edekxp Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 No teraz wygląda przyzwoicie:banan: Zmniejsz ciśnienie min na 0,60 bar aby ci na rezerwie nie przełączało na PB Możesz jeszcze dopracować mapę czyli tam gdzie jest zielona poniżej niebieskiej - mnożnik do góry jakieś dwa kliknięcia Pojeździj trochę i sprawdź co pokazuje vag-com w kanale 32 U mnie trzeba było wykres gazu podnieść bo korekta była na +7 Pewnie teraz auto lepiej jedzie na LPG?
maxus24 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 tak mi sie wydaje ze lepiej sie zbiera na lpg tak sprawdze na vagu ten blok 32 a co to znaczy " U mnie trzeba było wykres gazu podnieść bo korekta była na +7 " mzesz to objasnic ?
darkle Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 korekta w bloku 32 w drugim okienku "partial load" A tak swoja drogą zauważyłem że im bardziej jest bogato na lpg czyli powyższe korekty -10 do -5 nie wyrzuca mi błędu katalizatora, tyle że znów jest jakby słabszy i troche nierówno pracuje po odpaleniu. Znów przy dodatnich 10% katalizator wyskakuje częściej.
maxus24 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 ok mam te odczyty z vag zrobione na lpg a co to za temp 570 stopni w bloku 34 ? <br /><br />
darkle Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Jeszcze 2,3% i wyskoczy błąd sondy lambda że poza zakresem:naughty: Masz bardzo ubogo na lpg i komp wprowadził poprawkę 22,7%. Moim zdanie mapy pb trzeba zbierać po usunięciu błędów, nawet jak ich nie ma aby zresetować ustawienia. Prawdopodobnie robiłeś na takich korektach więc się pokrywają ale te pb są nieprawidłowe. Ta temperatura to temp pierwszej sondy lambda
maxus24 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 no skasowalem bledy chociaz niebylo zadnego i teraz w bloku 32 sa same zera ,czyli trzeba chyba pojezdzic troche i sie cos pokaze ?
darkle Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 tak, na samym pb. skasuj też mapy pb i wtedy porównasz. Chodzi o to aby tak skalibrować lpg aby nie rozjeżdzały się mapy pb w komputerze samochodu
maxus24 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 tak, na samym pb. skasuj też mapy pb i wtedy porównasz. Chodzi o to aby tak skalibrować lpg aby nie rozjeżdzały się mapy pb w komputerze samochodu czyli mam na samym pb teraz jezdzic i znowu sprawdzic blok 32 i jak bedzie ok to wtedy robic nowe mapy ?
darkle Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Od razu możesz zrobić nowe mapy ale możesz też pojeżdzić na samym pb i zobaczyć blok 32. Póżniej do takiej samej wartości trzeba dążyć jak będziesz jeździł na lpg. U mnie to to było -0,8%
maxus24 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Od razu możesz zrobić nowe mapy ale możesz też pojeżdzić na samym pb i zobaczyć blok 32. Póżniej do takiej samej wartości trzeba dążyć jak będziesz jeździł na lpg. U mnie to to było -0,8% no zrobilem jakies 5 km i mi juz pokazalo 0,0 % teraz tylko znowu zebrac mape benzyny niejezdzac jeszcze na lpg zeby znowu ta lambda nienamieszala nic i znowu mape lpg zebrac i skorygowac mnoznikiem czy moze jeszcze cos inaczej zrobic ? <br /><br />
edekxp Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 ok mam te odczyty z vag zrobione na lpg a co to za temp 570 stopni w bloku 34 ? http://s10.postimage.org/67f2hmmol/lambda_lpg.jpg <br /><br /> Temperatura sondy powinna być właśnie około 450st, a u ciebie jest 570 czyli uboga mieszanka - wyższa tempetaura no zrobilem jakies 5 km i mi juz pokazalo 0,0 %teraz tylko znowu zebrac mape benzyny niejezdzac jeszcze na lpg zeby znowu ta lambda nienamieszala nic i znowu mape lpg zebrac i skorygowac mnoznikiem czy moze jeszcze cos inaczej zrobic ? Jak zrobiłeś 5km to mapa benzyny powinna się zebrać, ale pewnie nie skasowałeś starej to trochę lipa. Jak już bedzie pewna mapa PB jeździj na LPG i obserwuj jak się mapa gazowa rysuje ewentualnie korekta zapewne w górę mnożnik Gdy bedziesz miał juz dwie mapy pokryte zobacz co pokaże kanał 32, gdy bedzie tak jak u mnie +7% więc znowu mnożnik w górę. Vag jest bardziej wiarygodny niż stag. W audi vag to super program i interfejs kosztuje grosze, oprócz B7 i wyższych Mój szwagier ma peugeota 307 i ustawialiśmy mapy staga, ale brak interfejsu do samochodu i trochę lipa, po około 500km pali mu się check - nie wiadomo dlaczego, oczywiście jazda na LPG
maxus24 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 ok mam te odczyty z vag zrobione na lpg a co to za temp 570 stopni w bloku 34 ? http://s10.postimage.org/67f2hmmol/lambda_lpg.jpg <br /><br /> Temperatura sondy powinna być właśnie około 450st, a u ciebie jest 570 czyli uboga mieszanka - wyższa tempetaura no zrobilem jakies 5 km i mi juz pokazalo 0,0 %teraz tylko znowu zebrac mape benzyny niejezdzac jeszcze na lpg zeby znowu ta lambda nienamieszala nic i znowu mape lpg zebrac i skorygowac mnoznikiem czy moze jeszcze cos inaczej zrobic ? Jak zrobiłeś 5km to mapa benzyny powinna się zebrać, ale pewnie nie skasowałeś starej to trochę lipa. Jak już bedzie pewna mapa PB jeździj na LPG i obserwuj jak się mapa gazowa rysuje ewentualnie korekta zapewne w górę mnożnik Gdy bedziesz miał juz dwie mapy pokryte zobacz co pokaże kanał 32, gdy bedzie tak jak u mnie +7% więc znowu mnożnik w górę. Vag jest bardziej wiarygodny niż stag. W audi vag to super program i interfejs kosztuje grosze, oprócz B7 i wyższych Mój szwagier ma peugeota 307 i ustawialiśmy mapy staga, ale brak interfejsu do samochodu i trochę lipa, po około 500km pali mu się check - nie wiadomo dlaczego, oczywiście jazda na LPG jeszcze mapy benzyny niekasowalem ale skasuje ja wlasnie jak bede robil nowa mape benzyny to zobacze gdzie sie wyrysuje i zrobie screna i skasuje mape lpg i zrobie tez nowa mape lpg na tej samej trasie oczywiscie, no i potem bede obserwowal blok 32 xd mam tylko jeszcze jeden dylemat a mianowicie czy przed robieniem jutro nowych map znowu skasowac vagiem bledy ? i gdzies pisalo cos o odpieciu akumulatora ze niby ecu samochodu sie resetuje czy cos ?
edekxp Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 zamiast odpinać akumulator własnie robi się to przez resetowanie błędów, raczej wygodniej myślę że mapa benzyny powinna się trochę zmienić od wcześniejszej, ale jak wykasujesz ją i zrobisz jeszcze raz to będzie pewniejsze. W starszej wersji staga 300 była obcja zablokuj mapę benzyny wtedy była zapisana ta właściwa gdy w k.32 - 0.0% Pisałem wcześniej spróbuj zebrać mapy na Autoadaptacji po to masz ISA2, ale przydaje się druga osoba. Widać na wykresie gdzie podnieść obroty a gdzie opuścić Parę dni na forum i będziesz wiedział więcej niż gazownicy:grin:
maxus24 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 dziwi mnie jedno ze nikt niezrobil tutoriala na youtube ja to wszystko przebiega od kalibracji po zbieranie map i na regulacji konczac
edekxp Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 dziwi mnie jedno ze nikt niezrobil tutoriala na youtube ja to wszystko przebiega od kalibracji po zbieranie map i na regulacji konczac Możesz być pierwszy:wink:
maxus24 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 dlaczego w acgs 9,1,0,0 ju zniema tej opcji blokuj mape ? ---------- Post dopisany 20-10-2012 at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2012 at 21:45 ---------- dzis zrobilem nowa mape i sprawdzilem vag blok 32 i dalej chyba jest uboga mieszanka mimo ze po zmianie mnoznika zilelona kreska jest nad benzynowa bo lambda pokazuje 6,3 % na lpg <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
edekxp Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 pierwsze 4 kropki podnieś mnożnik I tak już masz lepiej niż było auto na wolnych obrotach sprawdź czas PB na benzynie - pewnie 3ms, potem przełącz na gaz i zobacz ile bedzie, pewnie 3,1ms Czyli auto podnosi czas wtrysku bo ubogo, podnieś w tym miejscu mnożnik aby były takie same czasy Która mapa aktualna?
maxus24 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 aktualna ta co jest zielona nad niebieska
maxus24 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 witam ponownie ,mam pytanie ustawiac te mapy czy moze lepszym wyjsciem jest ustawienie tego przy pomocy AFR ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się