Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

4 sek to jest bez LC na filmiku więc wydaje się że poniżej 4 da bez problemu radę, ale to auto po programie. Bez programu myślę że 4.0 nie da rady zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W serii dane wpisane są 4,5 sek. sedan i 4,6 dl avanta. Już raz było wyjaśniane o co chodzi z wynikiem poniżej 4 sekund w serii. Ta modyfikacja i pomiar to jest box z d*py a wyniki i tak są nieziemskie. Natomiast film poniżej jest od APR'a co raczej jest dość wiarygodne. Nie kręćcie gówno-burzy o nic. Powiedziałem zrobię dolot, wydech i program a później zobaczymy. Zresztą swoje teorie opieram nie na swoim widzi mi się tylko po zebraniu sporej dawki informacji.

A jeszcze jedna mała dygresja, wystarczy lekko dłubnąć rev limiter żeby dwójkę na trojkę przepinać na czerwonym polu. Teraz dwójkę zawsze zrzuca przy 97-98km/h. Na zagranicznych forach jakoś nikt do tego nie ma obiekcji, a mierząc nawet zwykłym stoperem i tak wychodzi sporo poniżej 4 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięzkie duże limuzyny a czasy niczym prosiaki czy wyżyłowane evo itp

13,9 sek 0-200... na taką ciężką wielka krowe to czasy rewelacyjne... to tyle co 430-440 konne EVO VII/VIII/IX...

Zaskakujące jest natomiast to że do 100km/h ta cięzka krowa ma lepszy czas niż takie EVO ale przy 200km/h czas jest zblizony...

480-490 konne EVO ma czas 100-200 około 9,2 sek... 0-200 koło 12,2-12,3

mówie o czasach z RL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szymeniu, takie są efekty oddania RS6 do sportmile :D filmik z dzis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka koledzy po długiej nieobecności, widziałem już dzisiaj na FB. Fura konkret

---------- Post dopisany 09-02-2013 at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 18:05 ----------

Poniżej zdjęcie jak moja żona użytkuje uturbione V8, trasa i delikatnie przez kawałek WRO. 3 osoby i trochę gratów w bagażniku. Wiem że to mało istotne przy tym aucie i silniku ale po prostu zaskakuje mnie ten samochód tym że jadąc w trasę w miarę spokojnie spalanie jest na poziomie 10L i na zbiorniku robię ponad 600km

20130208_193504_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takiej predkosci moj tez pali 7:wink: a jak popatrze troszke dluzej na pedal gazu to jest 27:decayed:

moj rekord do 150kmh to 700km na 90 litrach ale znam kolesi co i po 900 zrobili ale to juz nie jest jazda tylko slimaczenie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny wynik spalania:thumbup1: mam jedno pytanie może głupie ale co to znaczy tryb 4-cylindrowy...? :eusathink::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma rolzaczanie cylindrow czyi zamiast wsztykich 8 miu uzywa tylko 4 gdy jedzie powoli w trybie miejskim i nie potrzebuje mocy :)

cylinder on demand sie to nazywa czyli cylindry na zadanie jak trza dzialaja jak nie to nie

u mnie tej opcji nie ma zreszta jak by byla i tak by pewnie nie miala sie kiedy wlaczyc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy jedziesz spokojnie auto przelacza sie w tryb V4 odlacza co drugi cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki Brysio:wink: tak sie właśnie domyślałem ale nie chciałem strzelić babola:decayed:

---------- Post dopisany at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ----------

Kiedy jedziesz spokojnie auto przelacza sie w tryb V4 odlacza co drugi cylinder.

Czego to już nie wymyślą dooobre:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobre i niby jakies oszczednosci to daje nie wiem bo nie mialem okazji sprawdzic ale co za duzo elektroniki to nie zdrowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie taki system jest DUUUUUŻO lepszy i skuteczniejszy od tego popieprzonego start-stop. proste, nie zapieprzasz- połowa garów OFF i gitara, a nie jakieś gaszenie auta co chwile. jak tylko wsiadam, od razu to wyłączam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...