Skyliner89 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Witam , Od kilku dni zauważyłem, że w Audi na 2 biegu w granicach 4-5 tyś obr/min czuć taką przerwę tak jak by samochód na moment złapał tzw. "zadyszkę", później po przekroczeniu 5 tyś obr/min ładnie idzie. Od czego to może być? Jak mi uda się dzisiaj nagrać filmik to wrzucę. Proszę o pomoc Pozdrawiam.
Mariusz96 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Witam.U mnie jest tak że tak przy 3200 obr/min ma taki power że hoho Puzniej słabnie widocznie tak ma być...chodź dziś wieczorem sprawdze to przy 5000 obr.
mloody_s-line Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 u mnie też tak miał do czasu idź wkońcu Nie znalazłem przyczyny. Przy kolektorze u mnie są klapki sterujące powietrzem. I ta część co jest odpowiedzialna za ich regulację była urwana . Ale u mnie to najbardziej było czuć przy 3 do 4tys obrotów. Miał tak jak by muła.
Skyliner89 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 Zauważyłem, że przy dłuższej jeździe problem ustaje... Jutro postaram się nagrać filmik.
ja74687 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 sprawdź standardowo świece, przewody, przeczyść przepustnicę i przepływkę powietrza to jest taki standard co możesz sam zrobić, podłącz jeszcze pod VAG.
rni28gk Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 u mnie też tak miał do czasu idź wkońcu Nie znalazłem przyczyny. Przy kolektorze u mnie są klapki sterujące powietrzem. I ta część co jest odpowiedzialna za ich regulację była urwana . Ale u mnie to najbardziej było czuć przy 3 do 4tys obrotów. Miał tak jak by muła. kolego mozesz dokladniej opisac w ktorym miejscu masz te klapki sterujace powietrzem albo jakies foto wstawic
dam-in Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Kolego przy kolektorze ssącym masz taką jakby "gruszke" w której znajduje się to cięgno. Ale musisz mieć plastikowy kolektor. Inaczej nie będziesz tego miał.
Prezes870 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Tak ale występuje to w kolektorach plastikowych ; ) w aluminiowych juz nie.
Skyliner89 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 sprawdź standardowo świece, przewody, przeczyść przepustnicę i przepływkę powietrza to jest taki standard co możesz sam zrobić, podłącz jeszcze pod VAG. Świece i przewody miałem niedawno wymieniane. Także to raczej odpada. Jutro jadę w stronę Krakowa to zobaczę jak się samochód będzie sprawował. Przepustnicę i przepływomierz powietrza gdzie znajdę?
Mariusz96 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 <br /><br /> ---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:00 ---------- Przepustnice masz na końcu dolotu< a przepływke po miedzy rura a filtrem...pozdrawiam
loniusz83 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Proponuję podpiąć Kompa, moja sugestia-czujnik położenia wału. Pozdr.
motor144 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Ale musisz mieć plastikowy kolektor. Inaczej nie będziesz tego miał. Tak ale występuje to w kolektorach plastikowych ; ) w aluminiowych juz nie. To są nieprawdziwe informacje - w modelowo 1998 (po tzw 1-wszym lifcie) był aluminiwy kolektor ze zmienną geometrią, tak jak to widać na foto powyżej ( to akurat Passat). Dla tych co się cieszą , że tego nie mają obrazek jak ten element wpływa na dynamikę 1.8 (przebieg Nm w funkcji obrotów) <br /><br />
Skyliner89 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Proszę oglądać od 0:35. Dzisiaj jeździłem po Krakowie i silnik ładnie się wkręcał w obroty...
MATIUS Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 tak ci się wkręca ten adr na obroty chyba coś słabo?
Skyliner89 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Nie wiem czy słabo. Nie mogłem zacząć od zera, bo akurat wjeżdżałem na autostradę... Miałem wtedy na drugim biegu, ale już nie czułem braku mocy między 4-5 tyś obr/min. I tak startowałem kilka razy... Trzeba też wziąć pod uwagę, że poruszam się na 17 calowych felgach. Z przodu 225 z tyłu 235.
motor144 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Te a nie miałeś zaciągniętego ręcznego A tak poważnie to obroty jako tako idą ale prędkościomierz prawie stoi w miejscu. Wygląda jakby miał pół mocy albo holował kamaza z piachem. Na pewno jest coś nie tak: 1.opory na kołach (zapieczone zaciski/ krzywe tarcze itp) 2.koniec zespołu tarcza/docisk/dwumas 3.zmienna geometria kolektora stoi w miejscu 4.nieprawidłowy skład mieszanki 5.zapchany kat Najlepiej było by podpiąć VAG-a na początek (co by jakieś błędy może pokazał) i logi też porobić.
Skyliner89 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Te a nie miałeś zaciągniętego ręcznego A tak poważnie to obroty jako tako idą ale prędkościomierz prawie stoi w miejscu. Wygląda jakby miał pół mocy albo holował kamaza z piachem. Na pewno jest coś nie tak: 1.opory na kołach (zapieczone zaciski/ krzywe tarcze itp) 2.koniec zespołu tarcza/docisk/dwumas 3.zmienna geometria kolektora stoi w miejscu 4.nieprawidłowy skład mieszanki 5.zapchany kat Najlepiej było by podpiąć VAG-a na początek (co by jakieś błędy może pokazał) i logi też porobić. We wtorek jadę do znajomego mechanika i zobaczę, bo szczerze to mi się nie podoba... Wcześniej Audi zapierdzielało aż miło. Tzw. szybciej się wkręcał w obroty. Jeżeli chodzi o koło dwumasowe to miałem wymieniane przy przebiegu 188 tyś km, a teraz mam przejechane ponad 222 tyś km. Miałem też wymieniany wysprzęglik i pompkę sprzęgła.
ja74687 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 przeczyść jeszcze tą przepływkę powietrza i przepustnicę (po czyszczeniu adaptacja) powinno pomóc może jest coś brudne i dlatego. A filtr powietrza i paliwa wymieniałeś jak masz lgp to też powymieniaj. Bo jak to będzie brudne to VAG błędu nie pokaże
motor144 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Trzeba też wziąć pod uwagę, że poruszam się na 17 calowych felgach. Z przodu 225 z tyłu 235. No tak właśnie chciałem zapytać czy nie zaszalałeś z kapciami . Przy 125 kM zwiększenie rozmiaru kół to wyraźnie odczuwalna utrata pszyspiszenia (i szybsze zużycie zespołu napędowego) - czysta fizyka ale mimo wszystko coś za słabo idzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się