Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

No dokladnie tak. Ja mam CAHA i kolektor z A5 i nic nie trzeba było kombinować. :naughty:

Jeździłeś może tez na BRD? Chciałbym usłyszeć opinie kogoś kto na obydwu jeździł. Może nawet dalobysie porównać jakieś wykresy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jeśli podłącze hak (moduł i wiązka to trzeba coś programować vagiem czy automatycznie wykryje)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do kupna felg i opon na lato. Zastanawiam się nad 17 lub 18. Cenowo w sumie wychodzi prawie to samo...

Jak to wygląda z komfortem Panowie? Czy ktoś jeździł na 17 i 18 i mógłby coś poradzić.... ?

Mam wersje S-Line więc auto już jest nieco twardsze. Boje się, że na 18 będzie jak taczka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimum 18 :wink:

Jak nie jeździsz po polnych drogach to nie będzie źle. Sezon jeździłem na 18 a teraz Na 19 :good: Wiadomo że komfort mniejszy ale nie ma tragedii jak niektórzy potrafią opowiadać. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie w B5 miałem 17''. Obniżone o -30 było strasznie twarde.

Tutaj w B7 jest pakiet S-Line i nie chce mieć takiej samej taczki jak w B5 :P

Tylko tego się boje... ;) Da się to jakoś porównać ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S-Line b to znaczy jakie? 1BE czy 1BV? Generalnie 1BV jest twardsze. :wink:

a nawet nie wiem :P obecnie mam 16'' jest ok. zastanawiam się jaka byłaby różnica na 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy tez jakie oponki zalozysz. Run-flaty sa strasznie twarde opony. Ja mam 18 " lato a 16 zima i powiem szczerze ze jest tylko minimalna roznica. Na 17" run-flat bylo duzo gorzej...

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoje 16 dopompuj do 3,5 bara i zobaczysz jaka będzie różnica pomiędzy 16 a 18 przy oponie 225/40 18 napompowanej do 2,4 , chyba będzie najprościej to sprawdzić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@niestandardowy - właśnie myślałem o identycznym zestawie alu jak u Ciebie :)

@vwbartus - a nie wybuchną ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wytrzymają, tylko będziesz się ślizgał po deszczu na zakrętach. ja u siebie zakładam na lato takie coś

IMAG0502.jpg

to są 19" a oponka 255/35;) też mam zawias 1BE to masz porównanie jak wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś to do utylizacji :whistling:

---------- Post dopisany at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:56 ----------

No właśnie w B5 miałem 17''. Obniżone o -30 było strasznie twarde.

Tutaj w B7 jest pakiet S-Line i nie chce mieć takiej samej taczki jak w B5 :P

Tylko tego się boje... ;) Da się to jakoś porównać ? :D

Wrzuć sprężyny z FK to będziesz miał lepszy komfort niż na s-linowym zawieszeniu, nie zależnie od felgi.

---------- Post dopisany at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany at 12:58 ----------

Wczoraj wkroczyłem w grono aut z przebiegiem nie do sprzedania :grin:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fe6941903974.jpg

Jak już turas przed Tobą skręcił to nie jest tak źle skoro jeszcze jeździ :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na vcds'ie wychodzi to co na liczniku, plus naklejki z przebiegami i książką, na szczęście ręce turasa minął, ale polak już mógł głęboko pogrzebać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko, bo mnie zmyliły numery w tym temacie: http://a4-klub.pl/audi-a4-b7-253/all-b7-pakiet-zewnetrzny-s-line-spis-czesci-88035/ (trzeba co nieco zaktualizować).

Dobrze rozumuje, na poniższym rysunku, kierownica powietrza do zderzaka s-line to: 8E0117335N

Czy jeszcze coś muszę dokupić z gratów przy zmianie zderzaka na slinowy ?

42a292954372.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Podobną są jeszcze inne kierownica powietrza przy głównej chłodnicy ale tego nikt nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...