Buba Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 pooglądajcie inne filmiki w jego wykonaniu jak się z motocyklami gania lub przy 170 wpada na plamę oleju wiadomo że na prostej mocne fury mu uciekaja ale w zakrętach momentalnie je dochodzi
KmK Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 pooglądajcie inne filmiki w jego wykonaniu jak się z motocyklami gania lub przy 170 wpada na plamę olejuwiadomo że na prostej mocne fury mu uciekaja ale w zakrętach momentalnie je dochodzi nic mu nie ujmując, mimo wszystko jednak robi pętle ponad 8min, więc gdyby wkładka mięsna ogarniała temat w gtr, dostałby co najmniej 1min na długości toru ---------- Post dopisany at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ---------- Zaczynam odkładać "dudki" na to cuuudo Porsche zapowiada nowe 911 w wersjach Turbo i Turbo S - Moto - WP.PL Potrafisz podkurwić z wieczora:polew::slina: a co tam, zmontuj skarbonkę i odkładaj, tego nam nikt nie zabroni.. tylko dla większości lepsza będzie z miedzi, bo inne mogą nie przetrwać próby czasu:decayed: Na miedzi to się ładnie zarabia a sotatnio tak sobie policzyłem jakbym to co oddaję w ZUSIE itp odkładał do portfela giełdowego to ja pierrrrrdole masakra. a zastanów się ile z tego wykorzystujesz np na leczenie w publicznych przychodniach do których jestem pewien śmigasz wyłącznie, szerokim łukiem omijając medycynę płatną państwo nie lubi konkurencji, dlatego identycznie działający amber rozwaliło:decayed:
Buba Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 KmK myśle że gdyby właściciel EP3 przesiadł się do GTRa to czasy robiłby rewelacyjne. Samochody z dużą mocą są fajne na prostej. W zakrętach ma to już jednak mniejsze znaczenie. Gdyby moc była wyznacznikiem wyniku to wszystkie rajdowe EVO miałyby po 800koni. Zapytaj Poźka jakie czasy robi clio sport ganiając się z dużo mocniejszymi furami AWD
KmK Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 KmK myśle że gdyby właściciel EP3 przesiadł się do GTRa to czasy robiłby rewelacyjne.Samochody z dużą mocą są fajne na prostej. W zakrętach ma to już jednak mniejsze znaczenie. Gdyby moc była wyznacznikiem wyniku to wszystkie rajdowe EVO miałyby po 800koni. Zapytaj Poźka jakie czasy robi clio sport ganiając się z dużo mocniejszymi furami AWD Zdecydowanie nic nie ujmuje kierowcy hondy, jednak jak dobrze wiesz ring to nie ułęż, czy rozeta, lub nawet poznań i dlatego właśnie jest odniesieniem dla szybkości auta i rzecz jasna kierowcy. Druga sprawa to stosunek mocy do masy który w clio jest bardzo przyzwoity. Trzecia to masa sama w sobie, bo o ile np rs6 moc/masa ma świetny to już jego waga i jej rozłożenie powoduje, że skręca raczej słabo. Jak młodszy byłem to trochę bardziej siedziałem w torowym temacie i nawet swego czasu moją a4 (a wiesz jak skręca mitsu a jak a4..) z evo vii problemów na kielcach nie miałem, to jestem pewny, że na ringu dostałbym pod napewno grubo nawet od serii. jak tam teraz Poziek lata nie wiem, ale spory kawałek czasu temu na kilku km ustawianej pętli na ułężu (chyba) był szybszy o 3s pamiętnym siwkiem od pewnego gościa w seryjnym a4 1.8:wink: Buba, gdyby regulamin dopuszczał taką możliwość, a evo było nadal konkurencyjne, to wierz mi, że nadal funkcjonowała by grupa B z mocami pod 800ps:wink: Namiastkę masz w Pike Peak, i Pugu zbudowanym dla Loeb'a 800kg 800ps W samym zakręcie moc nie ma kluczowego znaczenia jeśli jedziesz jak mawiał Andrzej Lenczowski "jak tramwaj" czyli po linii optymalnej, natomiast moc ma znaczenie spore, gdy musisz się z winkla odepchnąć. Nie da się tematu sprowadzić do wspólnego mianownika. RS4 b7 ponoć nie jedzie, a na ringu leje rs6 i tylko 3s dostaje od m5 f10, a na 1/4 pół polski widziało jak go modzone 1.8T zjadło:wink:
Buba Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Ja to całkowicie rozumiem. Chodzi mi tylko o to że przy tego typu zabawach dużo większe znaczenie ma czynnik ludzki, kapcie, zawias, heble, rozkład mas a moc schodzi niżej . W przypadku jazdy na wprost liczy się moc i praktycznie nic więcej (widać po filmikach dragtimes gdzie mówiąc dosadnie wciskasz gaz i trzymasz fajere) Nie ma auta uniwersalnego które jest idealne na tor i do jazdy na wprost. GTR chyba miał być z założenia takim samochodem
Flyer Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 na 1/4 pół polski widziało jak go modzone 1.8T zjadło:wink: taaa... a za fajera RSa siedziala kobita no i pytanie ile ten RS mial mocy... bo wcale bym sie nie zdziwil jakby wypluk 360-380PS, wiec 300PS Pozka w tym przypadku bylo sporo lzejsze, mniejsze kola itd... Swoja droga kiedys moj stary byl na Miedzianej pojezdzic Prosiakiem i rozmawiajac z instruktorami dowiedzial sie, ze ich zdaniem najlepiej na tym torze radzil sobie RS4 B7 wlasnie... - mimo, ze wyrwane z kontekstu i nie wiadomo do czego do porownywali, to mimo wszystko swiadczy, ze to fajne auto nawet do wyskoczenia na tor.
KmK Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 na 1/4 pół polski widziało jak go modzone 1.8T zjadło:wink: taaa... a za fajera RSa siedziala kobita no i pytanie ile ten RS mial mocy... bo wcale bym sie nie zdziwil jakby wypluk 360-380PS, wiec 300PS Pozka w tym przypadku bylo sporo lzejsze, mniejsze kola itd... Swoja droga kiedys moj stary byl na Miedzianej pojezdzic Prosiakiem i rozmawiajac z instruktorami dowiedzial sie, ze ich zdaniem najlepiej na tym torze radzil sobie RS4 B7 wlasnie... - mimo, ze wyrwane z kontekstu i nie wiadomo do czego do porownywali, to mimo wszystko swiadczy, ze to fajne auto nawet do wyskoczenia na tor. swego czasu jednym z instruktorów był (chyba nawet forumowicz) Carfit, właściciel białego rs4 b7, wychwalał bardzo rs'a w porównaniu do sti którego też dręczył, focusa rs i tym podobnych. Nie znam detali pojedynków z 1/4, ale wielu gnoiło 4.2, a niesłusznie jak widać. ---------- Post dopisany at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ---------- Ja to całkowicie rozumiem.Chodzi mi tylko o to że przy tego typu zabawach dużo większe znaczenie ma czynnik ludzki, kapcie, zawias, heble, rozkład mas a moc schodzi niżej . W przypadku jazdy na wprost liczy się moc i praktycznie nic więcej (widać po filmikach dragtimes gdzie mówiąc dosadnie wciskasz gaz i trzymasz fajere) Nie ma auta uniwersalnego które jest idealne na tor i do jazdy na wprost. GTR chyba miał być z założenia takim samochodem Naprodukowałem elaborat, a chodzi nam dokładnie o to samo:decayed: Jestem dokładnie tego samego zdania od lat, stąd moje ogromne zainteresowanie wyścigami od świateł do świateł, czyli us 1/4:wink:
Buba Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Mnie bardzo zastanawia jak radzi sobie ten: Sportmile | Audi rs4 b7 4.2 fsi 630 hp 600 Nm Trzeba Adasia zapytać
PABLO Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 taaa... a za fajera RSa siedziala kobita No ciekawe czy szybko i sprawnie Kuligowa machała wajchą Pamiętam jak przyjechała na spota w 2007r tym RS4.
szymeniu Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Szybkie pytanie taka mała ankieta. M5, RS6 czy E AMG ? Jakie są wasze typy ?
variocustoms Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Jestem za RS6, chyba najbezpieczniejsze w trakcji Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip - dystrybutor felg ROTIFORM
dziadek Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Szybkie pytanie taka mała ankieta. M5, RS6 czy E AMG ? Jakie są wasze typy ? Moje zdanie znasz ...po wizycie w bednarach jestem pod mega wrażeniem cayenne turbo , nigdy nie lubiłem suvów ale co to potrafi
peter22 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 RS6 jedziesz do sportmil oni ogarniaja te RS-y jak nikt inny i masz za***iście mocne auto
dziadek Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 RS6 jedziesz do sportmil oni ogarniaja te RS-y jak nikt inny i masz za***iście mocne auto Ta ale jesteś tylko mistrzem prostej
Flyer Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 RS6 jedziesz do sportmil oni ogarniaja te RS-y jak nikt inny i masz za***iście mocne auto Ta ale jesteś tylko mistrzem prostej Fajny autostradowy zapierdalak. To nie auto na tor, ile jeszcze bedziemy o tym dyskutowac ?
dziadek Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 No wlasnie nie wiem ...szymeniu ponoć szuka Fun cara a tu dalej opinie rs6 No chyba ze cos sie zmieniło z tym Fun Carem... ---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ---------- Rs6 fajne auto jak na autostrade na ale takie to juz szymek ma
Bieniek Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Dziadek a jezdziles?? Bo cos mi sie wydaje,ze kazdy powiela bujdy jak przy rs4?? Pewnie nie jestem mistrzem serpentyn,ale przypuszczam,ze za***iście sobie i tak daje rade...
Rekomendowane odpowiedzi