Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Chmura dymu i brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od czasu do czasu bez jakiejs regularnosci gdy chce przyspieszyc i wciskam gaz w podloge zamiast przyspieszenia czarna chmura dymu za autem, brak bledu przeplywki( nowa ory). Czyzby turbo padalo czy cos sie zacina i nie dostaje pow na czas?

Opublikowano

Jak brakuje mocy i jest czarny dym za autem to pewnie masz nieszczelność w dolocie... Miałem też taki problem jakiś czas temu, do tego auto wpadało mi w tryb awaryjny. Jednak by mieć 100% pewność dobrze byłoby zrobić komplet logów...

Na początek szukaj dziury w dolocie.

Opublikowano

Tak jak kolega Blachu radzi :vaglogi: ale w pierwszej kolejności sprawdź cały dolot te węże lubią pękać na zagięciach albo przy metalowych opaskach zaciskowych:facepalm::facepalm:. Powodzenia:decayed:

Opublikowano

logi robil mi grzanek85 i nic nie bylo niepokojacego. to efekt sporadyczny wiec trzebaby caly czas jezdzic z kompem. obadam ten dolot dokladnie

Znalazlem w dolocie w tej metalowej czesci do ktorej podpina sie weze... dziure a mianowicie jakis pojeb kiedys sie w to wwiercil i nagwintowal, nie wiem po co moze zeby cos tam przykrecic... brak slow na pomyslowosc ludzka i debilizm. musialo to byc czym zatkane bo wycieku oleju nie bylo wcvzesniej a teraz zauwazylem...

Moje pytanie czym to zatkac czy wkret na wymiar i gumowa podklatka + np silikon to dobry pomysl? Poyniej dolacye ydjecie jak to wzglada...

---------- Post dopisany 29-12-2012 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2012 at 20:07 ----------

?

Opublikowano

Najlepiej zaspawać

Opublikowano

dziura.jpg

waz.jpg

---------- Post dopisany at 19:05 ---------- Poprzedni post napisany at 18:56 ----------

Najlepiej zaspawać

Do spawania musze sporo auta rozkopac, bo na aucie tego nie pospawam...

Opublikowano

zaspawaj tą dziure, chyba że nie masz warunków to tak jak pisałeś wkręt, silikon i gumowa podkładka prowizorycznie, powinna pomóc :decayed:

Opublikowano
zaspawaj tą dziure, chyba że nie masz warunków to tak jak pisałeś wkręt, silikon i gumowa podkładka prowizorycznie, powinna pomóc :decayed:

Jesli po zatkaniu tej dziury na dolocie, jak chmura zostanie to nastepny krok to egr?

Opublikowano

Myślę że wystarczy jak uszczelnisz dolot i będzie ok :)

Opublikowano
Myślę że wystarczy jak uszczelnisz dolot i będzie ok :)

OK, po niedzieli biore sie za ten dolot. Zastanawia mnie tylko ze tenn problem z dymem jest cykliczny i bledu nie ma... Ale zobacze co bedzie po zalataniu

Opublikowano

kup ramke pod tablice z napisem:

wąchaj czad dziwko :wink:

Opublikowano

Sam tez bym taka nabyl

---------- Post dopisany 02-01-2013 at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany 29-12-2012 at 21:38 ----------

Po zalataniu dolotu problem z chmura dymu powrocil i niestety jest on coraz czesciej... Nastepny krok to chyba czyszczenie egru? Jak to z tym jest bo czytalem ze ludziska mieli po tym problem z odpalaniem czy cos...

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

help :embarrassed:

---------- Post dopisany 03-01-2013 at 10:00 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2013 at 23:03 ----------

?

---------- Post dopisany at 12:55 ---------- Poprzedni post napisany at 10:00 ----------

po wizycie u "znawcy" z komputerem dowiedzialem sie ze pwtryski sa slabe podobno i ze egr nie mi nic do tego kopcenia i braku mocy. Podpowiedz goscia to jezdzic az nie pierdolnie i wtedy naprawiac. Po takiej podpowiedzi to mi sie wydaje ze to blazen jest ktory mysli ze jak ma kompa i kabel to mechanik jest najlepszy.

I takie moje pyt: czyscic ten egr i czy sprobowac dolac cos na czyszczenie wtryskow? czy te dolewki wogole cos daja?

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 12:55 ----------

.

Opublikowano

Jak słysze teksty typu - jeździj póki nie pierdolnie to mi się pięść zaciska.

Ja bym zmienił mechanika. Już kiedyś słyszałem też radę - że jak świeci kontrolka air-baga to można zakleić taśmą na liczniku...

Napewno jakaś kuracja oczyszczając wtryski mu nie zaszkodzi. Sprawdz też czy dolot jest szczelny. Mi kiedy w dolocie jakiś wąż się odłączył i też lekko kopcił.

kup taką ramkę :grin:

62ff13e11b785063.jpg

Opublikowano
Jak słysze teksty typu - jeździj póki nie pierdolnie to mi się pięść zaciska.

Ja bym zmienił mechanika. Już kiedyś słyszałem też radę - że jak świeci kontrolka air-baga to można zakleić taśmą na liczniku...

Napewno jakaś kuracja oczyszczając wtryski mu nie zaszkodzi. Sprawdz też czy dolot jest szczelny. Mi kiedy w dolocie jakiś wąż się odłączył i też lekko kopcił.

kup taką ramkę :grin:

http://images47.fotosik.pl/1672/62ff13e11b785063.jpg

gdyby to bylo tylko lekkie kopcenie to bym sobie glowy nie zawracal a to chodzi o chmurke tego typu ze za autem nic nie widac poza chmurka. tylko ze raz na jakis czas, a u tego pana z kablem bylem pierwszy i ostatni raz

Opublikowano

No dokładnie, zrezygnuj z jego usług.

Ja zanim posłucham jakieś złotej rady to zerkam na gościa co sobą reprezentuje. Ostatnio zdarzyło mi sie że rozmawiałem z kolesiem co jest mechanikiem, też ma audi A4. Myśle sobie.. fajnie... można pogadać, dowiedzieć sie czegoś więcej. Może coś sobie podpatrze u niego albo zobacze jak on sobie zrobił daną rzecz itp. Ale jak zobaczyłem ten jego egzemplarz A4 B6 to się momentalnie wyleczyłem, pozatym po 5min. rozmowy odwróciłem się na pięcie i dłużej nie musiałem już go słuchać.

Wiesz jak obniżył sobie zawieszenie ? Obciął sprężyny :grin: A jak zapytałem czy nie orientuje sie czy ktoś w okolicy na złomie może mieć roletkę do avanta to oczka mu sie zaświeciły i wyjął swoją - zebym tylko coś rzucił groszem. Po szybkich oględzinach tego jego wspaniałego auta - było widać że przeróbka z angola.

Także ja raczej z jego rad bym nie korzystał - bo mam całkiem inne podejście do auta.

Dlatego proponowałbym zminić mechanika i od tego zacząć. No chyba że zrób logi i ktoś ci tu jeszcze na forum pomoże.

Opublikowano
No dokładnie, zrezygnuj z jego usług.

Ja zanim posłucham jakieś złotej rady to zerkam na gościa co sobą reprezentuje. Ostatnio zdarzyło mi sie że rozmawiałem z kolesiem co jest mechanikiem, też ma audi A4. Myśle sobie.. fajnie... można pogadać, dowiedzieć sie czegoś więcej. Może coś sobie podpatrze u niego albo zobacze jak on sobie zrobił daną rzecz itp. Ale jak zobaczyłem ten jego egzemplarz A4 B6 to się momentalnie wyleczyłem, pozatym po 5min. rozmowy odwróciłem się na pięcie i dłużej nie musiałem już go słuchać.

Wiesz jak obniżył sobie zawieszenie ? Obciął sprężyny :grin: A jak zapytałem czy nie orientuje sie czy ktoś w okolicy na złomie może mieć roletkę do avanta to oczka mu sie zaświeciły i wyjął swoją - zebym tylko coś rzucił groszem. Po szybkich oględzinach tego jego wspaniałego auta - było widać że przeróbka z angola.

Także ja raczej z jego rad bym nie korzystał - bo mam całkiem inne podejście do auta.

Dlatego proponowałbym zminić mechanika i od tego zacząć. No chyba że zrób logi i ktoś ci tu jeszcze na forum pomoże.

Pewnie byl jeszcze dumny z siebie bo niestety ale takich ludzi jest w h... i co im zrobic...

Postaram sie zrobic najlepiej u kogos z klubu pelne logi jak najszybciej

Opublikowano

u mnie było tak samo ale w a4b5 w afn jak zona wjechała na kraweżnik i cofajac oberwała opaske od Intercoolera i waz sie lekko zsunałi własnie nieraz kopcił niesamowicie i opadał z mocy ..sprawdz, moze tam lezy problem

Opublikowano
No dokładnie, zrezygnuj z jego usług.

Ja zanim posłucham jakieś złotej rady to zerkam na gościa co sobą reprezentuje. Ostatnio zdarzyło mi sie że rozmawiałem z kolesiem co jest mechanikiem, też ma audi A4. Myśle sobie.. fajnie... można pogadać, dowiedzieć sie czegoś więcej. Może coś sobie podpatrze u niego albo zobacze jak on sobie zrobił daną rzecz itp. Ale jak zobaczyłem ten jego egzemplarz A4 B6 to się momentalnie wyleczyłem, pozatym po 5min. rozmowy odwróciłem się na pięcie i dłużej nie musiałem już go słuchać.

Wiesz jak obniżył sobie zawieszenie ? Obciął sprężyny :grin: A jak zapytałem czy nie orientuje sie czy ktoś w okolicy na złomie może mieć roletkę do avanta to oczka mu sie zaświeciły i wyjął swoją - zebym tylko coś rzucił groszem. Po szybkich oględzinach tego jego wspaniałego auta - było widać że przeróbka z angola.

Także ja raczej z jego rad bym nie korzystał - bo mam całkiem inne podejście do auta.

Dlatego proponowałbym zminić mechanika i od tego zacząć. No chyba że zrób logi i ktoś ci tu jeszcze na forum pomoże.

To jest dobre :polew::polew::polew::polew:

Opublikowano
u mnie było tak samo ale w a4b5 w afn jak zona wjechała na kraweżnik i cofajac oberwała opaske od Intercoolera i waz sie lekko zsunałi własnie nieraz kopcił niesamowicie i opadał z mocy ..sprawdz, moze tam lezy problem

dolot sprawdzalem, jedyne co mnie jeszcze wpienia to ze pod opaskami zaciskowymi na polaczeniach wezy widac ze sie poci dziadostwo. Nie wiem czy weze podmieniac jeszcze czy je jakos probowac uszczelniac czy poprostu turbo puszcza za duzo... jeszcze troche do porobienia mam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...