H4mm3R Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 Dla mnie ściema, w ciągu 5h przybyło 50 licytujących i wszyscy z nich nagle mają po 90-130tys na malacza
melman_zyrafa Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Jaka jest różnica między hamulcami w 3,0 TDI a S4 (oczywiście poza rozmiarem)-tzn.: -czy zacisk z przodu jest taki sam (etka niby pokazuje inny numer), czy różnica jest tylko w jarzmie? -czy zacisk z tyłu jest taki sam, czy analogicznie różnica jest tylko w jarzmie (chociaż tutaj wydaje mi się, że ponieważ grubość tarczy jest inna to i zacisk będzie inny). Zastanawiam się czy przy następnej wymianie tarcz/klocków nie przejść na zestaw 345/300 + oplot. I dalej- czy przewód pomiędzy pompą hamulcową a ABS (ten sztywny) dorabiać z miedzi, czy raczej kupić ori? (wygląda na to, że mi grzybek nie trzyma szczelności)
H4mm3R Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Jaka jest różnica między hamulcami w 3,0 TDI a S4 (oczywiście poza rozmiarem)-tzn.: -czy zacisk z przodu jest taki sam (etka niby pokazuje inny numer), czy różnica jest tylko w jarzmie? Inne jest jarzmo -czy zacisk z tyłu jest taki sam, czy analogicznie różnica jest tylko w jarzmie (chociaż tutaj wydaje mi się, że ponieważ grubość tarczy jest inna to i zacisk będzie inny). Inny jest zacisk i jarzmo Zastanawiam się czy przy następnej wymianie tarcz/klocków nie przejść na zestaw 345/300 + oplot. Polecam bo warto I dalej- czy przewód pomiędzy pompą hamulcową a ABS (ten sztywny) dorabiać z miedzi, czy raczej kupić ori? (wygląda na to, że mi grzybek nie trzyma szczelności) Kup ori Pamiętaj że musisz jeszcze kupić inne osłony
melman_zyrafa Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Dzięki Tomku! Narazie zbieram informacje. Tarcze mi jeszcze powinny starczyć na nowe klocki, które teraz założyłem. A że przejście z 320 na 345 jest w miarę bezbolesne to pomyślałem o upgradzie na przyszłość. Co do przewodu to tak właśnie myślałem. Spróbuję jeszcze jakoś zreanimować ten grzybek co wchodzi w pompę ale jak to nic nie da to zostaje tylko zakup nówki.
H4mm3R Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Przerabiałem ostatnio temat, więc jak co to pytaj śmiało
melman_zyrafa Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Przewody dorabiałeś czy kupowałeś gotowce? Bo prawdopodobnie będę zamawiał w firmie robiącej elementy hydrauliczne - mają b.dobre opinie i kilka osób u nich już robiło przewody do aut przeznaczonych do sportu (amatorskiego )
H4mm3R Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Przewody dorabiałeś czy kupowałeś gotowce?Bo prawdopodobnie będę zamawiał w firmie robiącej elementy hydrauliczne - mają b.dobre opinie i kilka osób u nich już robiło przewody do aut przeznaczonych do sportu (amatorskiego ) Kupiłem gotowe u deva z firmy Hel
niestandardowy Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Dla mnie ściema, w ciągu 5h przybyło 50 licytujących i wszyscy z nich nagle mają po 90-130tys na malacza wczoraj bylo w wiadomosciach o tym wiec jeden drugiemu przekazal. a co do gotowki... ludzie maja sianko kolosalne... ale tego nie widac.... sciemka jak sciemka, tez podejzane bo ja bym osobiscie czekal do godziny przed koncem. a tam pewnie bedzie grubo na maxa
blutucz Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Jaka jest roznica miedzy 2,7 a 3,0 tdi? Koles mechanik powiedzial mi ze sie roznia tylko turbina i sterownikiem ale jakos dziwne mi sie to wydaje... mowi ze rozbieral oba silniki i wszystko jest takie same- tloki, glowica itp Bierz 3.0 tylko zapytaj chłopaków z jakimi oznaczeniami, bo pierwsze wypusty były felerne Spokojnie Kris napewno wezme 3,0 jak bede zmianial samochod ale jeszcze nie wiem dokladnie kiedy to nastapi
MAT1000 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Ktoś kupował do B7 taki ręczniak i ma porównanie ? Difference between RS4 E-brake handles?
martinus Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Panowie, gdzie są dokładnie odpływy u nas z grodzi podszybia ? Wiem , że są 2 po bokach, a na środku coś jest pod aku albo w około ?
martinus Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 dzięki melman_zyrafa zrobione dzisiaj (obydwa zapchane już były) + wrzucone nowe palniki 5000K
melman_zyrafa Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 dzięki melman_zyrafa zrobione dzisiaj (obydwa zapchane już były) + wrzucone nowe palniki 5000K
raSheed Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Panowie potrzebuję założyć do sedana w s-line hak holowniczy. Czy poza samym hakiem muszę założyć też moduł haka? Czy jak znajdę oryginalny, to nie będę musiał wycinać dziury w dokładce s-linowej?
yanosho Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 delikatnie trzeba podciąć dokładkę od spodu ale tego nie widać
oprych Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 witam szybkie pytanie czy podejdzie do a4 b7 AVANT czy będzie pasować chodzi mi o to czy równo siądzie http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/zawieszenie-35-40-fk-b6-7-cena-dol-274344/ proszę o konkretna odpowiedz dzięki
blutucz Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Jak mam radio concert to zeby zalozyc RNS-E musze kupic caly tunel 2din czy wystarczy sam kosz 2din? I czy sa jakies przejsciowki z tych kostek od concerta na RNS-E?
yanosho Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 tunel może być 1Din tylko trzeba go podciąć odpowiednio lub oryginał 2din kosz 2din to już wiadomo do tego przejściówka ISO chyba firma mobilem z lublina chyba robi coś takiego naturalnie klimatronik 2Din do tego dochodzi
blutucz Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 A czy jak podlacze do kupy to wszystko bedzie wspołgralo? Chodzo mi o kiere mf,bt i fis razem z rnsem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się