rafipo Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam wszystkich. chciałbym sie dowiedziec ile bedzie kosztować przełozenie kierownicy z prawej na nasza lewo strone słyszałem ze jest to koszt koło 2-2.5 tys.zł jezeli ktos jest w stanie udzielic mi pomocy w tej sprawie, był bym bardzo wdzieczny.
szogun0 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Tyle to cię wyjdzie jeśli masz już kupione wszystkie potrzebne części.
rafipo Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2008 a jakie czesci są do wymiany. i mniej wiecej ile by kosztowało wsztstko.
loco87 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 5 z robotą. a4 jest ogolnie fajne do przerabiania ale jest jeden problem....sciana grodziowa....
Michallo33 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 w ścianie grodziowej trzeba wiercić otwór i po problemie. Tak jak napisał już jeden z moich przedmówców do 5K powinieneś sie zmieścić ale warto zadać sobie pytanie czy to jest takie opłacalne ? i przygotuj sie na jakies nie oczekiwane koszta ktore zawsze w takich przypadkach wystepuja.
rafipo Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2008 dla mnie jest opłacalne bo kupiłem w irlandii audi w bardzo dobrym stanie z 900euro.
Gość Henrykus Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Boczki drzwi ( sterowanie szyb i lusterek ) , maglownica , blok nawiewu/klimy , hydraulika sprzęgła i hamulców , reflektory , sterownik silnika , etcetera . Prawie cały przód a nie tylko kierownica Pozdr.
szogun0 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 dla mnie jest opłacalne bo kupiłem w irlandii audi w bardzo dobrym stanie z 900euro. Taaa, jasne, a potem jeśli dojedzie już do Polski, to nagle się jakoś tak psuje
czaki22 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 to tyle co w Polsce dałeś za angola żadna okazja, przekładka robota od 2 t, czesci kolo 3 t i w cholere czasu trzeba nawet elektryka trzeba przekładać nawet kratki nawiewu boczki drzwi ehh masa tego wiem bo widzę co mi z części zostaje, to ci da kolo 9 tysięcy a gdzie rejestracja? opłaty około 1,5 t , to za tyle to w polsce szukaj auta dołożysz od 1-2 i znajdziesz auto
Musashi Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 w ścianie grodziowej trzeba wiercić otwór i po problemie. nie tak prosto. zmianie ulega miejsce montazu nie tylko kolumny kierowniczej ale i serwa hamulcow oraz pedalow wiec tych otworow jest wiecej.
mroova81 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Koledzy dobrze radzą, że to **** a nie interes. Takie rzeczy można sobie fundować w B8, ale nie w B5! Sprzedawaj na części, najlepiej na tym wyjdziesz. Sam łyknę kilka od Ciebie, na początek frontowa osłona silnika, lub nawet cała jak podasz fajną cenę!
loco87 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 nie tak prosto. zmianie ulega miejsce montazu nie tylko kolumny kierowniczej ale i serwa hamulcow oraz pedalow wiec tych otworow jest wiecej. Tylko trzeba wiercic w scianie grodziowej a serwo nie wiem czy nie zostaje... bo a4 jest przystosowane na 2 montaże. Ale pomysl jeszcze że zostaja lusterka bebenki zamkow lampki imo (jezeli przekladasz tylko el.) Przy odsprzedazy tego auta bedziesz miec spory problem....
pre_pl Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Tylko trzeba wiercic w scianie grodziowej a serwo nie wiem czy nie zostaje... bo a4 jest przystosowane na 2 montaże. jest przygotowane na 2 montaże, a trzeba wiercić dziurę ? No co za fuszerę odstawili ci z Ingolstadt
loco87 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 tak w scianie grodziowej ale na pedaly juz nie
jocker01 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Czesc. Ja rownie zodradzam takie zamiany, lepiej doplacic a nie miec potem problemow, moze Cie potem wyjsc drozej niz wersja LHD. Powaznie nie kombinuj. Okazje zazwyczaj koncza sie szybciej niz sie spodziewasz. Pozdrawiam Jocker01
henias1987 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 jak juz ktos pisal oplacaja sie takie zabiegi na drozszych autach liczac wszystkie koszty to wyjdzie to samo a potem to tylko trudno sprzedac najlepszy interes to na czesci a nawet za 5 kola srzedaz calego jak stoi
adams78 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Kumpel robił taki zabieg w Octavii 2001. Koszty to chyba ok 7 koła. Scianę grodziową i kilka dupereli kupił w aso, resztę od złodzieji, wszystko robił sam. Po tej operacji klima nie działała. Obliczył,że jeśli sprzeda to jeszcze ok 8 koła zyska. Jak dasz do mechaniora i dobrze zrobi to raczej nic nie zyskasz.
henias1987 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 samemu to jeszcze sie moze oplacac:D no ale to nie kazdy ma takie umiejetnosci ;]
sonnen_x Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 osobiście bałbym się jeździć takim wynalazkiem. ale u nas jeden przerobi, żeby na drugim zarobić. zauważcie jak mało ludzi jeździ tak przerobionymi przez siebie autami...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się