witjacrf Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Witam dzisiaj byłem u mechanika zmieniać olej,po ściągnięciu pokrywy silnika(tego plastika) obok EGR jest wyciek. Czym to jest spowodowane lub też jakie mogą być tego skutki? Foto zamieszczam poniżej: 1: Uploaded with ImageShack.us 2. Uploaded with ImageShack.us
Sztomel Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Zachlapanie olejem pod grzybkiem siłownika zaworu EGR z dwóch otworków pod nim ale i również na łączeniu : obudowa EGR-kolektor ssący. Pierwszy wyciek spowodowany jest wyrobieniem się tulei, w której porusza się trzonek zaworu a drugi zapewne rozwulkanizowaną gumową uszczelką - oringiem. Te wycieki nie niosą za sobą negatywnych następstw dla silnika poza jedynie nieestetycznym wyglądem.
witjacrf Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Hmmm właśnie też pytałem mechanika to mówił że z tego powodu będzie turbina do wymiany bo niby jak coś tam pęknie w tym EGR to olej zassie do silnika( nie wiem dlaczego to powiedział ponieważ turbo ładnie pompuje,nie wpada w tryb awaryjny) to prawda?
tomi790 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 cieknący EGR to jedna z większych przypadłości Tdi i trzeba z tym żyć a opinie czy zostawiać czy wywalać są różne - ja jeżdżę i też cieknie. Jak bardzo Ci to przeszkadza to poszukaj nowego - tylko to koszt ok. 350 zeta
Rafal_1188 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Nikt nie wspomnial ze od tak mocno cieknącego EGR'a przepala sie "plecionka" wydechu na ktora kapie olej, takze trzeba sie uwijac z rozwiazaniem problemu.
witjacrf Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Bitch please żartuje Czyli w/w wyciek i zdjęcia mówią o tym że mogę dalej jeździć nic się nie stanie żaden olej nie przecieknie do silnika czy tam gdzie indziej? I silnikowi nic się nie stanie? ---------- Post dopisany at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany at 16:09 ---------- Nikt nie wspomnial ze od tak mocno cieknącego EGR'a przepala sie "plecionka" wydechu na ktora kapie olej, takze trzeba sie uwijac z rozwiazaniem problemu. TZW złącze elastyczne?
letallec Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Wymienilem ostatnio EGR, bo wyciek byl dosc spory i od dluzszego czasu. Polecam operacje. Nie poznaje auta, plynnie przyspiesza, mniej trzesie na wolnych, gasnie bez trzesienia buda.
witjacrf Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Wymienilem ostatnio EGR, bo wyciek byl dosc spory i od dluzszego czasu. Polecam operacje. Nie poznaje auta, plynnie przyspiesza, mniej trzesie na wolnych, gasnie bez trzesienia buda. Ale co też miałeś taki wyciek jak ja w/w na foto? Trzęsło budą na jałowym biegu?
letallec Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Wrzuce zdjecia EGR wieczorem. Delikatnie telepalo
tomi790 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 możesz podesłać źródło gdzie kupiłeś nowy EGR i jak cena dokładnie za ten bajer w dieslu
Rafal_1188 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Bitch please żartuje Czyli w/w wyciek i zdjęcia mówią o tym że mogę dalej jeździć nic się nie stanie żaden olej nie przecieknie do silnika czy tam gdzie indziej? I silnikowi nic się nie stanie? ---------- Post dopisany at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany at 16:09 ---------- Nikt nie wspomnial ze od tak mocno cieknącego EGR'a przepala sie "plecionka" wydechu na ktora kapie olej, takze trzeba sie uwijac z rozwiazaniem problemu. TZW złącze elastyczne? Dokładnie, złącze elastyczne
witjacrf Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Czyli panowie podsumowując NIE MARTWIĆ SIĘ w.w WYCIEKIEM?
tomi790 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Wrzuce zdjecia EGR wieczorem.Delikatnie telepalo a to telepanie to może też być wina poduszki pod silnikiem i nie koniecznie egr wina a co do wycieku to jak chcesz mieć spokój to wymień egr i na jakiś czas po kłopocie masz
Szati 1991 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 uszczelka poszła, ojciec tydzień temu wymieniał ;/ jak będziesz zakład to daj silikonu na nią przy okazji żeby lepiej trzymało
Cyrkiel Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Czyli panowie podsumowując NIE MARTWIĆ SIĘ w.w WYCIEKIEM? Nie martw się zbytnio...Ja u siebie rozebrałem EGR'a wyczyściłem powymieniałem uszczelki i...d*pa haha po około 2mies to samo:facepalm: teraz myślę nad zaślepieniem go:decayed:
daniels Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 dlatego niektórzy użyli tego: Zamiennik przepustnicy EGR 1.9 TDI 1.9tdi VW AUDI (2698892920) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
marekg Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 dlatego niektórzy użyli tego: Zamiennik przepustnicy EGR 1.9 TDI 1.9tdi VW AUDI (2698892920) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. W przypadku B6 to miłobyłoby gdyby ta rura miała klapę gaszącą. Odnoszę wrażenie, że ludzie zrobią każde g... i wydłubią wszystko żeby tylko auto się toczyło i miało znaczek Audi na masce. A co w środku? drut i sznurek
danu44 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 dlatego niektórzy użyli tego: Zamiennik przepustnicy EGR 1.9 TDI 1.9tdi VW AUDI (2698892920) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. W przypadku B6 to miłobyłoby gdyby ta rura miała klapę gaszącą. Odnoszę wrażenie, że ludzie zrobią każde g... i wydłubią wszystko żeby tylko auto się toczyło i miało znaczek Audi na masce. A co w środku? drut i sznurek Witaj A czy moglbys troszke dokładniej? Czyli co, mam rozumiec ze to jest nic nie warte...? Przynajmiej w moim przypadku tzn. silnik AFN
Sztomel Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Hmmm właśnie też pytałem mechanika to mówił że z tego powodu będzie turbina do wymiany bo niby jak coś tam pęknie w tym EGR to olej zassie do silnika( nie wiem dlaczego to powiedział ponieważ turbo ładnie pompuje,nie wpada w tryb awaryjny) to prawda? Mechanik tak powiedział bo nie ma zielonego pojęcia skąd się tam ten olej bierze i jak zbudowany jest zawór EGR a pęknie to mu zapewne gumka w majtkach. Kolejną rzeczą jest też to, że turbo może puszczać na uszczelniaczach sporo oleju do dolotu a mimo to będzie pięknie dmuchać powietrze wg wartości zadanych i nie powodować przeładowań lub niedoładowań. Moją turbosprężarkę musiałem wymienić bo co z tego, że pompowała tyle ile było zadane jak żarła mi od 1.5 do 2.0 litrów oleju na 2000 km. Jak zatem widać prawidłowe logi turbodoładowania nie są świadectwem sprawności turbosprężarki. W tym pomaga stała okresowa kontrola poziomu oleju w silniku a nie tylko w dolocie bo jeśli padnie uszczelnienie wałka po stronie wydechowej to w dolocie będzie jedynie film olejowy na jego ściankach a cały gubiony z silnika i turbo olej pójdzie bezpośrednio w wydech.
danielom Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 dlatego niektórzy użyli tego: Zamiennik przepustnicy EGR 1.9 TDI 1.9tdi VW AUDI (2698892920) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. W przypadku B6 to miłobyłoby gdyby ta rura miała klapę gaszącą. Odnoszę wrażenie, że ludzie zrobią każde g... i wydłubią wszystko żeby tylko auto się toczyło i miało znaczek Audi na masce. A co w środku? drut i sznurek Witaj A czy moglbys troszke dokładniej? Czyli co, mam rozumiec ze to jest nic nie warte...? Przynajmiej w moim przypadku tzn. silnik AFN U Ciebie wystarczy zaslepic egr, w AFN'ie nie ma klapy gaszacej i rzadko kiedy jest tam wyciek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się