mlody_156 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 ja bym proponował zrobić to raz, ale żeby mieć spokój już na zawsze, ja zrobiłem tak ze wywaliłem gruszkę sterującą i wstawiłem na jej miejsce kryze wyglądającą o tak: do tego zaślepiłem egr-a metalową płytką a wężyk od podciśnienia gruszki zaslepiłem śrubką, poki co wszystko pięknie chodzi, co najwazniejsze olej się nie leje po całym silniku:wink:
Zioba Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 A jak z nagrzewaniem sie silnika. Pamietam w starym jak zaslepilem to długo mi sie nagrzewał i z tego zrezygnowałem. Nie przeszkadza Ci gaszenie auta bez tej klapy ?
Musashi Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Male podsumowanie. 1. Wyciek oleju z bocznych dziurek zaworu EGR nie ma wplywu na sprawnosc silnika czy tez jego trwalosc. 2. Jedyny problem ktory moze sie pojawic w zwiazku z nim to wczesniejsze zuzycie plecionki spowodowane wypalaniem sie w oplocie plecionki kapiacego na nia oleju. pojawia sie popiol o wlasnosciach ciernych. 3. Poprawa pracy silnika po wymianie EGR jest spowodowana z kolei zanieczyszczeniem i blokowaniem sie starego. Dlatego w przypadku wyciekow warto zajrzec jak wyglada jego wnetrze. 4 Do czyszczenia EGR sa specjalne srodki, Dzieki nim mozna w miare bezstresowo wyczyscic wnetrze zaworu. Bardzo wazne jest sprawdzenie szczelnosci grzybka sterujacego przeplywem spalin. Wlasnie jego nieszczelnosc jest odpowiedzialna za spadek dynamiki auta. 5. Zaslepianie EGR, spowoduje wydluzony czas nagrzewania silnika. W silnikach po 2004 roku pojawienie sie bledu samodiagnostyki i wyswietlenie kontrolki MIL. 6. Woda z wydechu jest zjawiskiem naturalnym, i nie swiadczy i nie jest skutkiem mokrego ukladu dolotowego. sadza na chodniku rowniez moze sie pojawic. Zreszta ta juz kolega podsumowal. 7. W przypadkach watpliwosci sprawnosci dzialania zaworu EGR. prosze wykonac logi statyczne 003, 011 oraz BS003 i BS011.
mlody_156 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 A jak z nagrzewaniem sie silnika. Pamietam w starym jak zaslepilem to długo mi sie nagrzewał i z tego zrezygnowałem. Nie przeszkadza Ci gaszenie auta bez tej klapy ? nie widzę róznicy w gaszeniu auta z klapą czy też bez niej..dla mnie to znikoma różnica..
witjacrf Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Male podsumowanie. 1. Wyciek oleju z bocznych dziurek zaworu EGR nie ma wplywu na sprawnosc silnika czy tez jego trwalosc. 2. Jedyny problem ktory moze sie pojawic w zwiazku z nim to wczesniejsze zuzycie plecionki spowodowane wypalaniem sie w oplocie plecionki kapiacego na nia oleju. pojawia sie popiol o wlasnosciach ciernych. 3. Poprawa pracy silnika po wymianie EGR jest spowodowana z kolei zanieczyszczeniem i blokowaniem sie starego. Dlatego w przypadku wyciekow warto zajrzec jak wyglada jego wnetrze. 4 Do czyszczenia EGR sa specjalne srodki, Dzieki nim mozna w miare bezstresowo wyczyscic wnetrze zaworu. Bardzo wazne jest sprawdzenie szczelnosci grzybka sterujacego przeplywem spalin. Wlasnie jego nieszczelnosc jest odpowiedzialna za spadek dynamiki auta. 5. Zaslepianie EGR, spowoduje wydluzony czas nagrzewania silnika. W silnikach po 2004 roku pojawienie sie bledu samodiagnostyki i wyswietlenie kontrolki MIL. 6. Woda z wydechu jest zjawiskiem naturalnym, i nie swiadczy i nie jest skutkiem mokrego ukladu dolotowego. sadza na chodniku rowniez moze sie pojawic. Zreszta ta juz kolega podsumowal. 7. W przypadkach watpliwosci sprawnosci dzialania zaworu EGR. prosze wykonac logi statyczne 003, 011 oraz BS003 i BS011. Konkretnie i na temat. Dziękuję wszystko już wiem
elmer80 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 A jak z nagrzewaniem sie silnika. Pamietam w starym jak zaslepilem to długo mi sie nagrzewał i z tego zrezygnowałem. Nie przeszkadza Ci gaszenie auta bez tej klapy ? nie widzę róznicy w gaszeniu auta z klapą czy też bez niej..dla mnie to znikoma różnica.. to odlacz wezyk podcisnienia od gruszki klapy gaszacej i zgas silnik... zobaczysz jak nim telepie... co po pewnym czasie odbije sie na poduszkach silnika ktore oczywiscie sa drogie
mlody_156 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 no to własnie teraz tak mam zrobione ze mam odłączony wężyk i mówienie ze autem strasznie telepie to dla mnei przesada, bo mam porównanie jak było przed i po założeniu flanszy..
EnDrIu` Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 No nie wiem ja miałem pękniety wężyk i jak gasiłem to uważałem, że jest tragedia (szczegolnie jak wczesniej smigalem benzyniakiem). Takze poduchy imho ostro dostaja jak wylacza sie silnik bez tej klapki.
wojthass Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 dokładnie tak jest u mnie ! Nikt nie wspomnial ze od tak mocno cieknącego EGR'a przepala sie "plecionka" wydechu na ktora kapie olej, takze trzeba sie uwijac z rozwiazaniem problemu. Z zaworu Egr cieknie, caly silnik brudny, z tej gruszki chyba tez no i trzesie buda przy gaszeniu, na wiosne wymienie w piz*u i bedzie grac
michail55 Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 wez wstaw rurke zamiast egr u jakiegos mechanika i po problemie a auto lepiej bedzie latac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się