeczywistości
szymeniu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 To że MTM ze swoimi pomiarami w uja gra to wiem. Ja bym to wszystko olał, i zrobił po "naszemu". Boję się jak szlag o skrzynię biegów bo jak mi padnie to masakra. Dlatego w ogóle mówię tu o MTM'mie tylko ze względu na gwarancję
Rekomendowane odpowiedzi